AndroidHealthClinic

Dik worden zonder veel eten?

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
Okéee nou die eieren kunnen dus geen kwaad,, dan blijf ik die gewoon eten hea : )

Ik blijf dan wel gewoon veel eten,, ik heb er nu iig vertrouwen in dat het goed komt en dat ik niet weer dik word : )

Thanks

Doe jij ook aan krachtraining ?

En wat ik het doel ? Vet verbranden of spiermassa gainen?

Spiermassa erbij krijgen.

anders zou ik wel cardio of iets dergelijks doen en anders zou ik niet op dit forum zitten maar op dieetforum.nl ofzoo : )

Je mag wel wat minde sarcastisch overkomen je bent nog maar net nieuw hier
en op zo'n toon krijg je geen hulp op dbb.

Bereken je onderhoud met training en dagelijkse activiteiten meegerekend.
Ga daar 500 cals boven zitten wil jij massa gainen.
-eet schone voeding dus geen suikers en te veel verzaardige vetten
-Verder voldoende eiwitten 1,5-2.0 gram per kg vvm
- Gebruk de standaard KEV verhouding van 50-30-20.
-lees de ticky's in de voeding selectie

Je mag wel wat minde sarcastisch overkomen je bent nog maar net nieuw hier
en op zo'n toon krijg je geen hulp op dbb.

Bereken je onderhoud met training en dagelijkse activiteiten meegerekend.
Ga daar 500 cals boven zitten wil jij massa gainen.
-eet schone voeding dus geen suikers en te veel verzaardige vetten
-Verder voldoende eiwitten 1,5-2.0 gram per kg vvm
- Gebruk de standaard KEV verhouding van 50-30-20.
-lees de ticky's in de voeding selectie

Jaah sorry daarvan,, maar het was ten eerste niet vervelend bedoeld en ten tweede heb ik in de vorige posts op dit topic al verteld dat ik aan krachttraining doe en dat ik goed let op m'n voeding, dus geen slechte vetten, genoeg eiwit, vaak eten en goed verdelen over de dag etc.

Als je heel de dag niks eet (geen ontbijt) en savonds dik inpakt bij het avondete en heel de dag niks doet gaat je body in survival mode.
vet opslag...

plus endomorf heb er ook wel het 1 en ander mee te make..maar wel heel weinig!!!

Jaaah dat 'ik' met 1 i is weet ik, alleen op een of andere manier schrijf ik dat altijd zo als ik type, iig als ik er niet op let.

En ezravb:

Dat deed ik helemaal niet ik at vroeger altijd gewoon ontbijt, lunch, nog wat na school en avondeten. Daarmee kwam ik niet boven me onderhoud maar toch had ik best wel wat vet,, maar dat is nu gelukkig weg : )

Waarom overal 2 komma's? Serieus, irritante breezercultuur!

Mag dat nou ook al niet???

Ik kan kan echt niets meer typen op deze manier:(

leren ze jou op school dan niet typen ?

Nou eigenlijk niet, maar dat is in principe niet nodig omdat iedereen dat al kan. Ik kan ook heus wel normaal typen, natuurlijk, alleen ik ben gewent om met vrienden ed. met een beetje een aparte type sT te typen. Ik had niet verwacht dat mensen zich hier op 't forum aan zouden irriteren. Het zijn immers maar een paar komma's. Sowieso heeft iedereen wel zijn eigen type eigenaardigheden, dus vind ik niet dat je iemand daar op moet afrekenen.

Jij bent een grapjas.

Vreten, jong!

Woow, dat was best wel erg van de hak op de tak.

Alle laatste posts gaan over hoe ik type en dan kom jij ineens met dat ik moet eten haha.

Ik ben toevallig net wat kwark aan het eten(A)

Met die kwark alleen kom je er niet.
Raadpleeg eens wat threads hier en probeer zelf een schema'tje in elkaar te flansen.

Neeeh maar wie zegt dat ik alleen kwark eet, kwark eet ik alleen voor het slapen. Ik weet niet hoezo je denkt dat ik alleen kwark eet, maar dat baseer je iig op niets.

Voedingsschema maken gaat voor mij een beetje moeilijk aangezien ik altijd moet eten wat de pot schaft. Ik probeer dan wel zoveel mogelijk eiwitten binnen te krijgen door al het vlees op te eten hihi. Sowieso geloof ik niet echt in voedingsschema's. Ik denk dat als je gewoon let op wat je eet en let op alle dingen waar je ook op let in een voedinsschema dat je dan evengoed alles binnenkrijgt. Ook is het dan beter vol te houden, aangezien ik niet elke dag rijst met kipfilet ga eten.

Je moet gevarieërd eten : )

Als iedereen zegt: maak eens een voedingsschema en jij zegt dat je niet echt in voedingsschema's gelooft, wat wil je dan wel?

Als je gaat "letten op wat je eet" loop je het risico dat je consequent te weinig eet, en daarmee langzamerhand je eigen spijsvertering en metabolisme dood steekt. Aan de andere kant kun je ook te veel eten omdat je denkt dat je meer kan hebben dan je daadwerkelijk kan, en ga je vetjes aan maken.

Ik heb zelf ook geen schema waar ik me elke dag exact aan hou. Ik heb daarentegen wel een vast eetpatroon (60% van mn kcal) en de overige 40% varieer ik per dag. Ik let wel enorm goed op wat dit is, of ik het nodig heb en of ik samen met die beide percentages aan genoeg voedingsstoffen kom.

Gewoon gaan letten op wat je eet en dus in feite een beetje aanklooien, tja, je kunt er misschien mee weg komen maar het is simpelweg beter om te zorgen dat alles op nutritioneel gebied goed zit.

Edit: Silvervince neemt natuurlijk niet aan dat je alleen op kwark leeft. Maar deze sport draait om trainen, eten en slapen. VEEL eten. Alleen een bakkie kwark extra eten is dus niet genoeg. Je moet monsterporties eten, dat is wat vince bedoelde met zijn opmerking.

If you want a man sized body you have to eat man sized portions!

Terug
Naar boven