AndroidHealthClinic

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.

:laugh:

Hahahahah wauuw

:o

Gewoon altijd een lange broek dragen dan kan niemand zien dat jij je benen niet traint :thumbup:.

Ik train al jaren met strakke stretchbroeken :roflol:

J/K, gewoon lange broeken of shorts :p


Ik zeg het zoals het is :lol:

bahahaha, dat laten we even voor wat het is.
YOU SO BUFF BRO.:flexgrin:

Bedankt voor het compliment Annie. Ik zeg dat vaak tegen mezelf maar het doet deugd om het van een ander te horen :D
 
Heel apart dit, ik reageer op je topic, krijg wel likes maar geen karma en ik zie geen rellen.
Dat was niet de afspraak Ano_54321 .
 
Heel apart dit, ik reageer op je topic, krijg wel likes maar geen karma en ik zie geen rellen.
Dat was niet de afspraak Ano_54321 .

Ik ben te ziek om te rellen en ik heb zelf te weinig karma om nog uit te delen :flipoff:

tenor.gif

Heb je tenminste enkel van je eigen proteine farts last :p

Als mijn vrouw binnenkomt en me boos aankijkt, heb ik ook wel niemand om de schuld op af te schuiven :haha:
 
Even een serieuze noot. Ik vind zulke smalle beentjes maar naar uitzien. Kom soms op straat ook wel eens van die gasten tegen met extreem dunne bovenbenen en dan ook nog een skinny jeans. Het feit dat er jeans zijn die skinny genoeg zijn om op zulke benen strak te zitten vind ik al erg genoeg, en wij bodybuilders maar moeite doen om een fatsoenlijke jeans te vinden.
 

Dromen moet kunnen he :zzz:

Is dat nou onze zwarteneger van een paar jaar geleden?

Nu je het zegt... :p

Skatermarvin, dus zo groeien die beentjes? Weten we dat ook weer *snelwandelschoenen uit de kast pakken doet*

Goede snelwandelschoenen zijn cruciaal! :o

Even een serieuze noot. Ik vind zulke smalle beentjes maar naar uitzien. Kom soms op straat ook wel eens van die gasten tegen met extreem dunne bovenbenen en dan ook nog een skinny jeans. Het feit dat er jeans zijn die skinny genoeg zijn om op zulke benen strak te zitten vind ik al erg genoeg, en wij bodybuilders maar moeite doen om een fatsoenlijke jeans te vinden.

Dat zijn heel normale benen, voor een jongen van 12 :D

Ik begrijp ook niet waarom je zulke benen zou gaan benadrukken door skinny jeans te dragen. Ondertussen is het voor iemand met wat massa, moeilijk om een degelijke broek te vinden :rolleyes: Omdat ik de afgelopen 2 jaar veel massa ben verloren, heb ik weer wat meer keuze. Maar vaak is het toch nog redelijk nipt...

MrDroeftoeter : die 6 karmapunten hebben mijn dag gemaakt. Bedankt maat ! :roflol:
 
Nice!!

:woot::woot: Zo snel-wandel ik ook altijd
De kunst bestaat er in om je heupen voldoende van links naar rechts te bewegen zodat je ook je onderrug activeert. Op die manier doe je cardio, train je je beenspieren en je onderrug.

De heilige drievuldigheid :banana:

Deadlift deed jij op je leg day?

Deadliften? Ga je mond eens spoelen vooraleer je zulke vuile woorden post in mijn log :eek:
 
De kunst bestaat er in om je heupen voldoende van links naar rechts te bewegen zodat je ook je onderrug activeert. Op die manier doe je cardio, train je je beenspieren en je onderrug.

De heilige drievuldigheid :banana:



Deadliften? Ga je mond eens spoelen vooraleer je zulke vuile woorden post in mijn log :eek:

Maar het is dus een mooie DL vervanger. Als je je armen en je torso ook beweegt is het gewoon een complete FB workout.
 
Maar het is dus een mooie DL vervanger. Als je je armen en je torso ook beweegt is het gewoon een complete FB workout.

In beide handen een halter van 2,5kg lijkt me ideaal...

Het zou zelfs een nieuwe forum challenge kunnen worden: Zo snel mogelijk 500m wandelen met 2,5kg in elk hand... :P
 
Heb je nog plannen voor de toekomst om weer AAS te gebruiken? En wat zijn je beweegredenen voor die keuze?

Ik volg trouwens.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven