Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Beter op 50% trainen dan niet trainen, niet dan? Ff alle rotzooi eruit zweten :wl:

Denk ik ook! Jammer wel dat ik ziek ben geworden tijdens mijn creatinekuur... al die verloren gainzzz :roflol:

Beter laat dan nooit? In!
Succes met je doelstellingen!

Welkom aan boord en je bent nog ruim op tijd voor het echte werk hoor :yes: De komende dagen geef ik mezelf om nog verder te genezen + licht te trainen en dan tot eind januari ga ik het ritme van mijn trainingsschema eindelijk strikt proberen volgen... In februari ga ik dan eerst een weekje naar Lapland (fitness aanwezig in het hotel, dus ik ga daar regelmatig trainen) en daarna begin ik dan aan mijn cut.

De weg naar mijn sixpack begint dus maar na het weekje vakantie :D Komende zaterdag staat er trouwens nog een skiles op het programma (indoor skipiste). Kwestie dat mijn vrouw en ik al wat gevoel hebben op de ski's alvorens naar Finland te vertrekken. Het wordt namelijk onze eerste skireis.
 
Welkom aan boord en je bent nog ruim op tijd voor het echte werk hoor :yes: De komende dagen geef ik mezelf om nog verder te genezen + licht te trainen en dan tot eind januari ga ik het ritme van mijn trainingsschema eindelijk strikt proberen volgen... In februari ga ik dan eerst een weekje naar Lapland (fitness aanwezig in het hotel, dus ik ga daar regelmatig trainen) en daarna begin ik dan aan mijn cut.

De weg naar mijn sixpack begint dus maar na het weekje vakantie :D Komende zaterdag staat er trouwens nog een skiles op het programma (indoor skipiste). Kwestie dat mijn vrouw en ik al wat gevoel hebben op de ski's alvorens naar Finland te vertrekken. Het wordt namelijk onze eerste skireis.

Oh fijn! Geniet er maar met volle teugen van, de 4 maanden erna wordt genoeg afzien :roflol:
 
Heb je de kuur wel door laten lopen??? Of ben je aan de na-kuur begonnen? :p;)

Haha :D

Ik heb mezelf elke dag gepusht om met een zere keel 5g creatine te drinken. Whatever it takes! :P

Oh fijn! Geniet er maar met volle teugen van, de 4 maanden erna wordt genoeg afzien :roflol:

Er mogen wel wat kilootjes buikvet af dus het wordt een lange weg :o
 
Bro-tip.........volgende keer de crea oplossen in Hoest-siroop......win/win
 
In op page 6... damn wat laat :p
 
Bro-tip.........volgende keer de crea oplossen in Hoest-siroop......win/win

:haha: Dit zijn nog eens handige life hacks!

Gaat ook perfect in een kop thee... met honing voor de keel :rolleyes:

Nog beter :coffee:

In op page 6... damn wat laat :p
Welkom Robke78! Het echte werk begint maar binnen +-4 weken, ruim op tijd dus nog :burns:

Gewoon Pindakaas op je buik smeren :thumbup:.

Ik heb een pinda allergie :sad: J/K, maar ik vind pindakaas gebruiken een vorm van valsspelen! :finger:

Jij bent wel een keiharde bikkel Tidus :)
:fuckyeah: Hardcore to the bone!


Ik ga zometeen in de openingspost van mijn log een extra spoiler toevoegen met "Key Moments". Hier ga ik het komend jaar verschillende sleutelmomenten bijhouden zodat deze achteraf een kort overzichtje geven van de weg die ik zal afleggen naar een sixpack. Het zullen vooral sportieve sleutelmomenten zijn, maar soms ook gewoon gebeurtenissen uit mijn privéleven die een impact op het sportieve hebben :cool:
 
Laatst bewerkt:
Training 9 januari 2019
Type: PUSH - 45 min

- Bench Press
15*50kg
12*70kg
12*90kg
10*100kg --> De uitvoering in dit setje was niet super (laatste 2 reps een beetje geduwd vanuit mijn benen) maar toch tevreden dat ik, ondanks een week ziekte, 10 reps heb gehaald. :lifter:

- Upright Cable Row
12*25kg
12*30kg
12*35kg
10*40kg

- Rope Seated Face Pull
12*20kg
12*25kg
10*30kg
10*30kg

- Straight Bar Pushdown
12*20kg
12*25kg
12*30kg
10*35kg

- Rope Pushdown
12*20kg
12*25kg
5*30kg --> armen waren plots volledig leeg/verzuurd en ik begon me stilaan opnieuw slecht te voelen. Besloten om het hier dus bij te laten.

SCORE::devilnana::devilnana:

Tevreden dat ik nog eens heb kunnen trainen. Het was een trage training, tussen de setjes voldoende rust genomen. Ik merkte wel dat ik naar het eind van de training me opnieuw 'ziek' begon te voelen en tijdens de laatste oefening was de energie plots op. Vandaar twee dansende duiveltjes op vijf. De ziektekiemen mogen stilaan oprotten :army:

Be the first one to test... Cashewnotenpasta :roflol:

Wow, niet te gek doen... Wie dat probeert verlies de natty status :lol:
 
waar blijven die curls van 100kg
 
Afgelopen nacht eindelijk minder last van de kriebelhoest, dus ik heb redelijk goed geslapen :P

Planning 10 januari 2019
Type: PULL

- Lat Pulldown
- Straight Arm Pulldown
- Seated Cable Row
- Preacher Curl
- Cable Biceps Curl
- Cable Pull Abs

waar blijven die curls van 100kg

Die doe ik voor elke training als opwarming en opwarming log ik niet :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen nacht eindelijk minder last van de kriebelhoest, dus ik heb redelijk goed geslapen :P

Planning 10 januari 2019
Type: PULL

- Lat Pulldown
- Straight Arm Pulldown
- Seated Cable Row
- Preacher Curl
- Cable Biceps Curl
- Cable Pull Abs



Die doe ik voor elke training als opwarming en opwarming log ik niet :roflol:
Goed om te horen dat je aan de beterende hand bent. :D Nu kan Tidus echt gaan knallen voor die sixpack. :fire::eyebrow:
 
Lekker alles eruit kunnen zweten? Of voel je je nu nog slecht? Verder prima training toch?:thumbs:
 
Goed om te horen dat je aan de beterende hand bent. :D Nu kan Tidus echt gaan knallen voor die sixpack. :fire::eyebrow:

six-pack-loading-mens-premium-tank.jpg

Lekker alles eruit kunnen zweten? Of voel je je nu nog slecht? Verder prima training toch?:thumbs:

Na de goede nachtrust voel ik me heel goed. Mijn keel doet nog wat pijn en af en toe nog hoesten maar dat is niet erg. Ben blij dat ik eindelijk nog eens heb kunnen doorslapen :zzz:

De training heeft dus zeker geen negatief effect gehad. Ik heb al zin in de PULL training vanavond :wl:

Weekplanning ziet er normaal gezien als volgt uit:

Vanavond: PULL
Vrijdag: Hardlopen
Zaterdag: Chicken LEGS
Zondag: Hardlopen

Vanaf volgende week dan gewoon het trainingsschema uit mijn OP volgen.
 
Succes Tidus, en IN natuurlijk !!

Ik ben deze ochtend met keelpijn opgestaan, hoop dat het niet doorbreekt :(
 
Succes Tidus, en IN natuurlijk !!

Ik ben deze ochtend met keelpijn opgestaan, hoop dat het niet doorbreekt :(

Ik help het je hopen. Heb je een vermoeden waarom je de afgelopen maanden zo vaak ziek bent geweest? Mindere weerstand of puur toeval?
 
Denk inderdaad toeval, ik neem elke dag de trein 1u op en af naar Brussel, en werk de hele dag in een grote toren, in landschapsburo, waar de airco blaast...
De NKO waar ik bij geweest ben zei dat door de airco er verminderde weerstand is en grotere vatbaarheid op beestjes die ik dan krijg van de hoesters in de trein/buro
weinig aan te doen of ontkomen aan, de hele winterperiode is gevaarlijk voor mij.

Moet zeggen dat de keel wel beter is nu, ik werk vandaag van thuis, en kan genoeg warme drank nemen etc
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven