XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heb je nog plannen voor de toekomst om weer AAS te gebruiken? En wat zijn je beweegredenen voor die keuze?

Ik volg trouwens.

Welkom!

Omdat mijn vrouw zwanger is, zijn de plannen definitief opgeborgen. Ik ben ondertussen bijna twee jaar off en je ziet tegenwoordig niet meer aan me dat ik ooit iets heb gebruikt ;)

Wanneer ik binnenkort foto's post in dit log, hoop ik dat de mensen die meelezen dat ook goed begrijpen... Verwacht geen super fysiek. Ik ben al lang OFF en heb een heel normale gemiddelde fysiek voor een natty.

Veel AAS gebruikers gaan "off" maar blijven wel pakweg 250mg per week zetten. Logisch dat zulke mannen een heel goede fysiek kunnen behouden :P
 
Verstandig. Niets om je voor te schamen. Uiteindelijk draait het in deze sport (en andere sporten) om plezier. Als jij je goed in je vel voelt met je huidige fysiek, dan heb je het beter voor elkaar dan een kuurder met bigorexia.
 
Verstandig. Niets om je voor te schamen. Uiteindelijk draait het in deze sport (en andere sporten) om plezier. Als jij je goed in je vel voelt met je huidige fysiek, dan heb je het beter voor elkaar dan een kuurder met bigorexia.

Plezier in het sporten staat idd voorop bij me. Vandaar dat ik enkel oefeningen doe die ik leuk vind.

Dit log dient ter motivatie om regelmatig te blijven trainen want ik heb de voorbije maanden/jaren te vaak periodes gehad waarin ik weken niet trainde.

Goed in mijn vel voelen is veel gezegd... Vandaar mijn missie om dit jaar een sixpack te behalen :D

Je zal trouwens merken dat we het in mijn log ook over andere zaken kunnen hebben. Het hoeft hier zeker niet te serieus :P
 
In een log hoort uiteraard ook een dolletje. Ik post misschien niet heel actief, maar weet dat ik actief meelees. Ik haak eerder in op inhoudelijke discussies, weet ik van mijzelf ;).

Ik wens je veel succes en plezier bij het halen van je doelen!
 
In een log hoort uiteraard ook een dolletje. Ik post misschien niet heel actief, maar weet dat ik actief meelees. Ik haak eerder in op inhoudelijke discussies, weet ik van mijzelf ;).

Ik wens je veel succes en plezier bij het halen van je doelen!

Thanks! :thumb:

In voor een race naar een sixpack? :D

Hoe zit het dan met je plannen, dikke?

Echt van plan om beach boy te worden en gaat de baard er dan ook af?

Ik zag je de laatste tijd al wat foto's posten in fit girl pose, dus ik zou van niets verschieten...:burns:
 
FB_IMG_1547228790359.jpg


Ik ga niet meteen cutten maar ik ben wel al een paar weken enorm geminderd met junken, mijn doel is nog altijd om sterker en zwaarder te worden maar ondertussen vraag ik me af hoe ik erbij zou staan als ik wat meer jacked ben.
En het vrouwtje laat ook af en toe vallen dat ze mijn sixpack nog eens zou willen zien omdat dat haast nostalgie is geworden ondertussen :roflol:
 
Alles voor de baas, duidelijk!

mijn baas noemt mij ook heel de tijd dikke
 
In, alleen voor nattys natuurlijk

Dat spreekt voor zich :cool:

Criteria: 6 abs zichtbaar + 1 vein zichtbaar

Bekijk bijlage 439197

Ik ga niet meteen cutten maar ik ben wel al een paar weken enorm geminderd met junken, mijn doel is nog altijd om sterker en zwaarder te worden maar ondertussen vraag ik me af hoe ik erbij zou staan als ik wat meer jacked ben.
En het vrouwtje laat ook af en toe vallen dat ze mijn sixpack nog eens zou willen zien omdat dat haast nostalgie is geworden ondertussen :roflol:

Ze zegt het je gewoon of geeft ze je subtiel hints?

Mijn vrouw durft soms, wanneer we liefdevol knuffelen, plots venijnig in mijn vetlaag knijpen... Vervolgens fluistert ze in mijn oor: dat was vroeger niet... :sad:
 
Hoe laat ze jou dat verstaan?

Mijn vrouw durft soms, wanneer we liefdevol knuffelen, plots venijnig in mijn vetlaag knijpen... Vervolgens fluistert ze in mijn oor: dat was vroeger niet... :sad:
Door het gewoon vlakaf te zeggen :roflol:
Ze heeft geen problemen met een buikje maar ze werd nu een eenmaal verliefd op me toen ik redelijk droog stond.
 
Alles voor de baas, duidelijk!

mijn baas noemt mij ook heel de tijd dikke

Soort van gepest worden op het werk dus? :whip:

Door het gewoon vlakaf te zeggen :roflol:
Ze heeft geen problemen met een buikje maar ze werd nu een eenmaal verliefd op me toen ik redelijk droog stond.

Ik dacht niet dat ik ooit zou horen dat je zou aangeven een sixpack te ambiëren :devil:

De tweede week van februari begin ik met mijn cutdieet, tegen deze zomer dan hopelijk beachproof en niet te ecto...


tenor.gif
 
Oei, tegen de zomer is alweer wedstrijdseizoen...
 
Dat spreekt voor zich :cool:

Criteria: 6 abs zichtbaar + 1 vein zichtbaar



Ze zegt het je gewoon of geeft ze je subtiel hints?

Mijn vrouw durft soms, wanneer we liefdevol knuffelen, plots venijnig in mijn vetlaag knijpen... Vervolgens fluistert ze in mijn oor: dat was vroeger niet... :sad:

Zeg de volgende keer gewoon, zullen we over een jaar vergelijken?
 
Oei, tegen de zomer is alweer wedstrijdseizoen...

Tegen dan ben ik een oude man (36) in vergelijking met dat jong geweld hier... maar wel eentje met een sixpack :banana:

Ik noem mijn vrouw altijd de baas.

De illusie van de controle betekent veel voor hen...

Zeg de volgende keer gewoon, zullen we over een jaar vergelijken?

Het is één van de redenen waarom ik graag nog eens een goede shape wil proberen halen :D
 
Het is één van de redenen waarom ik graag nog eens een goede shape wil proberen halen :D

Is ook wel een leuk doel, bij de zwangerschap van ons eerste kindje hebben we zwangerschap foto's gemaakt waar ik ook met ontbloot bovenlijf op sta, wel grotendeels achter mijn vrouw, maar toch. En dat is mijn slechtste vorm ooit zeg maar.
 
Op dit moment voel ik me heel goed. Een mens zou al bijna willen trainen maar ik ga me inhouden want ik wil een nieuwe terugval vermijden.

Vanavond ga ik me dan maar beperken tot mijn nieuwe aankoop...

Ik ben al sinds mijn kindertijd stiekem een nerdgamer

New-Super-Mario-Bros-U-Deluxe-Update.jpg

Verder gewoon aftellen naar het skiën morgen, dat wordt genieten samen met mijn vrouwtje :cool:

Is ook wel een leuk doel, bij de zwangerschap van ons eerste kindje hebben we zwangerschap foto's gemaakt waar ik ook met ontbloot bovenlijf op sta, wel grotendeels achter mijn vrouw, maar toch. En dat is mijn slechtste vorm ooit zeg maar.

Ow jammer dat je net op dat moment je slechtste shape had... Maar uiteindelijk is dat bij een geboorte niet het belangrijkste ;)
 
Laatst bewerkt:
Klopt, en ik was toen ook een paar jaar niet serieus met sport bezig, dus het is mijn eigen schuld.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven