Fitness Seller

Dikte armen:(

• Topic Starter Topic Starter
12 setjes in totaal, is dat nu zo overdreven?

3 oefeningen elk 4 setjes?

ik doe voor bi- en triceps telkens 9 setjes, 3 oefeningen 3 setjes
dit is toch niet te veel...

Ik doe 2x per week 1 oefening voor tr's en bi's, groeien als kool. :cool:

kijk je zegt zelf al ik varieer zoveel mogelijk, maar houd ook een paar weken aan 1 schema vast om te kijken of het werkt :)

waarom zegt iedereen: dit en dat moet je exact doen en je armen zullen groeien? als er iets niet zeker is in deze sport dan is het wel de juiste training, waar de een op reageert kan de ander totaal geen profijt van hebben. Dus geef jullie mening, maar spreek niet alsof het een feit is en andere methodes niet werken. En voor de topicstarter, probeer van alles wat er hier wordt gezegd, en kijk wat het beste voor jou werkt. wat de een afschrijft, kan voor jou juist heel goed uitpakken.
Bodybuilding is geen sport van zekerheden, het is je EIGEN lichaam leren kennen en daarop inspelen om het maximale eruit te halen.

Ikzelf doe rond de 9 setjes per spiergroep, en daarbij doe ik in het begin wat zwaardere compound oef met lage reps en veel rust. En daarna 6 setjes in heel hoog tempo. Dat is de rode lijn bij mijn training van de armen.

Mijn armen zijn het best beginnen groeien sedert dat ik ze train op een aparte dag en van elk 3 oefeningen en 3 sets.
Succes

• Topic Starter Topic Starter
Hmm ok bedankt. Ik zal ze op een aparte dag gaan trainen, dat is het enige wat ik nog nooit gedaan heb dus ik wil het wel eens proberen.

Maar het schema dat ik daarvoor voorstelde is niet ideaal zeker? Hoe doen jullie dat dan? (als het over een 3-dagensplit is, that is)

Dag 1: Armen, Kuiten

Dag 2: benen, schouders

Dag 3: Borst, Rug

Zou ik doen! Met rust ertussen!

alleen grote armen kan je niet kweken, ze kunnen wat opvallen, maar daar blijft het bij.. om grote armen te hebben, moet je ook groote schouders hebben! imo

Ik deed biceps 1 keer per week hooguit en zat op 49cm rondom. Het belangrijkste is idd lomp zwaar en veel rust.

Meestal deed ik biceps met een kromme stang of gewoom dumbles, probeer de laatste setjes helemaal diep door te gaa, dan knalt het echt goed, athans dat vond ik dan :)

Terug
Naar boven