Fitness Seller

Dingen om verveling tegen te gaan?

RoniMoon1989

Competitive Bodybuilder
R.I.P.
Waardering
95
Hey bro's

Here's the situation:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Flauw grapje, sorry. Maar nu serieus.
Ik ben hogeschoolstudent en ik heb tot midden augustus werkelijk NIETS te doen. Ik zit dus hele dagen thuis. "Toppie!" zullen de meesten zeggen maar voor mij is dat een probleem aangezien ik nu net aan het proberen ben volledig te stoppen met drugs en enkel te drinken op vrijdag- of zaterdagavond.

Eerste gedacht is: zoek een job. Dat ga ik ook doen maar omdat ik nog student ben mag ik maar zoveel uren of dagen werken dus het zou al een begin zijn maar nog geen volledige oplossing.

Games en series bekijken zijn een andere optie, maar je weet ook wel dat je daar geen hele dag mee kunt vullen hé.

Trainen en eten doe ik ook weer optimaal maarja, dat uurtje 's avonds in de gym gaat ook het verschil niet maken hé. :p

Hebben jullie zo van die ideeën waarvan je zegt: dat is echt de moeite en dat gaat je bezighouden en je haalt er misschien zelfs zelfvoldoening uit?
Misschien ergens vrijwilligerswerk ofzo?

En om deze post af te sluiten wil ik mij op voorhand excuseren bij de mensen die hele dagen moeten werken en eens blij zouden zijn dat ze eens een paar dagen gewoon niets kunnen doen (zoals mijn ouders :( ).

Bedankt op voorhand, boys!

Jack off.
Ga trainen.

Laatst bewerkt:
Hobbies, of zoek er 1, anders misschien al wat voorwerken voor school?

Waarom mag je maar een bepaald aantal uren of dagen werken?

Zoek een vriendin (tot eind augustus) :o

je mag mijn auto komen wassen

• Topic Starter Topic Starter
Hobbies, of zoek er 1, anders misschien al wat voorwerken voor school?

Voorwerken voor school ga ik inderdaad doen. En hobbies... tja. Ben terug serieus bezig met fitness en eten. Maar dat is dan ook maar een uurtje per dag hé (en dan nog 's avonds, pfff). Kan moeilijk de hele dag biljarten, bowlen, zwemmen, schaken en turnen, hé.

Maar zeker bedankt voor je inbreng, ook al lijkt het wel of ik je ridiculiseer.

Opblaaspop. :D

Wat een idiote wetgeving... Is het niet omdat je niet teveel mag verdienen ivm studiebeurs etc?

Ik kan mn tijd overigens prima hele dagen vullen met gamen/series kijken :p Niet dat dat veel voldoening geeft ;)
Als je wat geld gespaard hebt kun je misschien een klein handeltje opzetten in het een of ander. Wie weet slaat het wel aan

Zoek een vriendin (tot eind augustus) :o

Wel, daar heb ik ook al zitten aan denken en zou idd héél leuk zijn mocht het gebeuren maar ik ben helaas niet echt een 8/10 PUA. :p

En de discotheken die ik bezoek, zijn nu niet echt de plaatsen waar je wife material vindt. :roflol:

Ik ga deze namiddag naar een shopping center op zoek naar een job en misschien ga ik wel wat contact leggen met wat meisjes (hoewel ik dat zo foreveralone vind om zonder wingman te doen :D).

Laatst bewerkt:
ga gewoon op een lange vakantie, of misschien een baan in het buitenland op een camping ofzo, of propper bij een disco in het buitenland.

Cardio, training, voeding, kom je easy al op een uurtje of 3-4. Voor de rest zie ik het probleem niet :p. Ik zou er geen probleem mee hebben om gewoon de hele dag series te kijken, of te gamen. Een vriendin zou je ook sowieso de helft van de tijd bezighouden.

Vraag het anders eens aan Corléone, die doet ook hele dagen niets.

Cardio, training, voeding, kom je easy al op een uurtje of 3-4. Voor de rest zie ik het probleem niet :p. Ik zou er geen probleem mee hebben om gewoon de hele dag series te kijken, of te gamen. Een vriendin zou je ook sowieso de helft van de tijd bezighouden.

Vraag het anders eens aan Corléone, die doet ook hele dagen niets.

Maar hij heeft er blijkbaar niet zo veel problemen mee om hele dagen niets te doen. :roflol:

Vriendin is prioriteit nr 1, hoewel ik de slaagkansen daarvan laag inschat.
Job is tweede mogelijk, hoewel ik ook niet meteen een gemotiveerde, dynamische, teamplayer ben, zoals je dat leest in de advertenties. :D

neem de hele vakantie drugs en stop pas wanneer je je baan als leerkracht hebt;)

wow ofzo?

Wel, daar heb ik ook al zitten aan denken en zou idd héél leuk zijn mocht het gebeuren maar ik ben helaas niet echt een 8/10 PUA. :p

En de discotheken die ik bezoek, zijn nu niet echt de plaatsen waar je wife material vindt. :roflol:

Ik ga deze namiddag naar een shopping center op zoek naar een job en misschien ga ik wel wat contact leggen met wat meisjes (hoewel ik dat zo foreveralone vind om zonder wingman te doen :D).

:fa: stevy.

of als je een beetje geldt hebt, doe een eurotrip ofzo voor de hele zomer.

Maar hij heeft er blijkbaar niet zo veel problemen mee om hele dagen niets te doen. :roflol:

Vriendin is prioriteit nr 1, hoewel ik de slaagkansen daarvan laag inschat.
Job is tweede mogelijk, hoewel ik ook niet meteen een gemotiveerde, dynamische, teamplayer ben, zoals je dat leest in de advertenties. :D

Een job zonder diploma, ik veronderstel dat je je leerkrachtendiploma nog niet hebt? Gaat je rap vervelen iig... Is ook gewoon doodsaai, nog veel saaier dan thuiszitten :o. Maar je hebt natuurlijk wel geld.

Deze maand is mss wat irritant maar de zomermaanden krijg je toch easy gevuld? Al je maten hebben ook vakantie dus kan je iig daar gaan chillen..

Terug
Naar boven