Fitness Seller

Dingen om verveling tegen te gaan?

RoniMoon1989

Competitive Bodybuilder
R.I.P.
Waardering
95
Hey bro's

Here's the situation:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Flauw grapje, sorry. Maar nu serieus.
Ik ben hogeschoolstudent en ik heb tot midden augustus werkelijk NIETS te doen. Ik zit dus hele dagen thuis. "Toppie!" zullen de meesten zeggen maar voor mij is dat een probleem aangezien ik nu net aan het proberen ben volledig te stoppen met drugs en enkel te drinken op vrijdag- of zaterdagavond.

Eerste gedacht is: zoek een job. Dat ga ik ook doen maar omdat ik nog student ben mag ik maar zoveel uren of dagen werken dus het zou al een begin zijn maar nog geen volledige oplossing.

Games en series bekijken zijn een andere optie, maar je weet ook wel dat je daar geen hele dag mee kunt vullen hé.

Trainen en eten doe ik ook weer optimaal maarja, dat uurtje 's avonds in de gym gaat ook het verschil niet maken hé. :p

Hebben jullie zo van die ideeën waarvan je zegt: dat is echt de moeite en dat gaat je bezighouden en je haalt er misschien zelfs zelfvoldoening uit?
Misschien ergens vrijwilligerswerk ofzo?

En om deze post af te sluiten wil ik mij op voorhand excuseren bij de mensen die hele dagen moeten werken en eens blij zouden zijn dat ze eens een paar dagen gewoon niets kunnen doen (zoals mijn ouders :( ).

Bedankt op voorhand, boys!

Jack off.
Ga trainen.

Laatst bewerkt:
Hobbies, of zoek er 1, anders misschien al wat voorwerken voor school?

Waarom mag je maar een bepaald aantal uren of dagen werken?

Zoek een vriendin (tot eind augustus) :o

je mag mijn auto komen wassen

• Topic Starter Topic Starter
Hobbies, of zoek er 1, anders misschien al wat voorwerken voor school?

Voorwerken voor school ga ik inderdaad doen. En hobbies... tja. Ben terug serieus bezig met fitness en eten. Maar dat is dan ook maar een uurtje per dag hé (en dan nog 's avonds, pfff). Kan moeilijk de hele dag biljarten, bowlen, zwemmen, schaken en turnen, hé.