- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrije tijd + zomer = Motor rijden
Ik snap dit probleem niet?
![]()

Bij jouw wel dan?
Heb gewoon eens tegen mijn ouders gezegd dat ik wel af en toe wat wou doen in het weekend voor wat extra geld. En de week erna stond ik op zondag te werken. Mooie 100 euro om de 2 weken erbij. Het is wel om 4u opstaan en pas om 3-4u terug thuis. Maar /care.

Ja vint... motorrijden, h**ren nken, coke snuiven, bungeejumpen,... allemaal leuke dingen maar je moet er wel het geld voor hebben hé.
+ mocht ik dan toch een motor hebben, zie ik me daar ook geen 8u per dag mee rondrijden hoor, voor 3 maanden lang.![]()
tja, als je mensen kent met een bedrijf zal het idd niet echt moeilijk zijn, maar ik, noch mijn ouders hebben zulke connecties![]()
Maar je hebt toch ook niet elke dag vrij? Paar dagen met vrienden, paar dagen werken, keertje niets doen, keertje uitbrakken, blijven er nog maar 1 a 2 dagen per week over dat je echt niets hebt te doen...

Bij jouw wel dan?
Heb gewoon eens tegen mijn ouders gezegd dat ik wel af en toe wat wou doen in het weekend voor wat extra geld. En de week erna stond ik op zondag te werken. Mooie 100 euro om de 2 weken erbij. Het is wel om 4u opstaan en pas om 3-4u terug thuis. Maar /care.

.Jij studeert niet aan je rekenwerk te zienTsjah, toch mooi 400 euro erbij op een maand, als student.

In je post staat om de twee weken

LSD, DMT, ketamine, 2CB, truffels, paddo's, salvia, mescaline, Colorado padden, San Pedro's, MDA en nog een shitload aan zaden en kruiden.
Jonge er is meer dan genoeg.