XXL Nutrition

Dingen om verveling tegen te gaan?

ik ga deze zomervakantie.. Bad Comapny 2 kopen voor ps3.
En 1 augustus komt Dead Island uit, die ga ik dan ook kopen.

50 dagen per jaar is al 10 weken. Dan zou ik nu lekker gaan werken en dan tijdens je studie niet

• Topic Starter Topic Starter
Vrije tijd + zomer = Motor rijden

???

Ik snap dit probleem niet?

:clown:

Ja vint... motorrijden, h**ren nken, coke snuiven, bungeejumpen,... allemaal leuke dingen maar je moet er wel het geld voor hebben hé.

+ mocht ik dan toch een motor hebben, zie ik me daar ook geen 8u per dag mee rondrijden hoor, voor 3 maanden lang. :p

Bij jouw wel dan?

Heb gewoon eens tegen mijn ouders gezegd dat ik wel af en toe wat wou doen in het weekend voor wat extra geld. En de week erna stond ik op zondag te werken. Mooie 100 euro om de 2 weken erbij. Het is wel om 4u opstaan en pas om 3-4u terug thuis. Maar /care.

Bij jouw wel dan?

Heb gewoon eens tegen mijn ouders gezegd dat ik wel af en toe wat wou doen in het weekend voor wat extra geld. En de week erna stond ik op zondag te werken. Mooie 100 euro om de 2 weken erbij. Het is wel om 4u opstaan en pas om 3-4u terug thuis. Maar /care.

tja, als je mensen kent met een bedrijf zal het idd niet echt moeilijk zijn, maar ik, noch mijn ouders hebben zulke connecties:P

Ja vint... motorrijden, h**ren nken, coke snuiven, bungeejumpen,... allemaal leuke dingen maar je moet er wel het geld voor hebben hé.

+ mocht ik dan toch een motor hebben, zie ik me daar ook geen 8u per dag mee rondrijden hoor, voor 3 maanden lang. :p

Maar je hebt toch ook niet elke dag vrij? Paar dagen met vrienden, paar dagen werken, keertje niets doen, keertje uitbrakken, blijven er nog maar 1 a 2 dagen per week over dat je echt niets hebt te doen...

tja, als je mensen kent met een bedrijf zal het idd niet echt moeilijk zijn, maar ik, noch mijn ouders hebben zulke connecties:P

Mijn ouders ook niet meteen, maar mijn pa zijn broer wel... Als je echt wil werken in het weekend, dan heb je toch relatief snel zwart werk. Gewoon eens rondvragen in je familie, die kent die etc... Mijn baas zit constant met man te kort, weinig jongeren die het zien zitten om op zondag te gaan werken.

Maar je hebt toch ook niet elke dag vrij? Paar dagen met vrienden, paar dagen werken, keertje niets doen, keertje uitbrakken, blijven er nog maar 1 a 2 dagen per week over dat je echt niets hebt te doen...

als hij al een vakantiejob vind, is dat meestal van ma-vr tot de 23 dagen op zijn, niet gewoon even 2 dagen naar keuze in de week werken;)

als je dan toch iets wil doen ronni, neem een paar sporten op ofzoiets, zodat je al een 6+ uren per week bezig bent. neem daar je training bij + een paar series en je tijd is vol:)

Bij jouw wel dan?

"Als marktkramer ben ik geboren..." :roflol:

Ga mee met de nieuwe rage.. lol

Planking!

Breng hem aub niet op ideeën.
Eén keer overkop in de gracht is meer dan genoeg :D

zwart werken?

bruin werken?

LSD, DMT, ketamine, 2CB, truffels, paddo's, salvia, mescaline, Colorado padden, San Pedro's, MDA en nog een shitload aan zaden en kruiden.

Jonge er is meer dan genoeg.

LSD, DMT, ketamine, 2CB, truffels, paddo's, salvia, mescaline, Colorado padden, San Pedro's, MDA en nog een shitload aan zaden en kruiden.

Jonge er is meer dan genoeg.

Lees misschien eerst eens de reden waarom ik net iets zoek om me mee bezig te houden... :rolleyes:

---------- Post added di 7 jun 2011 at 15:36 ----------

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Maar serieus bro, volgens mij zou je beter ook een dergelijk topic aanmaken. :D

Doe een taalcursus NL?

Terug
Naar boven