Fitness Seller

Dingen om verveling tegen te gaan?

Een job zonder diploma, ik veronderstel dat je je leerkrachtendiploma nog niet hebt? Gaat je rap vervelen iig... Is ook gewoon doodsaai, nog veel saaier dan thuiszitten :o. Maar je hebt natuurlijk wel geld.

Deze maand is mss wat irritant maar de zomermaanden krijg je toch easy gevuld? Al je maten hebben ook vakantie dus kan je iig daar gaan chillen..

zitten zijn maten ook niet de hele tijd aan de drugs?:D

• Topic Starter Topic Starter

Hahahahah, is echt zo, bro. :D

Papa kwam eens terug van zijn werk en ik zat op de pc en in diezelfde kamer stond ook nog een radio op. Begon hij daar volledig los te gehen omdat ik gigantisch veel elektriciteit verbruik terwijl zij enkel nog moeten gaan werken om mijn overdreven elektriciteitsverbruik te betalen. :roflol:

Gelukkig dat het nu winter is, anders mocht ik ook nog eens aanhoren wat voor verwarmingskosten ik heb allemaal kost. :D

Efkes geduld nog, 23-26 juni= bierfeesten, gaje ni mee? :)
In tussentijd kunt ge wa zitten trekken thuis ofzo...

In de zomer valt toch genoeg te doen? Wijven zoeken, op reis gaan, werken, ... Leeft bolf nog trouwens? :D

Hahahahah, is echt zo, bro. :D

Papa kwam eens terug van zijn werk en ik zat op de pc en in diezelfde kamer stond ook nog een radio op. Begon hij daar volledig los te gehen omdat ik gigantisch veel elektriciteit verbruik terwijl zij enkel nog moeten gaan werken om mijn overdreven elektriciteitsverbruik te betalen. :roflol:

Gelukkig dat het nu winter is, anders mocht ik ook nog eens aanhoren wat voor verwarmingskosten ik heb allemaal kost. :D

wat een idioten zijn je ouders man:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
zitten zijn maten ook niet de hele tijd aan de drugs?:D

Neenee, de meesten zijn nu aan het studeren voor de examens. Gebruiken wel dope af en toe, maar ik was wel met voorsprong de grootste junkie. :D

---------- Post added di 7 jun 2011 at 11:08 ----------

In de zomer valt toch genoeg te doen? Wijven zoeken, op reis gaan, werken, ... Leeft bolf nog trouwens? :D

Ja, ja, hij werkt nu bij Francky, een vleesbedrijf uit Wortegem. Hij komt goed overeen met zijn collega's en zit vaak met hen in Oudenaarde, in dn Brouwer enzo.

---------- Post added di 7 jun 2011 at 11:09 ----------

Trouwens, bierfeesten bro, mijn ma wilde mij naar De Sleutel (soort van PISAD) sturen omwille van mijn overdreven drankmisbruik. Dus het zou mij verwonderen mocht ik daar naartoe mogen gaan haha. :D

---------- Post added di 7 jun 2011 at 11:11 ----------

wat een idioten zijn je ouders man:roflol:

Ik weet het niet bro. Ik voel me toch ergens schuldig hoor omdat zij als 50+'ers de hele dag gaan werken terwijl ik niets doe en hun geld aan dope en drank verspil... :o

Neenee, de meesten zijn nu aan het studeren voor de examens. Gebruiken wel dope af en toe, maar ik was wel met voorsprong de grootste junkie. :D

---------- Post added di 7 jun 2011 at 11:08 ----------

Ja, ja, hij werkt nu bij Francky, een vleesbedrijf uit Wortegem. Hij komt goed overeen met zijn collega's en zit vaak met hen in Oudenaarde, in dn Brouwer enzo.

---------- Post added di 7 jun 2011 at 11:09 ----------

Trouwens, bierfeesten bro, mijn ma wilde mij naar De Sleutel (soort van PISAD) sturen omwille van mijn overdreven drankmisbruik. Dus het zou mij verwonderen mocht ik daar naartoe mogen gaan haha. :D

:roflol: godmiljaar da is minder kerel.
Ma hier is het een paar weken geleden ook zo geweest, heb nog keer een accidentje gehad :o (niet van den drugs deze keer, dus :thumbs: )

Ale raar, heb hem nog niet gezien in den brouwer maja... Ben daar ook meestal niet te fris.

---------- Post added di 7 jun 2011 at 11:12 ----------

Ik weet het niet bro. Ik voel me toch ergens schuldig hoor omdat zij als 50+'ers de hele dag gaan werken terwijl ik niets doe en hun geld aan dope en drank verspil... :o

Idem, behalve dan de dope.

Ik blijf het echt belachelijk vinden dat je niet mag werken

Werken mag wel, maar als je als student meer werkt dan een bepaald aantal dagen per jaar (25 tijdens juni-september en nog eens 25 verdeeld over het jaar ofzo, kan er naast zitten ook) dan verliezen je ouders hun kindergeld ofzo.

Ik blijf het echt belachelijk vinden dat je niet mag werken

daar staat dan wel tegenover dat je gewoon je kinderbijslag, studietoelage blijft houden en dat je bij de 23dagen dat je wel mag werken, je zo goed als geen belastingen erop moet betalen en meestal een loon van rond de 2000-2200 overhoudt:)

eigenlijk mag je wel meer dan 23 dagen werken, maar dan worden al die belastingen op de eerste 23 dagen verrekend, verlies je je kinderbijslag en moet je dus bijna 3 maanden werken voor hetzelfde geld dat je krijgt met 23 dagen werken:P
moet je dus gek voor zijn om die 23 dagen te overschrijden:P

Laatst bewerkt:
Klopt. Studeren kost in België geen drol, je krijgt nog kindergeld etc, ...
Heb vorig jaar in juli 21 dagen gewerkt en 1800 euro verdiend (jawel, netto).

Werken mag wel, maar als je als student meer werkt dan een bepaald aantal dagen per jaar (25 tijdens juni-september en nog eens 25 verdeeld over het jaar ofzo, kan er naast zitten ook) dan verliezen je ouders hun kindergeld ofzo.

Yup, 23 dagen tijdens het schooljaar en 23 dagen tijdens de vakantie.

Maar dit is België... Het is echt niet moeilijk om aan een beetje zwart werk te geraken.

Vrije tijd + zomer = Motor rijden

???

Ik snap dit probleem niet?

:clown:

Terug
Naar boven