AndroidHealthClinic

Dirty Dutch kaartje te koop!

istimewa

Ripped Bodybuilder
Waardering
228
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
Aangezien ik mijn kaartje zo snel van mijn kaartje af wil dacht ik hier toch ook even een topicje te openen.. Want het lijkt me niet meer dan logisch dat er BBers zijn die van house houden :P..

Dus bij deze: Dirty Dutch (19 december) kaartje te koop!
http://www.dirty-dutch.com

€50,=

Laatst bewerkt:
Zijn die kaarten zo duur joh, en dat voor een B feest....

• Topic Starter Topic Starter
Had er zeker graag heen gewild, maar geen geld meer:(.. We waren van plan al 12 uur naar a'dam te gaan en daar eerst ook nog te chillen ed. dus dan kost dat dagje me incl. kaartje minstens 150euro :(

Is het vergelijkbaar met iets als Dance Valley of Qlimax dan?

Er is een heel Europa vraag naar Dirty Dutch maar Chuckie wil het voorlopig nationaal houden om maar even een voorbeeld te geven. Ben je er zelf eens geweest dan, zoniet ga als een mother****er zsm dat kaartje van istimewa bemachtigen bro. Party you dont want to miss.

Er is een heel Europa vraag naar Dirty Dutch maar Chuckie wil het voorlopig nationaal houden om maar even een voorbeeld te geven. Ben je er zelf eens geweest dan, zoniet ga als een mother****er zsm dat kaartje van istimewa bemachtigen bro. Party you dont want to miss.

Komen iig wel veel wijven he :D

Naja zal is kijken dan :D

ik ga ook :banana:

Daarvoor alleen zou je d'r eigenlijk al heen moeten:P

Daarvoor alleen zou je d'r eigenlijk al heen moeten:P

Ja hoezo ga je dan niet, dan leen je maar wat geld en aangezien je 18 bent en het je eerste keer is; waarom dan niet dit jaar.

Mainstage;

478337.jpg

Chickie links, chickie rechts;

478415.jpg

Breezers, just turned 18;

Ecto's;

478402.jpg

yayo & GHB;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ghb2.jpg

Tsjah heb ook geen kaartje, twijfel een beetje maar vraag me af of ik het op zo'n feestje wel naar mijn zin zou hebben.. Op qlimax kan k tenminste helemaal los, house is een beetje te soft daarvoor. Heb geen zin om me de hele avond te ergeren voor dat geld. :p

Haha waarom ga ik dan niet, nou omdat ik de 28e naar Praag ga hehe:D!

Al kreeg ik geld toe, no thanks

Al kreeg ik geld toe, no thanks

Leeftijd: 16
Geslacht: M
Stats: 1m92 76kg -

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

ben er dit jaar niet :D
aangezien de aftershock 10x harder aankomt :D

Nou kaartje al weer verkocht! :D

Terug
Naar boven