Fitness Seller

Discount supplements ipv 1fast400???

testosterone

Novice
Waardering
0
Heeft iemand ervaring met Discount-supplements.co.uk deze biedt ook s1+ aan iets duurder als 1fast400 maar dan wel uit Groot Britannie en niet uit amerika, ik doel hier op de hoge pakkans en boetes bij 1fast400.
Omdat ik zoveel lees dat mensen hun pakketje kwijt raken zou dit misschien een alternatief kunnen zijn. Alvast bedankt voor de reacties.

EU land

dus grens controle is niet meen ik. Veel vrienden van mij halen daar de ph's

• Topic Starter Topic Starter
Als dat waar zou zijn waarom zou iedereen dan het risico op zun hals halen om bij 1fast400 te gaan bestellen

omdat Engeland vaak veel duurder is. Dit is eigenlijk de eerste site dat ik het zo goedkoop zie van de UK.

wow 10 pond voor m1t :D das wel chill :D

en wat te denken van de verschepingskosten!!!

Hoeveel zijn die de verzendkosten?

9,50 pond volgens mij

ephedrine is hier niet te krijgen volgens mij :(

Geen btw ook aangezien het binnen de EU is. Overigens is de kans dat je gepakt wordt echt 0. Ik heb eens dingen besteld binnen de EU die onder steroiden vallen en die site verzekerde me ook dat van douane geen sprake was.

Wees er wel op tijd bij want begin januari is het over in de VS, ik weet niet hoe groot de voorraad van deze site is. Ben benieuwd of je het kan laten cealen.

Verzendkosten zijn 4,20 pond dus laten we zeggen 7,50 euries wel een verschil met 1fast400 lijkt me zo

testosterone zei:
Verzendkosten zijn 4,20 pond dus laten we zeggen 7,50 euries wel een verschil met 1fast400 lijkt me zo

"For international orders below 2kg, customers may choose the following options:
# International Airmail
# Recorded International Airmail

The International Airmail option is free. However it is un-trackable and uninsured. Therefore Discount Supplements: Online Sports Supplement Shop is not liable for any lost or damaged shipments.

We recommend all international customers pay the surcharge for Recorded International Airmail. This is insured and Discount Supplements will guarantee successful delivery of undamaged goods."

Die 9,50 die ik net noemde was van toen ik keek voor een 10 lbs ON whey.

Als je het trouwens echt voordelig wilt doen neem je Big one van Dermabolics. Dat is goedkoper en er zit het dubbele in aan 1-test (de massabouwer in S1+). Met 1 flesje kun je dan wel 5 a 6 weken doen!

En dan zet je er gewoon zelf een lage dosis test bij. Veel goedkoper en betere gains! Bovendien blijft big 1 als je het cealed en invriest jaaaren goed. 4-ad is een stuk minder stabiel dan 1-test.

Gr. JFS

Ik dacht dat big one minder was dan s1+ ( ook omdat je niks anders leest dan logjes over s1+ en bijna niks over big one)

testosterone zei:
Ik dacht dat big one minder was dan s1+ ( ook omdat je niks anders leest dan logjes over s1+ en bijna niks over big one)

Big one is 6 gram 1-test in een flesje. In S1+ zit 3 gram 1-test en 4,5 gram 4-ad. Nou is 1-test de voornaamste massabouwer. Die is dus in allebei dezelfde stof. Maar omdat 1-test wel drukt maar een schakering heeft op de 1e positie ipv de 4e zoals bij testosteron kan je al gauw moe en futloos worden. Omdat te verhelpen heb je wat test nodig en die zit er in S1+ al bij in de vorm van 4-ad (zoals je ziet komt die 4 niet uit het niets).

En de 4AD zorgt er ook voor dat je libido niet een mega duik neemt... :rolleyes:

En wordt er met big 1 alleen dezelfde resultaten gehaald als met s1+.
Of moet je big 1 met 4-ad nemen voor hetzelfde resultaat.

Terug
Naar boven