AndroidHealthClinic

Discount supplements ipv 1fast400???

skepje zei:
Ik heb reeds vele malen van deze site besteld.
Schitterende ervaringen mee, goedkoop, geen douane en bovenal GEEN transportkosten als je voor airmail kiest.
En wanneer je regelmatig besteld kan je het nog goedkoper krijgen !

Maar heb je het dan ook over prohormonen of alleen andere sups?

als je naar de pijzen kijkt dan ben je nog goedkoper uit bij 1fast400 dan bij deze site.

Het zijn wel engelse ponden dus doe de prijzen maar x1,5. dan heb je de euro prijs.

105 pond = 151 euro (dus 1,5 klopt bijna precies)

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren gemaild naar discount supps nog niks terug.... duurt mij te lang allemaal

Je kan er ALLES bestellen en geen gedoe met douane want binnen EU. (niet zoals de slechte ervaringen die ik had met BB & 1fast.)
Shipping duurt meestal een werkdag of 4.

gisteren contact gehad met discount supps en vertelde mij dat het pakketje al een week geleden verstuurd was... en nog niks binnen..

testosterone zei:
gisteren contact gehad met discount supps en vertelde mij dat het pakketje al een week geleden verstuurd was... en nog niks binnen..

Zo gaat dat als je illegaal stuff besteld uit het buitenland.

Als het verkeerd gaat heb je geen poot om op te staan. dus wat intersseerd de verzender het nou of je het wle of niet ontvangen hebt.....

Daarom....haal het in NL en je hebt 100% zekerheid.

Ik had zeker voor de betaalde verzendoptie gekozen..

Die k*tsite weer he...... :mad:

Ik heb vandaag van een bekende gehoord dat ie er s1+ had besteld en vloeibare creatine toegestuurd heeft gekregen.

Hij had er een boze mail naartoe gestuurd en kreeg als antwoord dat ze onmogelijk een verkeerd product gestuurd hebben.

Hij is flink pissed nu en kan fluiten naar zn s1+ dus.

Hij wist niet dat ik er dus ook ooit s wat had besteld en NOOIT heb gekregen.

Laatst bewerkt:
Pumpin' zei:
Zo gaat dat als je illegaal stuff besteld uit het buitenland.

Als het verkeerd gaat heb je geen poot om op te staan. dus wat intersseerd de verzender het nou of je het wle of niet ontvangen hebt.....

Daarom....haal het in NL en je hebt 100% zekerheid.
is moeilijk aan te raken in belgië, Ned. weet ik niet...
is er geen andere site uit de UK die het verkoopt?

Laatst bewerkt:
haha, ja dat zag ik..maar er zijn iig meer sites in de uk :)

testosterone zei:
Ik heb eergisteren 3 flesjes s1+ besteld en de betaalde optie om te verzenden gekozen... we zien wel ik hou jullie op de hoogte...

Hoe staat het ervoor met je bestelling.... inmiddels al wat binnen??

Vinnie zei:
Heb zonet mijn derde bestelling geplaatst bij Discount Sups (PrimaForce en Optimum), en had nooit problemen met levering (steeds binnen de 3 werkdagen). Zeer goede prijzen vergeleken met Benelux shops ,geen gerommel, geen extra onverwachte douanekosten, en geen hoge transportkosten.

Zaten hier ook supplementen bij die illegaal in Nederland zijn?

Ik had mijn bestelling binnen 4 dagen binnen, 3x S1+ en 0xo. Discreet verpakt, dus ben wel tevreden.

zozo goed gedaan..zo wil ik mijn bestelling ook wel krijgen.

u gaat naar de aldi en daar liggen bergen flesjes s1+ u op te wachten!
wat dacht je nu bro :rolleyes:

Terug
Naar boven