AndroidHealthClinic

Discount supplements ipv 1fast400???

JFS zei:
Als je het trouwens echt voordelig wilt doen neem je Big one van Dermabolics. Dat is goedkoper en er zit het dubbele in aan 1-test (de massabouwer in S1+). Met 1 flesje kun je dan wel 5 a 6 weken doen!

En dan zet je er gewoon zelf een lage dosis test bij. Veel goedkoper en betere gains! Bovendien blijft big 1 als je het cealed en invriest jaaaren goed. 4-ad is een stuk minder stabiel dan 1-test.

Gr. JFS

Bedoel je hier test ent. mee ?

testosterone zei:
En wordt er met big 1 alleen dezelfde resultaten gehaald als met s1+.
Of moet je big 1 met 4-ad nemen voor hetzelfde resultaat.

Met alleen big 1 zullen je gains nagenoeg hetzelfde zijn. Met 4-ad kun je iets meer vocht vet etc vasthouden. Zoals ik zei 1-test is de massabouwer van de twee. Maar zoals hierboven staat is 4-ad of dus lage doseringen test zetten zeer aan te raden om die sites tegen te gaan. Daarom doen de meesten gewoon S1+, lekker handig. Niet iedereen is in de positie voor een appel en een ei 5 ampullen omnadren (sust) uit Polen mee te nemen.

:)

Ryu zei:
Bedoel je hier test ent. mee ?

Nou als je met serieuze AAS aan de slag gaat kan je het natuurlijk net zo goed zonder ph er bij doen. Het zou kunnen maar dan moet je wel rekening houden wanneer je het zet met de lange werking.

Ik heb meer dat ik voor mezelf erover denk big 1 te combineren met lage doses Omnadren. Aangezien ik naar Polen ga en het daar haast niks kost. Het was meer van dat licht uit gezien.

aah okee. Nou als je het doet laat het ons weten hoe het uitpakt!

ben deze site ook wel eens tegen gekomen. 3 keer besteld. 1e keer prima. 2e keer niks gehad. Gemaild en kreeg vervolgens te horen dat ik niks besteld zou hebben. :mad: 3e keer nog maar keer geprobeerd....weer niks :mad: gemaild....volgens hun verzonden maar niet traceerbaar dus pech gehad. *zucht*

Of ze zijn slordig met verzending of er klopt iets niet.

Gelkkig heb ik nu een betrouwbare bron :)

Laatst bewerkt:
Ik heb er ooit s wat besteld en heb t nooit gekregen :(

Verscheidene mails gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Volgens mij is het een scammers site.

Nu ging het niet om veel geld gelukkig maar toch....gaat om het idee.

****ing oplichters. :mad:

Pumpin' zei:
ben deze site ook wel eens tegen gekomen. 3 keer besteld. 1e keer prima. 2e keer niks gehad. Gemaild en kreeg vervolgens te horen dat ik niks besteld zou hebben. :mad: 3e keer nog maar keer geprobeerd....weer niks :mad: gemaild....volgens hun verzonden maar niet traceerbaar dus pech gehad. *zucht*

je hebt dan toch wel je geld terug gekregen Pump? of ben je alles kwijt?

byt3z zei:
je hebt dan toch wel je geld terug gekregen Pump? of ben je alles kwijt?

3e keer niet, want zoals ze op de site altijd leuk erbij zetten, dat internationaal bestellen op eigen risico is.

2e keer heb ik betaald maar zei zeiden dat ze niks ontvangen hadden. dus niks terug. Als ik dat bedrijf was en echt niks ontvangen had dan zou ik het ook niet terugstorten.

het ging enkel om een proeforder om te testen en dus niet om veel geld. Maar toch....

Op amerikaanse forum waren er wel met goede ervaringen.

Maar als er dus vaak gedoe blijkt te zijn kan je maar beter voor safe gaan bij die betrouwbare bron ;) :D

Pumpin' zei:

Had jij de gratis verzendoptie gekozen? want je kan je pakje ook met een koerierdienst laten komen, en deze is wel traceerbaar volgens de site.

Rebelx zei:
Had jij de gratis verzendoptie gekozen? want je kan je pakje ook met een koerierdienst laten komen, en deze is wel traceerbaar volgens de site.

deze optie was er toen nog niet. En stel dat je pakket "zoek" raakt dan kan het of door douane zijn en als iemand het gewoon gejat heeft dan krig je het toch nooit terug.

By the way: ik heb net ff gemaild (en wonderbaar snelle reactie) is het geen koeriersdienst. het is gewoon britse post met tracking. Misschien dat dit wel het een en ander verklaart. Er was laatst op tv/krant dat er per jaar iets van 100.000 poststukken verdwijnen bij de britse post.

@Reem: dat vind ik nou ook :)

Ik meende dat wanneer je geld over hebt gemaakt je het binnen een maand zelf terug kan boeken.

Arnie zei:
Ik meende dat wanneer je geld over hebt gemaakt je het binnen een maand zelf terug kan boeken.

jamet een terugvordingskaart ofzo....maar niet gedaan toen...niet aan gedacht waarschijnlijk.

Gelukkig ging het niet om veel geld. (paar tientjes)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb eergisteren 3 flesjes s1+ besteld en de betaalde optie om te verzenden gekozen... we zien wel ik hou jullie op de hoogte...

ik hoop het voor je, ik ga het risico niet meer nemen :)

Heb zonet mijn derde bestelling geplaatst bij Discount Sups (PrimaForce en Optimum), en had nooit problemen met levering (steeds binnen de 3 werkdagen). Zeer goede prijzen vergeleken met Benelux shops ,geen gerommel, geen extra onverwachte douanekosten, en geen hoge transportkosten.
Leviathan : volgens mij heb je het verkeerde emailadres gebruikt -> is veranderd..
Groeten.

misschien geen problemen met Optimum nee, maar met phtjes wel.

in nederland kost je S1+ en andere phtjes ongeveer 10 euro duurder en 100% zeker dat je het in huis hebt. geloof mij maar :)

• Topic Starter Topic Starter
Dan heb je geluk gehad vinnie ik heb vorige week besteld maar nog steeds niks.....

Okay, bracht Discount Sups op de hoogte en hij vroeg me om dit op de board te plaatsen :

'Message from the owner of Discount Supplements:

If any customers have had any problems regarding their orders, please contact me directly on: stuarth@nildram.co.uk'

V.

Ik heb reeds vele malen van deze site besteld.
Schitterende ervaringen mee, goedkoop, geen douane en bovenal GEEN transportkosten als je voor airmail kiest.
En wanneer je regelmatig besteld kan je het nog goedkoper krijgen !

Terug
Naar boven