MuscleMeat

DiSTuRBed's from 23% shame to 10% fame (zomer 2015)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
updatepics!

• Topic Starter Topic Starter
Lol, volgende week misschien vlak voor carb nite, merk er zelf nog niet veel van hoor

update carb nite :)

1 nougatti, 1 cote d'or bouchee, spaghetti met bolognaise saus en anderhalve kipschnitzel

3 sneetjes (+- 2 cm dik) vanillecake met witte chocolade erover, 1 chocolade milka donut

half zakje paprika "'frites" chips, half zakje rode veters, de overschot van mijn ben & jerry's cookie dough ijsje (1/3de grote pot), 1 chokotoff reep (zoals die nougatti, maar een nieuwe versie ervan), een half rolletje "Roulette"

---------- Toegevoegd 4 May 2015 om 07:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst 3 May 2015 om 22:08 ----------

vlak voor middernacht nog suikerwafel en cola binnengespeeld, de 2 andere cola's die avond ben ik ook vergeten te vermelden

87,6 kg deze ochtend, + 1,2 kg dus, ben benieuwd wanneer het terug onder 86,4 zal zakken

Ochtendcardio helemaal de soep in gedraaid... de crosstrainer maakt nu geen "bonk" geluid meer bij elke omwenteling, maar kraakt en piept wel als zot. Ik koop nooit nog iets van Tunturi, technieker is al een keer langsgeweest...

Enige optie die ik momenteel kan bedenken zijn zo van die noise cancelling oortjes indoen tijdens cardio en sparen voor een Technogym crosstrainer

Zal dat ding nog eens open doen (heb de technieker wat in 't oog gehouden) en eens alles proberen te smeren... wd40 of iets anders?

86,2 kg deze ochtend, terug onder mijn gewicht van voor de vorige carb nite :)
Misschien raak ik morgenochtend even de 85 kg aan

Morgen is het alweer zo ver, op de planning staat al zeker "ne gewone frut" of chinees

86,2 kg deze ochtend, terug onder mijn gewicht van voor de vorige carb nite :)
Misschien raak ik morgenochtend even de 85 kg aan

Morgen is het alweer zo ver, op de planning staat al zeker "ne gewone frut" of chinees

Netjes netjes, wacht nog steeds op updatepics!

WOOT ! :) 85,5 kg deze ochtend, da's al LANG geleden. Weegschaal gaf 22% BF aan.

Updatepics: ik neem wel geregeld foto's maar vind die toch altijd tegenslaan.
Voor een goede belichting zou ik deze best in mijn homegym (gemeenschappelijke garage) nemen en da's nogal awkward om daar in boxershort te staan als iemand zijn auto komt parkeren :D

Maar omdat jij er ook gepost heb, zal ik ze ook maar eens posten, misschien dat jullie wel wat verbetering zien...
Ik edit niets, dus ik sta er met mijn "net uit het bed" kop op, kom echt net uit het bed, niets pomp etc... Kan ook niet poseren, ...
(excuses genoeg? :))
Januari:
2gxeayw.jpg

zj841i.jpg

n4w67q.jpg

Mei:
seueiw.jpg

5plq8w.jpg

34ismk5.jpg

2eyuous.jpg

beentjes en kuiten, enige wat ik wel redelijk ok vind
27zji1v.jpg

10qmloi.jpg

Goed bezig man, flinke massa op die benen.

Flinke quads inderdaad!

Goed vooraanzicht frame ook, nog even door cutten en zal er top uitzien!

Tnx guys!

Gaat de goeie kant op! ga zo door! Damn, ik vanmorgen 85.7 ;p

no worries, 87 kg terug na carb nite :) maar dat zakt wel weer terug

hmz, sta al drie dagen op 86,4
deze keer wss niet onder mijn minimum van voor carb nite vorige week...

rare week achter de rug

bleef hangen op 86,4 kg tot aan Carb Nite
ben iets minder full r*tard gegaan: friet met videe met als dessert een klein nougatine gebakje, 2 uur later een vierkante chocoladekoek met pudding, daarna nog een half zakje violetsnoepjes en een half doosje chipsletten

redelijk vroeg gaan slapen

gewicht deze ochtend: 86,2 kg, mijn eerste carb nite waar er geen 1 - 1,5 kg bij is

deze week ga ik mijn 200 gr kaas/dag wel terugschroeven naar 100 gr

gaat blijkbaar zeer rustig richting de 85 kg nu...

nog eens wat trainingsinfo, dat is ook al lang geleden

Deadlift (eerste oefening vandaag)

opwarming: 1 x 6 x 60 kg, 1 x 6 x 100 kg
set 1: 6 x 120 kg
set 2: 6 x 120 kg
set 3: 4 x 130 kg, volgende week 6x proberen te halen

nog wel andere oef gedaan ook uiteraard, maar dit was de belangrijkste :)

---------- Toegevoegd 21 May 2015 om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst 20 May 2015 om 21:34 ----------

85,3 kg deze ochtend, WOOT !

Zaterdag pizza party :)

lkkre DL's.

enjoy de pizza.

en 85,3kg nice.

na nog een drietal dagen toch op 86,3 te zijn blijven hangen, zakte het uiteindelijk toch tot 84,8 ! :)

Gisteren pizza party gehad, cake, snoep, ... deze ochtend 85,3 kg, valt nog reuze goed mee dus.

Nu weer een weekje clean zoveel mogelijk kh mijden.

Laatst bewerkt:
ochtend voor carbnite: 84,7 kg

Eigenlijk dus gelijk met vorige week, ware het niet dat dit een week geweest is van weinig karakter en toch redelijk veel snoepen, wel vooral rond de training in de hoop dat de spieren de kh dan kunnen gebruiken, maar toch, niet mooi netjes volgens het plan geweest.

Gisteren ook "even" gaan poolen met de buurmannen en dat is dan uitgelopen tot half vier 's ochtends, zeker 6 frisdranken gedronken, veel te veel carbs !

Verbaasd me dus eigenlijk dat het niet meer was.

Zo dadelijk naar het restaurant, filet pur met frieten en tomatenketchup :D

weer gelijk aan vorige week na zo week als deze is alsnog netjes lijkt me?

Laatste weekje dit schema, volgende week rustweek omdat Wob2 op vakantie is.

Daarna ga ik HST eens proberen denk ik.
Wil dan ook eigenlijk Carb Backloading gaan doen.

Wat denken jullie? Mijn vp% is nog wel veel te hoog...

Paar slechtere weken gehad...

Deze ochtend (ochtend na Carb Nite) stond de weegschaal op 86,2 kg.

Vanaf vandaag dus terug volgens plan en starten we terug met Stronglifts 5x5 even.
Vanaf wanneer het moeilijk begint te worden zal ik terug loggen.
Denk dat ik squat, deadlift, benchpress zal beginnen met 50 kg.

Morgen 3 vrouwen in mijn homegym: 2 buurvrouwen en mijn vriendin, ass to grass squats op de planning

Nog altijd geen euromillions gewonnen om mijn eigen gym te beginnen :(

Yoga pants verplicht?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven