Lol, volgende week misschien vlak voor carb nite, merk er zelf nog niet veel van hoor
update carb nite
1 nougatti, 1 cote d'or bouchee, spaghetti met bolognaise saus en anderhalve kipschnitzel
3 sneetjes (+- 2 cm dik) vanillecake met witte chocolade erover, 1 chocolade milka donut
half zakje paprika "'frites" chips, half zakje rode veters, de overschot van mijn ben & jerry's cookie dough ijsje (1/3de grote pot), 1 chokotoff reep (zoals die nougatti, maar een nieuwe versie ervan), een half rolletje "Roulette"
---------- Toegevoegd 4 May 2015 om 07:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst 3 May 2015 om 22:08 ----------
vlak voor middernacht nog suikerwafel en cola binnengespeeld, de 2 andere cola's die avond ben ik ook vergeten te vermelden
87,6 kg deze ochtend, + 1,2 kg dus, ben benieuwd wanneer het terug onder 86,4 zal zakken
Ochtendcardio helemaal de soep in gedraaid... de crosstrainer maakt nu geen "bonk" geluid meer bij elke omwenteling, maar kraakt en piept wel als zot. Ik koop nooit nog iets van Tunturi, technieker is al een keer langsgeweest...
Enige optie die ik momenteel kan bedenken zijn zo van die noise cancelling oortjes indoen tijdens cardio en sparen voor een Technogym crosstrainer
Zal dat ding nog eens open doen (heb de technieker wat in 't oog gehouden) en eens alles proberen te smeren... wd40 of iets anders?