MuscleMeat

Reset to Factory Default, but back on track! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fijn dat je mag telesticken! :D
Doe ik ook regelmatig. Echt super.:thumbup:
En op vrijdag doet bijna de hele KHK dat. Is er op vrijdag altijd erg stil.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Fijn dat je mag telesticken! :D
Doe ik ook regelmatig. Echt super.:thumbup:
En op vrijdag doet bijna de hele KHK dat. Is er op vrijdag altijd erg stil.
Ik ben redelijk eigen baas v.w.b. werk. Nu werk ik 3 dagen in de week op de KHK, 1 dag in de week Eindhoven en 1 dag thuis. Ik maak wel redelijke lange dagen; als ik toch intern zit, blijf ik 's avonds op kantoor nog wel even werken. Daarnaast probeer ik files te vermijden (door vroeg weg te gaan 's ochtends en 's avonds na de files terug op de dagen dat ik wel naar huis ga). Ik heb op de vrijdag ook logopedie in Breda, dus vandaar dat ik thuis kan/mag werken. :)
 
Fijn dat je mag telesticken! :D
Doe ik ook regelmatig. Echt super.:thumbup:
En op vrijdag doet bijna de hele KHK dat. Is er op vrijdag altijd erg stil.
Lucky you! Zou dit ook graag mogen. Helaas, policy bij ons: niemand mag thuiswerken... zucht... nochthans een kleine geste voor werkgevers maar met een grote impact op werknemers (en dus grote ROI voor de werkgevers)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Lucky you! Zou dit ook graag mogen. Helaas, policy bij ons: niemand mag thuiswerken... zucht... nochthans een kleine geste voor werkgevers maar met een grote impact op werknemers (en dus grote ROI voor de werkgevers)
Ik heb redelijk zelfstandig werk, moet ook zo nu en dan naar buitenland.
 
Ik heb redelijk zelfstandig werk, moet ook zo nu en dan naar buitenland.
Tof! Da’s echt wel een meerwaarde. Externe focus brengt zoveel méér bij dan telkens binnen je eigen bedrijf te (moeten) blijven. Gelukkig kan ik wel wat externe opleidingen volgen. Daar is dan wel weer wat flexibiliteit in.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Tof! Da’s echt wel een meerwaarde. Externe focus brengt zoveel méér bij dan telkens binnen je eigen bedrijf te (moeten) blijven. Gelukkig kan ik wel wat externe opleidingen volgen. Daar is dan wel weer wat flexibiliteit in.
Soms wel, soms ook niet. Het ligt een beetje eraan waarvoor. Soms heb ik vergaderingen in het buitenland die niet echt op zijn. Contractonderhandelingen enzo, waarbij het weer de zoveelste meeting was en het er vrij verhit aan toeging. Ook weleens van 's ochtends 8 tot 's avonds 8 in een meeting gezeten. Daarna wat eten, dan ik kan ik trainen wel vergeten. :roflol:
In mijn huidige functie zullen m'n reizen naar het buitenland met name cursussen en opleidingen zijn. Daarnaast een aantal conferenties met de industrie en andere landen. Voor het volgen van je voedings- en trainingsschema zijn zakenreizen soms wel funest. Ik hoop niet dat ik in de wedstrijdprep weg moet.

---

Push-dagje:

Bench Press:
1 x 5 x 100, gemakkelijk
5 x 5 x 105, juist Bert, zo ken ik je weer :)
Dropset 1 x ca. 10-11 x 80 kg

Incline BP:
12, 10, 10, 10 x 75 kg

OHP:
12 x 45 kg
10, 8 x 50 kg
5, 5, 5, 5 x 55 kg

Pec Fly:
4 x ca. 15 x 68-59 kg

Machine Lateral Raise:
4 sets 45-41 kg

DB Front Raise:
4 sets 10-8 kg

Cable Rope Triceps Pushdown:
4 sets 41 kg

Cable V-Grip Overhead Triceps Extension:
4 sets 64 kg

Leg Raise:
3 sets

1 uur 40 minuten

Weekend! :cheer:
 
Soms wel, soms ook niet. Het ligt een beetje eraan waarvoor. Soms heb ik vergaderingen in het buitenland die niet echt op zijn. Contractonderhandelingen enzo, waarbij het weer de zoveelste meeting was en het er vrij verhit aan toeging. Ook weleens van 's ochtends 8 tot 's avonds 8 in een meeting gezeten. Daarna wat eten, dan ik kan ik trainen wel vergeten. :roflol:
In mijn huidige functie zullen m'n reizen naar het buitenland met name cursussen en opleidingen zijn. Daarnaast een aantal conferenties met de industrie en andere landen. Voor het volgen van je voedings- en trainingsschema zijn zakenreizen soms wel funest. Ik hoop niet dat ik in de wedstrijdprep weg moet.

---

Push-dagje:

Bench Press:
1 x 5 x 100, gemakkelijk
5 x 5 x 105, juist Bert, zo ken ik je weer :)
Dropset 1 x ca. 10-11 x 80 kg

Incline BP:
12, 10, 10, 10 x 75 kg

OHP:
12 x 45 kg
10, 8 x 50 kg
5, 5, 5, 5 x 55 kg

Pec Fly:
4 x ca. 15 x 68-59 kg

Machine Lateral Raise:
4 sets 45-41 kg

DB Front Raise:
4 sets 10-8 kg

Cable Rope Triceps Pushdown:
4 sets 41 kg

Cable V-Grip Overhead Triceps Extension:
4 sets 64 kg

Leg Raise:
3 sets

1 uur 40 minuten

Weekend! :cheer:
I know, in mijn vorige functie als consultant ook constant op de baan geweest. Dan schoot trainen en voeding er vaak bij in helaas. Maar was toch wel fijn om die contacten met de buitenwereld te hebben.
On topic: nette training, je hebt je weekend nu wel verdiend! :o
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Leg Day:

PWO: 51/50, shitload aan cafeïne citrulline en beta-alanine. :P

Getraind bij de nieuwe F4F in Breda, waar het extreem rustig is. :)

Front Squat:
4 x 5 x 82,5 kg met veel moeite
Vijfde set vierde rep gefaald :mad:, dus 3 x 82,5, daarna nog even 4 x 80 kg gepakt.

Plate-Loaded Leg Press:
5 sets 200 kg, goeie pomp en focus en langzame reps met soms een pauze, doorgegaan tot echte failure iedere set :)

Plate-Loaded One-Leg Leg Press:
4 sets 60 kg

Vanaf nu werd de focus minder en liet ik mij door m'n telefoon (WhatsApp) afleiden, maar nog wel lekker doorgetraind

One-Leg Leg Curl (Seated):
5 sets 35 kg

One-Leg Leg Extension:
5 sets 32,5 kg

Calf Raise:
Vet wazig apparaat (die gele TechnoGym Pure Strength-line), dus ook nog een paar set op de gewone Leg Press m'n kuiten gepakt. Niet ideaal.

1 uur 35 minuten (excl. appen enzo) :D
 
Leg Day:

PWO: 51/50, shitload aan cafeïne citrulline en beta-alanine. :P

Getraind bij de nieuwe F4F in Breda, waar het extreem rustig is. :)

Front Squat:
4 x 5 x 82,5 kg met veel moeite
Vijfde set vierde rep gefaald :mad:, dus 3 x 82,5, daarna nog even 4 x 80 kg gepakt.

Plate-Loaded Leg Press:
5 sets 200 kg, goeie pomp en focus en langzame reps met soms een pauze, doorgegaan tot echte failure iedere set :)

Plate-Loaded One-Leg Leg Press:
4 sets 60 kg

Vanaf nu werd de focus minder en liet ik mij door m'n telefoon (WhatsApp) afleiden, maar nog wel lekker doorgetraind

One-Leg Leg Curl (Seated):
5 sets 35 kg

One-Leg Leg Extension:
5 sets 32,5 kg

Calf Raise:
Vet wazig apparaat (die gele TechnoGym Pure Strength-line), dus ook nog een paar set op de gewone Leg Press m'n kuiten gepakt. Niet ideaal.

1 uur 35 minuten (excl. appen enzo) :D
Die calf raise is dat die schuine die de f4f ook een hack squat noemt?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Lekkere front sq hoor Bert :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Die calf raise is dat die schuine die de f4f ook een hack squat noemt?
Ja, die schuine. Je zou er misschien ook op kunnen 'hack squatten', haha. :P
Lekkere front sq hoor Bert :thumb:
Thanks. Helaas haalde ik 'm niet en vorige keer wel, maar de uitvoering was wel strikt. Was toch wel happy, omdat ik maximaal tot failure was gegaan. :)
 
Ja, die schuine. Je zou er misschien ook op kunnen 'hack squatten', haha. :P

Thanks. Helaas haalde ik 'm niet en vorige keer wel, maar de uitvoering was wel strikt. Was toch wel happy, omdat ik maximaal tot failure was gegaan. :)
Toen ik bij ons in de gym vroeg om een hacksquat was het antwoord dat we die al hadden volgens de catalogus. Kuiten erop lukt wel maar tja bijzonder ding
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Bench Press:
1 x 5 x 100, gemakkelijk
5 x 5 x 105, juist Bert, zo ken ik je weer :)
Niet alleen autistisch...ook nog schizofreen:roflol:

Wel nice hoor die bench! 2.5kg erbovenop toch (als we die slechte workout met 'slechts' 100kg niet meetellen)

Calf Raise:
Vet wazig apparaat (die gele TechnoGym Pure Strength-line), dus ook nog een paar set op de gewone Leg Press m'n kuiten gepakt. Niet ideaal
Ik vind die super nice! Is gewoon even wennen imo
 
upload_2019-3-17_9-46-6.jpeg
 
Toen ik bij ons in de gym vroeg om een hacksquat was het antwoord dat we die al hadden volgens de catalogus. Kuiten erop lukt wel maar tja bijzonder ding

Als je er een beetje zwaar kuiten op wilt doen moet je eerst je knieen zwaar verneuken door de press en dan je voeten nog gaan verplaatsen. Staat ook bij de basic fit hier, heb er al 100 keer over gezeurd haha.
 
Toen ik bij ons in de gym vroeg om een hacksquat was het antwoord dat we die al hadden volgens de catalogus. Kuiten erop lukt wel maar tja bijzonder ding
Lukt voor geen meter! :mad:
Niet alleen autistisch...ook nog schizofreen:roflol:

Wel nice hoor die bench! 2.5kg erbovenop toch (als we die slechte workout met 'slechts' 100kg niet meetellen)

Ik vind die super nice! Is gewoon even wennen imo
Ja, ik ben al blij als ik af en toe 2,5 kg kon plussen. Vorige jaar benchte ik nog vrolijk 5 x 120 kg.
Super nice? Super kut bedoel je! :P


... toen hij zijn rechteroog dichtkneep :P
:roflol: Ik heb geregeld onenigheid en discussie met mezelf. Soms frusteer ik mij ook om iets dat helemaal niet heeft plaatsgevonden, maar wat ik verwacht of aan voel komen. :P
Als je er een beetje zwaar kuiten op wilt doen moet je eerst je knieen zwaar verneuken door de press en dan je voeten nog gaan verplaatsen. Staat ook bij de basic fit hier, heb er al 100 keer over gezeurd haha.
Inderdaad. Eerst moet ik aan het einde van mijn beentraining (ik eindig immers met kuiten) met een halve leg press mijn knieën verneuken om in de uitgangspostie te komen. Precies zoals je zegt moet ik dan mijn voeten verplaatsen. Vervolgens vind ik uitvoering ook nog eens kut. Zittende calf raise vind ik ideaal en ook staand is ie lekker Desnoods in de Smith bij gebrek aan beter.

Vandaag Pull, heb geen zin meer om uitgebreid te loggen en kom er niet meer aan toe, maar voor één van de laatste keren dan:

Straight-Arm Pulldown:
4 x 20 x 35 kg

Pulley Cable Lat Pulldown:
5 sets, gewicht geen idee

Plate-Loaded Lat Pulldown:
5 sets 120-110 kg

Plate-Loaded Small Grip Row (One-Arm):
5 sets 100 kg

Wide-Grip Row (Cable):
4 sets 55 kg

Face Pull (knielend):
4 sets 35 kg

EZ-Bar Preacher Curl (Spider, bankje verticaal):
5 sets 33-28 kg
Met drop

Standing DB Hammer Curl:
4 sets 16 kg
Drop 14 kg

DB Shrugs:
4 sets 40 kg

Geen zin meer in buik, had al 1 uur 35 minuten getraind.
XXL Delicious Protein Bar Straciatella op. Deze smaak had ik nog niet op en was errug goed! :D

Daarna even 12 verschillende protein bars gekocht. Zal binnenkort eens een vergelijk posten. Ik had bij mijn afscheid op mijn werk (van mijn vorige functie) onder meer een cadeaubon gekregen van mijn collega's voor een coaching-supplementenshop hier in Breda (Health Advies). Mijn boekenbon en goeden-doelenbon moet ik nog verzilveren.

Nu lekker eten, Italiaans.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/post-je-maaltijden-met-pics.323275/page-961#post-10171400
 
Vandaag Pull, heb geen zin meer om uitgebreid te loggen en kom er niet meer aan toe, maar voor één van de laatste keren dan:
:treuren:
Nette hammercurls hoor, met 16 kg!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven