- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Regulieren? Betrap ik je nu op een fout, @Bert. FoeiRegulieren Push-dag, niets bijzonders. Wel even lekker eten. Morgen weer vroeg op en naar Utrecht. Donderdagavond laat weer thuis.
Heb nog een geluk dat ik vandaag niet in Utrecht was, wat een bende.![]()

Dat is Belgs. Een regulieren training.Regulieren? Betrap ik je nu op een fout, @Bert. Foei![]()

Weinig van gemerkt, wel helicopters de hele dag. En de deuren van het gebouw op de nachtstand. Maar collega's die met de bus of tram waren hadden pech .....Heb nog een geluk dat ik vandaag niet in Utrecht was, wat een bende.![]()
Gewoon ruiterlijk toegeven, hier maak je je alleen belachelijk mee

Dit wordt hoe langer hoe meer een verkapt belgen-bashing topic

Ik ontken niets hoor:Weinig van gemerkt, wel helicopters de hele dag. En de deuren van het gebouw op de nachtstand. Maar collega's die met de bus of tram waren hadden pech .....
Gewoon ruiterlijk toegeven, hier maak je je alleen belachelijk mee![]()

Precies zo af en toe wel updaten. Ouwe shredderJammer, maar ik snap het wel, het kost een hoop tijd. Sterkte met trainen, en het zou leuk zijn om af en toe toch iets van een update te geven hier![]()
Haha, goeie, misschien wel. Maar als je in je vrije tijd vrijwillig werkt, is het dan nog vrije tijd? Kun je werken als vrijetijdsbesteding zien?De beperkte vrije tijd die ik heb, besteed ik liever aan werken >Bert dbb forum 2018 .
Is dat niet een oxymoron ?

Een update af en toe kan wel, maar geen hele trainingen meer; i.i.g. niet structureel.Jammer, maar ik snap het wel, het kost een hoop tijd. Sterkte met trainen, en het zou leuk zijn om af en toe toch iets van een update te geven hier![]()
Dat blijf ik wel doen. Als ik binnenkort weer coaching krijg, mag ik mijn programma e.d. ook niet delen, dus houdt loggen sowieso op.
Haha, ja dat wel. Ik blijf ook wel actief hoor, maar niet dagelijks.We zullen je missen.
Zo af en toe nog wel food pica's?![]()
neeThanks voor de reacties.
Haha, goeie, misschien wel. Maar als je in je vrije tijd vrijwillig werkt, is het dan nog vrije tijd? Kun je werken als vrijetijdsbesteding zien?
]
Combat crunch vond ik altijd wel chill!Welke is het beste?
![]()
En dan pas nog deze op in cookie- en dark chocolatesmaak, maar vergeten op de foto te zetten:
![]()

Ik ook, maar die bewaar ik nog even.Combat crunch vond ik altijd wel chill!
Ben zelf benieuwd naar die kersensmaak van XXL![]()
Ik heb eerst nog een 12-pack van XXL Strawberry Celebration Cake met een korte houdbaarheidsdatum en een doos Macro Munch te gaan.
Ik heb vrijwel alles op de foto hierboven nog niet op. Van XXL had ik laatst een doos Coconut White Chocolate en van MDY-shop heb ik een aantal bars op. Verder heb ik in het verleden ooit eens Oh Yeah bars! op en ooit een keer een Grenade Protein Flapjack. Vroeger at ik die dingen nooit. Nu wel, maar eigenlijk zijn het gewoon candy bars met extra eiwitten. Zolang heb in je macro's past, is het prima. In het weekend neem ik er weleens eentje na de training, doordeweeks eet ik meer clean volgens schema.Is dat lekker, zo een mailprep?
Tja..beste? Of lekkerste?Welke is het beste?
![]()
En dan pas nog deze op in cookie- en dark chocolatesmaak, maar vergeten op de foto te zetten:
![]()