Fitness Seller

DiSTuRBed's from 23% shame to 10% fame (zomer 2015)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
met rack bedoel ik zo'n rekje om die halters op te leggen hé :) niet een heel nieuw powerrack ofzo

leef je nog? :D

:D ik ben levend terug geraakt van een overnachting in Amsterdam idd :)

Mövenpick hotel, dus ff ijsjes eten, en Ben en Jerry's want in NL hebben ze meer smaakjes als in BE :(
Wel raar in Amsterdam: OVERAL "echte" vlaamse frieten, niet te doen...

Vandaag dag 1 van Carb Nite Solutions, gemengd met Intermittent Fasting:
Eerste maaltijd is dus om 12u en laatste maaltijd is rond 21-22u.

Dit eens een paar maanden proberen.

Deze ochtend alles nog eens gemeten en sinds laatste meting is er toch wel wat bij blijkbaar (ondanks de mislukte "cut"), gewicht was deze ochtend 90,4:

15q3hip.jpg

Laatst bewerkt:
stevige kuiten heb je :D

Damn those genetics ☺ had liever breed bovenlichaam

44 cm kuiten, 41 cm biceps (flexed), misschien ff kuiten niet meer trainen

Wat wel grappig is want mijn wobbetjes trainen beiden even zwaar kuiten als ik, maar blijven skinny calves hebben

Laatst bewerkt:
CNS dag 3

De eerste 3 dagen zagen mijn maaltijden er zo uit:
2ldfzop.jpg

Eindelijk nog eens hamburgers gegeten, nom nom nom

De volgende dagen zal het dit worden:
5wcjme.jpg

Enkel in het weekend misschien nog spek met eieren om 12u ipv kip met broccoli, mmm bacon & eggs

Gewicht afgelopen maand:
s5agcl.jpg

Maar als je het over langere periodes bekijkt is het altijd een jojo. Hoop dat dat nu wat beter gaat, moet de eerst carb nite nog afwachten :) ga wss veel te hard cheaten dan.

Voorlopig nog geen hoofdpijn of andere dingen ondervonden, kracht gaat ook nog goed vooruit.
IF helpt ook omdat je dan op een kortere tijd "meer" mag eten, eens ik start met eten raak ik nogal moeilijk gestopt blijkbaar :)

Even zien waar dit mij brengt en dan kan ik hopelijk weer gaan bulken.

Uit nieuwsgierigheid:
je weegt 89 kilo en cut op 2000 kcal, is dat niet een erg diepe cut?

Nogal, maar ik beweeg ook niet veel op een dag: 8u achter een pc zitten, 2u in de auto zitten, 1u trainen, terug achter de pc zitten, slapen.

Als ik ff vergelijk met http://www.echtgezondafvallen.nl/ca...oeveel-calorieen-verbranden-er-per-activiteit, kom ik rond de 2000 uit, en heb er ook al wat mee geëxperimenteerd.
Momenteel lijkt het vlug te gaan maar dat zou vooral water zijn wegens geen koolhydraten.

Zit rond de 2200 en 2000, kcal tellen is met CNS wat minder belangrijk.
Als ik een week op 2400 zit dan kom ik bij.

Maar dit is de eerste keer dat ik (ultra)low carb uitprobeer

5de dag van CNS, begin al hard uit te zien naar Carb Nite :) volgende week woensdag

Heb zelfs verlof genomen die dag zodat ik goede junk voorbereidingen kan treffen :D

3de dag dat mijn gewicht op exact 89,4 blijft staan

7de dag van CNS, nog 2 dagen voor ik mag junken :) :) :)

Weinig side effects voorlopig, behalve dat je niet zoveel moet dumpen 's ochtends :D

Gewicht momenteel 88,5 = op 1 maand 4 kg eraf.
Gaat veel te snel voor de mensen die op een normale manier cutten, maar I don't care momenteel.
Op Carb Nite zal er wel 2 kg terug bijkomen waarschijnlijk.

Haha wat ga je nuttigen?
Ga het denk ik zelf op witte rijst houden ^.^

WAT!?

Ik ben al gaan shoppen ervoor :)

Avondmaaltijd: volkoren spirelli, spaghettisaus, gepaneerde kalkoenschnitzel (moet eigenlijk gewone spirelli zijn zeker?)
Keeping in healthy: 2 bananen, misschien wat brinta met wat eiwitshake ertussen
Dirty mode on: een dino koek, een stuk 4/4de cake, ben & jerry's cookie dough, misschien 's ochtends nog een koffiekoek en een donut halen om 's avonds op te eten dan, een blikje coca cola
Afsluiten met een blik tonijn met ananasschijven ertussen gemengd, veel ananas :)

Ik ga wss niet ALLES eten wat ik hier opgesomd heb, maar gewoon waar ik op dat moment het meeste zin in heb

Hoe lang ben jij er al mee bezig?
65 > 84 in 1 jaar, nice, ik heb er 4 over gedaan (2001 - 2005) maar achteraf bekeken had voeding veel beter gekund.

Uhm ik begin woensdag pas en een week later eerste carb day
Wil eigenlijk is rode aardappelen met steak uit de slow cooker proberen..

En uhm ik was een skelet @ 65 nu gewoon een wat bredere bouw, fysiek kan nog veel beter:P

Ik was ook een echte ecto van 62 kg (2001), elke dag chips & cola, gamen en 9u of langer in bed liggen (en geen kg bijkomen), eerste jaren zie je wel veel progressie

Carb Nite was een succes :)

Kreeg onverwachts een invite voor een BBQ dus van 19u tot 21u goed ge-bbq'ed.
Daarna nog een ijsje, een donut en een klein smurfentaartgebakje :D

Zo ergens rond 23u kreeg ik het idd wel héél warm :D
Jammer genoeg maar 4u geslapen (wegens GTA V pc versie)

Weegschaal deze ochtend, 89,5, is dus 1,4 kg "tijdelijk" bij.
Ben eens benieuwd, misschien een idee om mij enkel nog te wegen op de ochtend voor Carb Nite i.p.v elke ochtend 3x op de ene weegschaal en dan nog eens af en toe op een andere weegschaal :)

Deze week wel krachtverlies en vooral weinig motivatie gemerkt.
Misschien ook omdat de trainingen om 22u30 waren, maar hebben de beentraining na het squatten gestopt want het was niet meer te doen.
Zijn het de ultra low carbs, of omdat ik gestopt ben met creatine begin deze maand... we'll see.

Volgende week nieuw trainingsschema voor de volgende 10 weken, wil extra nadruk leggen op biceps, triceps, schouders deze keer

Next Carb Nite: volgende week dinsdag

waar zijn die pics van je bench en dumbells man? :p Of moet ik ervoor langs komen? :D

Altijd welkom natuurlijk :)

Zal er eens aan denken, maar mijn home-gym raakt maar niet opgeruimd... (misschien deze avond, ben vroeg thuis :))
Zou ook die rubberen matten eens moeten stofzuigen, maar wie doet dat nu... gaan ze mij nog zotter verklaren :)

Die andere bench en buikspierbankje raken ook maar niet verkocht.
Voor sommige oefeningen is die HD bench ook wel praktischer.

Die hyper-extension staat trouwens nog altijd in de doos te wachten :)

Meestal zijn zo'n activiteiten voor tijdens onze rustweek, maar deze keer gaan we eens geen rustweek houden, gewoon 8 weken max-ot het ene schema, dan 8 weken een ander schema max-ot, die eerste weken ga je toch altijd wat minder in gewicht en niemand heeft "pijntjes", dus moet wel lukken voor één keer.

87,9 kg vandaag, dus 200 gr minder dan voor Carb Nite en morgen is het al terug Carb Nite

Vandaag starten we met een nieuw schema voor de volgende 10 weken.
Moet het nog even in een excel zetten.

Gisteren was het dus Carb Afternoon (wegens afscheidsetentje op het werk)

12u00 chinees restaurant tot na 14u00
16u00 een donut en "cha cha" gegeten
18u00 vierkante chocoladekoek met pudding en klein beetje Ben & Jerry's Cookie Dough geproefd
21u00 eiwitshake

Véél minder gejunked dan ik eigenlijk wou, maar zat propvol van het chinees etentje.

Schade deze ochtend 88,4 kg, valt nog goe mee (600 gr erbij)

Volgende Carb Nite: maandag !

Dank u voor de PDF:]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven