XXL Nutrition

Dit gaat echt te ver

een boerkini kan ook ;)

Maar pls, ik denk dat je hier genoeg tips hebt gehad met wat je moet doen!
Nu mag je blijven zeuren en vragen stellen maar moet je er ondertussen ook wat mee doen, fatsoenlijk eetschema, bewegen, ga meer lopen, pak de fiets naar school/werk, koop een hometrainer voor thuis.
En als je zielig blijft zeuren en niks gaat doen moet je echt wegwezen.

Stop bitching, start building!

Beste,

Je hebt veels te veel gewicht.

Verwacht niet, dat dit binnen no time weer aanvaardbaar is.
Ik denk dat je in 1 jaar tyd echt ver gaat komen, als je een voedselschema neemt, en echt aan de bak gaat cardio liefst met kt.

Zelf heb ik gyno aan 1 kant en geloof me als je gyno hebt weet je het. een pijnlijk en hard stuk in je borst duidelijk beet te pakken, denk niet dat je die hebt maar, om een strakke borst te krijgen in jouw geval zal wel iets langer duren als dat jaar. Gezien je het zover hebt laten komen.

Desalniettemin wens ik je alle wijsheid en sterkte toe en een dikke schop onder je reet, koop een cardio apparaat 5x in de week en zie hoe je er over een jaar voor staat.

No offence maar jij kan echte resultaten boeken.

groet shitte an de Titte

Living in the past, will only bring pain. Begin opnieuw! kijk vooruit niet achteruit.

Laatst bewerkt:
Vraag me af of de topicstarter geen kloontje is.

Ik hoop dat die belachelijke gyne weggaat. Ik kan echt niets meer doen, niet zwemmen, etc..

Gyno is niet je grootste probleem hoor:D Ga gewoon keihard trainen, als je maar blijft uitstellen ben je voor je het weet jaren verder en nog steeds dik. Hoe oud ben je trouwens

Als je wat vet hebt en je knijpt dan kom je al gauw wat ongelijke verdeling van die vetcellen tegen. Dit lijkt dan op knobbeltjes maar is geen gyno.

Verder eet ik ook alleen maar 2 sinaasappelen en een kiwi per dag, maar hoe ik 140kg weeg weet ik niet.

Je hebt gewoon geen spieren die energie nodig hebben en van al dat gebunker vroeger is je insulinegevoeligheid waarschijnlijk gedecimeerd waardoor alles wat je eet direct in vet wordt opgeslagen.

Ouch that's a long way to go :)

Zoveel mogelijk verschillende dingen doen zodat je het makkelijker volhoudt!

Probeer sowieso 3-4 keer per week een uurtje aan sport te doen (fietsen/joggen/zwemmen/...)

Ook misschien niet slecht eventjes naar een voedingsdeskundige te gaan en een goed voedingsschema op te laten stellen...

succes in ieder geval!

Nu stoppen met wenen en zeuren.

Trainen.

Letterlijk elke dag cardio en dieet. Klaar.

1 april

gebrek aan motivatie mag je echt niet tegenhouden, de realiteit is dat die vetrollen echt niet zullen weggaan van op de bank te blijven zitten en fastfood te eten, je moet er wel wat moeite voor doen. Alle begin is uiteraard moeilijk, maar als je eenmaal ziet dat je na een paar weken/maanden gewicht begint te verliezen dan zal je dit vanzelf motiveren om door te gaan

good luck!

Terug
Naar boven