XXL Nutrition

Dit maakt me echt zo kwaad hoezo een hekel krijgen aan marrokkanen

Status
Niet open voor verdere reacties.
CQ_Demolisher zei:
In deze topic bespreken we het relevante filmpje, waarop wij een hoopje slecht geintegreerde allochtonen zien. Nederland is fijn, zij vinden van niet. Wij vinden hun daarop niet fijn. End of story.

Precies, jij begrijpt het. Dat Linkse gelul en handje-boven-koppie-houderij brengt alleen maar meer problemen met zich mee.

Whahaha, die marrokanen ook altijd he... geweldig zoals ze achter die paal vandaag komen :D.

@ BigNL: Waar ben je nou mee bezig man? Autochtone nederlanders die boos zijn op allochtonen die nederlanders uitschelden zijn racisten, en die allochtonen zelf doen niks fout? Het is echt onzin om te zeggen dat die jongens onschuldige nederlanders zijn, als je ze vraagt of ze zich meer nederlander of marrokaan voelen antwoorden ze toch echt het laatste hoor.
Vind jij dan wel dat hun gedrag door de beugel kan?

Echt te erg om reacties hierop als racistisch te bestempelen, ze vragen toch om een felle reactie?

Zelda zei:
@ BigNL: Waar ben je nou mee bezig man? Autochtone nederlanders die boos zijn op allochtonen die nederlanders uitschelden zijn racisten, en die allochtonen zelf doen niks fout? Het is echt onzin om te zeggen dat die jongens onschuldige nederlanders zijn, als je ze vraagt of ze zich meer nederlander of marrokaan voelen antwoorden ze toch echt het laatste hoor.
Vind jij dan wel dat hun gedrag door de beugel kan?

Echt te erg om reacties hierop als racistisch te bestempelen, ze vragen toch om een felle reactie?

waar ben jij mee bezig man?
Wanneer men op iemand zijn uiterlijk en ras afgaat dan dan is men een racist.
En ik zal geen namen noemen maar er zijn er hier genoeg die het vanzichzelf vinden.
Ik keur ook dat gedrag van die jongens niet goed.
Maar ook veel opmerkingen hier niet, waaronder bagitaliseren.

dude ga ff na de gym ofzo ipv van andere mensen lastig te vallen
ik heb wat beters te doen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jouw erf hahahaha verhuis ff na apenland kun je lekker in je eigen boom slingeren :fu:

Ik heb geen boom nodig, trouwens daar zit jij al in :flipoff:

Dude, ga jij lekker je borstspieren trainen, en vergeet je buik niet. :D

Je maakt je hier razend populair op het board :rolleyes: ;)

hahahahaha, sorry hoor, moest even lachen :D :D

Is dit een talentenjacht ofzo?

1 clown op het forum is meer dan genoeg dacht ik zo.

BigNL zei:

kijk en met deze opmerking ga je dus in de fout. :mad:

dit vind ik dus zo ontzettend laag.
Iemand proberen eruit te lullen door over zijn uiterlijk te beginnen, lekker simpel.

Die gozer doet hart zijn best om een beetje knappe fysiek te krijgen en jij gaat hem hierop zitten afzeiken. zo van ga jij ff je borst en je buik trainen.

fl**ker toch op aap. :)

BigNL zei:

dude ik train tenminste nog in de gym !!!

volgens mij ben jij zo een kereltje van 50kg met dunne armpjes die op dit
forum komt om ruzie te maken . denk je dat je me met deze opmerking kwetst ??? nee helemaal niet je motiveert me alleen om nog harder te trainen :) loser

Heb je last van b*ch tits (gyno) misschien?

Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten hé

die opmerking slaat helemaal nergens meer op. blijf on topic of verwacht een ban

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven