XXL Nutrition

Dit maakt me echt zo kwaad hoezo een hekel krijgen aan marrokkanen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trieste gastjes, zulke k*tkinderen ga ik niet serieus nemen.

BigNL zei:
Mijn god wat maakt het allemaal uit.
Het hadden net zo goed blanke nederlanders geweest kunnen zijn.
Dat gelul, jullie zijn net vissen die lekker bijten. :D

Dat jij graag opkomt voor dit soort 'zgn. kansarme delinquentjes' weten we inmiddels wel. :rolleyes:

BigNL zei:
Dit slaat toch nergens op !!!

CQ zal het wel niet letterlijk bedoel (neem ik iig aan)
Maar in een zekere zin heeft hij gelijk, de maatschappij heeft niks aan dat soort mensen. Je moet ze idd niet eens serieus nemen, zijn gewoon rebelpubers...

Ja en dat gelt voor alle pubers.
En het frapante is dat er nog grotere pubers op dit forum zitten. :D

Die zijn er genoeg.
Kanker en t*fus en k*t word er ook bij gehaald en het liefst willen ze moorden en verbranden,..en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Alleen al de naam van de topic is belachelijk.
Alsof elke marokaan zo is, kijk, en als je dat nog niet snapt dan ben je wel erg dom.
Of gewoon een ordinaire racist,. waarschijnlijk allebei :D

Verbeter de wereld begin bij jezelf.

WHAHAHAHAHAHA

F*ckin hell, dit is ontzettend grappig.
Ik las eerst het forum voordat ik het filmpje bekeek en verwachtte een stel radicale terroristen.

Dus, da viel dan weer mee.

Op zich is het best grappig om naar deze kindekes te kijken, helaas heb ook ik geregeld disproportioneel veel last van dit soort gastjes (En dan niet op zo'n grappige manier), dus ik kan me de woede van veel mensen wel voorstellen.

Jammer dat dit soort lafbekken het nooit in hun uppie tegen je op durven te nemen. Maar aan de andere kant: Wanneer ik zo'n kneusje was zou ik me ook alleen veilig voelen in een groep.

casual dreamer zei:
toch wel zonder dit k*tvolkje zou de politie zonder werk zitten .

BigNL zei:
kijk eerst eens naar je eigen volk,..of nog beter jezelf. :D

Ga jij maar eerst eens lekker een kijkje nemen in een Huis v. Bewaring. Dan zul je nog achterover slaan van verbazing, hoeveel Marokkanen, Turken en Antillianen er werkelijk zitten. Ratio is ongeveer 1 op 3 .

Dan praten we wel verder..... ;)

Nu haal je weer de turken en antillianen erbij :rolleyes:

Wat zal jij je ongelukkig voelen met al die buitenlanders om je heen. ;)

Kijk als je niet in een multiculturele samenleving wil horen dan moet je op een onbewoond eiland gaan zitten.MZ.

Laatst bewerkt:
BigNL zei:
Kijk als je niet in een multiculturele samenleving wil horen dan moet je op een onbewoond eiland gaan zitten.MZ.
Dan zitten er dus echt heeeeeeeel veel buitenlanders en een handjevol nederlanders op een onbewoond eiland. :D

Emigreer naar Kroatie! Loop er serieus over na te denken..geen parasieten of untermenschen te bekennen :p

Te triest voor woorden dit rattenfilmpje :mad:

Juggernaut want's to crush these goatf*ckers!

BigNL zei:
Nu haal je weer de turken en antillianen erbij :rolleyes:

Wat zal jij je ongelukkig voelen met al die buitenlanders om je heen. ;)

Als jij lekker tussen de Marokkanen wilt zitten pleur je toch mooi op naar Marokko....eens zien of je daar net zo gastvriendelijk onthaald wordt zoals die linkse stakkers hier de arme allochtoontjes ontarmen.

Ik wil niet bij een multiculturele samenleving horen, dat willen ze in Marokko of Turkije ook niet, daarom wonen daar ook zoveel Nederlanders :rolleyes: ;)

@Lauw
Das mooi dan kunnen ze daar het lekker uitvechten met elkaar.

Het is niet vriendelijk om te gaan schelden als je het met woorden niet red.
Als je er niet bij wilt horen dan is het tijd om te gaan.
Niemand die je tegen houd,..ik helemaal niet. :D

BigNL zei:
Het is niet vriendelijk om te gaan schelden als je het met woorden niet redt

:D

Das waar. Ik voel me prima hier in eigen land. Ik ben van mening dat allochtoontjes die graag kankernederland en nederlandse wijven zijn kankerhoeren roepen, gewoon moeten vertrekken als het ze niet aanstaat.

Ik ben de laatste die ze zal missen ;)

wat een belachelijk stel .... ik ga er geen woorden aan vuil maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven