AndroidHealthClinic

DNP + aas cycle

• Topic Starter Topic Starter
Neem je een anti allergie pil?
Cetrizine kun je zo krijgen bij de apo is voor allergieen en word gegeven bij hooikoorts etc.
Dit word aangeraden als je dnp gebruikt

Pakje van 7 tabletten a 10mg cetirizine liggen, hopelijk niet nodig. 1 tablet genoeg bij een neven effect?

Pakje van 7 tabletten a 10mg cetirizine liggen, hopelijk niet nodig. 1 tablet genoeg bij een neven effect?
Je moet het wel ed nemen tijdens je dnp gaat niet met 1 pilletje opgelost worden als het gebeurd ^^
Als je allergisch was had je nu al wel uitslag ofzo gekregen

Overal gelezen dat je het gewoon bij de hand moet hebben in geval van... En een allergische reactie onstaat meestal bij dag 7 a 8 .

Allergische reactie op dnp is erg vaag, ik had het soms wel soms niet. Maar na 1 tab van 10mg ceterizine was het wel bijna helemaal opgelost.

Dag 5

Weegschaal 91.9kg

Deze nacht slecht geslapen, veel wakker geworden om te pissen, drinken en gezweet.

De dosis verhoogd naar 500mg, nog warmer dan voordien . Sneller geïrriteerd maar al bij al valt het goed mee.

Dag 5

Weegschaal 91.9kg

Deze nacht slecht geslapen, veel wakker geworden om te pissen, drinken en gezweet.

De dosis verhoogd naar 500mg, nog warmer dan voordien . Sneller geïrriteerd maar al bij al valt het goed mee.
Dan nog 3-4 dagen voor het echte feest:D

Dag5 : enkel 250 mg genomen( familie feest)
Dag6 : 500mg, ging beter dan dag 4

Dag 7: terug 250mg genomen, mijn eerste dag op het werk onder de dnp. Ik heb goed geslapen, dus de ochtend ging best goed. Naarmate de dag vorderde kwamen de energie dips. Ik ben blij dat ik weinig inspanning moest leveren.

Ik zie zeker al resultaat in de spiegel, morgen ga ik wel 250 mg aanhouden.

Laatst bewerkt:
drink je nog koffie ernaast?

drink je nog koffie ernaast?

Ik doe altijd veel suiker in men koffie waarna ik crash, dus probeer het zoveel mogelijk te vermijden. Morgen wel aan de eca, 15mg E, 100mg C en 100mg A 2 a 3x per dag. Ben alleen bang om oververhit te geraken, ook al werk ik buiten. Op een actieve dag brand ik gemakkelijk 2000kcal extra( Rope acces)

In:cool:

Ik doe altijd veel suiker in men koffie waarna ik crash, dus probeer het zoveel mogelijk te vermijden. Morgen wel aan de eca, 15mg E, 100mg C en 100mg A 2 a 3x per dag. Ben alleen bang om oververhit te geraken, ook al werk ik buiten. Op een actieve dag brand ik gemakkelijk 2000kcal extra( Rope acces)
Zou idd uitkijken dan met stims

Dag 8:

91.9kg

Van de morgend 250mg genomen en nu net terug 250mg. Vandaag met enkel een shirt , trui en overal gewerkt , ging goed. Enkel bij elke zware inspanning een warmte aanval hehe.

Mentaal was het kut, denk door de eca. Elke keer als het uitwerkt zo beroerd als iets dus daar stop mee.

Hoe zit je met je voeding en macros?

Hoe zit je met je voeding en macros?

Niets bijzonder. Ik probeer minstens op onderhoud te eten met af en toe een deflict en soms paar honderd kcal boven onderhoud . 180 gr eiwitten en de rest opvullen met carbs en vetten. Gaat goed zo.

Dag 9 : 92.3kg 500mg

Dag 10 : 92kg 500mg

Weinig te melden, sommige dagen gaan beter dan andere. Weinig sides buiten dat ik paar keer kletsnat wakker word. De raam stond bij -7° open en ging prima zo. Moet er niet aan denken om dit spul in de zomer te nemen. Je bent wel gevoeliger voor slapende lichaamsdelen, hoeveel keer dat ik wakker word met precies 1 arm of geen armen na een nachtmerrie hehe.

Als ik al die verschrikkelijke verhalen hoor over dnp kan ik enkel bedenken dat die personen uit hun kont lullen of veel te hoge dosisen nemen. Prima spul voor korte cycles.

Dag 9 : 92.3kg 500mg

Dag 10 : 92kg 500mg

Weinig te melden, sommige dagen gaan beter dan andere. Weinig sides buiten dat ik paar keer kletsnat wakker word. De raam stond bij -7° open en ging prima zo. Moet er niet aan denken om dit spul in de zomer te nemen. Je bent wel gevoeliger voor slapende lichaamsdelen, hoeveel keer dat ik wakker word met precies 1 arm of geen armen na een nachtmerrie hehe.

Als ik al die verschrikkelijke verhalen hoor over dnp kan ik enkel bedenken dat die personen uit hun kont lullen of veel te hoge dosisen nemen. Prima spul voor korte cycles.
Oh ja slapende lichaamsdelen was ik al weer vergeten, dat gebeurde ook bijzonder vaak:o.

Nog geen enorme velangen naar een kilo aan carbs gehad?

Laatst bewerkt:
Oh ja slapende lichaamsdelen was ik al weer vergeten, dat gebeurde ook bijzonder vaak:o.

Nog geen enorme velangen naar een kilo aan carbs gehad?

Toch wel , maar probeer geen snoep enz in huis te hebben. Elk maaltijd is een godsgeschenk:D hier en daar een curryrol en ben content. Moet wel mijn best doen om er niet aan toe te geven.

Weet je, ik probeer graag vanalles in het leven. Als ik iets ondraaglijks opmerk stop ik gewoon. Clen en tren vind ik in mijn ogen even slecht, maar dan op andere gebieden in het lichaam. DNP is zeer mild voor de organen. Als je gaat overdijven met een te lange cycle of te hoge doseringen en met onzuiver spul. Dan vraag je idd problemen. DNP word bv niet getolereerd ,maar insuline en hgh wel... Beetje dubbel. Zal wel aan de horror verhalen liggen en onwetenheid.

DNP mild voor de organen?
Het is extreem toxisch voor de ogen, huid, beenmerg, zenuwstelsel en het cardiovasculaire systeem.

Clen en al helemaal tren zijn echt niet zo giftig en hebben een minder tijdelijk effect als DNP heeft.
Maar goed, ik bedoel dit niet om je af te zeiken oid en je hebt je keuze al gemaakt dus ik hoop dat het doet wat je hoopt :thumbs:

Terug
Naar boven