MuscleMeat

DNP logje 200 mg per dag

Ben momenteel ook bezig met dnp 200mg maar neem er wel 1 eca tab bij tegen de honger ben een weekje bezig en al 3.5kg er af
Veel succes zal volgen !

• Topic Starter Topic Starter
De doseringen 500 mg wil ik niet aangaan,ik blijf gewoon op 200 mg ik hou de carbs laag.Het valt tot nu wel mee kwa sides.Wel zweten en ik moet zeggen het werkt.Ik neem vitamine injecties,calcium pyruvaten.Ik weet ze raden hoogere doseringen aan ,maar ik doe gewoon mijn eigen ding.Zo te zien ik ben op bepaalde plekken wel en beetje afgevallen.Ik neem dianabol erbij .

Dnp zet carbs toch juist om in warmte?

Hoe meer carbs en dnp hoe hoger je lichaamstemperatuur op loopt dacht ik.

Wel lang geleden dat ik er mee bezig was dus kan zo maar fout zijn.

Dosering normaal toch juist rond de 500mg?

Ja je hebt gelijk , maar echt eve naar de Mac te gaan nee, maar het is voor mij nieuw dus ik bekijk me dat met en laage dosering

Ik ben ook in.
Maar 100 kilo 17kg eraf is 17% hoeveel is je vetpercentage nu dan?

Ik eve 3 jaar uit het trainen en het gebruiken van ass geweest,dus ik en goede ondergrond,ik zeg wel 17 % maar ik zie wel hoe laag ik ga en hoe ik eruit zie.Meschien ben ik straks al met 90 kg tevreden.

Ben momenteel ook bezig met dnp 200mg maar neem er wel 1 eca tab bij tegen de honger ben een weekje bezig en al 3.5kg er af
Veel succes zal volgen !

Ik lees ook over hoger doseringen,maar blijf gewoon laag door gaan,plus het voordeel dat je het langer door kan trekken ,de caps die we er hebben liggen

Right, oftewel high carb = jezelf frituren. Meen me te herinneren dat @GewoonDenny op keto zat. En na 1 slokje milkshake van z'n zoontje de zweetaanvallen al begonnen.
Klopt, KETO is the way to go als het om DNP gaat. En zeker de veiligste, met de noodzakelijke supplementen erbij.
Voor mij was 250mg per dag goed te doen. Heb ook wel een 2 dagen op 500mg gepakt maar daar kreeg ik het op keto al te warm van.

En wat is het resultaat tot nu toe?

En last van bijwerkingen ?

Klopt, KETO is the way to go als het om DNP gaat. En zeker de veiligste, met de noodzakelijke supplementen erbij.
Voor mij was 250mg per dag goed te doen. Heb ook wel een 2 dagen op 500mg gepakt maar daar kreeg ik het op keto al te warm van.

Hoe ging je op dnp?
Ik wil nu voor het eerst 50 mcg t3 nemen voor 3 weken in de volgende cut
Misschien opbouwen naar 75 mcg
Dit met test e en tren a ernaast (250/300)
Wat is je ervaring met t3?
Voegt het veel toe?
Ik ben niet zo van de clen eca enzo
Dan kan je net zo goed meteen pep nemen haha

dnp, is dat niet dat spul dat als je het per ongeluk een beetje overdoseert dat je dan inwendig jezelf levend kookt?
Mooi spul om ongeïnformeerd aan te beginnen :thumbs:

Hoe ging je op dnp?
Ik wil nu voor het eerst 50 mcg t3 nemen voor 3 weken in de volgende cut
Misschien opbouwen naar 75 mcg
Dit met test e en tren a ernaast (250/300)
Wat is je ervaring met t3?
Voegt het veel toe?
Ik ben niet zo van de clen eca enzo
Dan kan je net zo goed meteen pep nemen haha
Ben nog nooit zo snel gedaald in vet%. Per week 3,5kg afvallen is heel gewoon met DNP. Wel is het uitermate belangrijk dat je je houdt aan een goed protocol en dieet, HEEL BELANGRIJK. Daarom blijf ik het zeggen ook.

T3 is ook de revu gepasseerd, gebruik het nu als toevoegen naast tren en hgh om de verminderde schildklier activiteit op te vangen. Hoge dosis T3 (75mcg of hoger) bevielen mij niet; enorme honger en voelde me er in het algemeen niet zo lekker bij. Maar als je dat allemaal voor lief kan nemen en niet toegeven aan de honger, dan is het zeker effectief.

Ik ben zonder heel veel moeite en excessief gebruik( vind ik) van 25% naar 7,5% gegaan... Snap niet dat je zulke risicos neemt om vet te verliezen terwijl je door juiste voeding/AAS en training zoveel gedaan kan krijgen

Ik ben zonder heel veel moeite en excessief gebruik( vind ik) van 25% naar 7,5% gegaan... Snap niet dat je zulke risicos neemt om vet te verliezen terwijl je door juiste voeding/AAS en training zoveel gedaan kan krijgen

Dnp lijkt me wel de moeite waard als je naar afvallen kijkt, maar omdat het je blind kan maken en zelfs nog tot weken erna ineens kan laten optreden dat je oogvlies troebel word sla ik dit middel toch maar even over.
Dat is me het risico niet waard!

Wat is je mening over t3 dan?

T3 heb ik wel wat aan gehad maar t is wel funest voor je spieren en volume, in mijn geval dan.... Wil je droger worden? Moet je minder eten dan je verbruikt... Met t3 kan je meer eten maar je verbruikt ook meer, dus waar doe je t voor?

T3 heb ik wel wat aan gehad maar t is wel funest voor je spieren en volume, in mijn geval dan.... Wil je droger worden? Moet je minder eten dan je verbruikt... Met t3 kan je meer eten maar je verbruikt ook meer, dus waar doe je t voor?

Haha ik verlies al 1% vet op me dieet in de week
Maar als ik dan die dnp verhalen lees 0.5 kg vet verliezen per dag...
50% snellere stofwisseling
Vraag ik me af hoeveel t3 nu echt bijdraagt
Stel ik zou dit doen in me cut 250 test e 300 tren a ew met 50-75 mcg t3 ed
Zou ik dan nog die spierafbraak hebben van de t3?

Klopt,
Ik heb ook gelezen dat als je stopt met kuren je t3 niveau heel hoog is wat onder andere resulteert in de enorme spierafbraak erna

En meer eten betekent toch minder spierafbraak, alleen t3 compenseert dit dus weer begrijp ik
Mijn coach vond t3 ook al zinloos en stel je krijgt schildklierproblemen ..

Beter een weekie of 3 langer dieten dan ben je op t zelfde punt als met t3

Dnp is heel extreem, weet niet of t wel een middel is wat je nodig heb, als je de discipline niet hebt een normaal eetschema te hanteren, moet je denk gaan tafeltennissen ofzo.... In ieder geval geen bodybuilden

T3 helpt wel goed als je op ene dood punt zit qua cutten. Ik zat op een gegeven moment dat ik niet meer afviel ook al was cals intake erg laag. Had ook geen honger meer. Ondanks veel cardio etc. Stofwisseling lag gewoon plat. T3 bracht toen alles weer in beweging

T3 helpt wel goed als je op ene dood punt zit qua cutten. Ik zat op een gegeven moment dat ik niet meer afviel ook al was cals intake erg laag. Had ook geen honger meer. Ondanks veel cardio etc. Stofwisseling lag gewoon plat. T3 bracht toen alles weer in beweging

Op welk vetpercentage was dit en had je ochtend cardio toegevoegd?

Terug
Naar boven