Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dnp zet carbs toch juist om in warmte?
Hoe meer carbs en dnp hoe hoger je lichaamstemperatuur op loopt dacht ik.
Wel lang geleden dat ik er mee bezig was dus kan zo maar fout zijn.
Dosering normaal toch juist rond de 500mg?
Ik ben ook in.
Maar 100 kilo 17kg eraf is 17% hoeveel is je vetpercentage nu dan?
Ben momenteel ook bezig met dnp 200mg maar neem er wel 1 eca tab bij tegen de honger ben een weekje bezig en al 3.5kg er af
Veel succes zal volgen !
Klopt, KETO is the way to go als het om DNP gaat. En zeker de veiligste, met de noodzakelijke supplementen erbij.Right, oftewel high carb = jezelf frituren. Meen me te herinneren dat @GewoonDenny op keto zat. En na 1 slokje milkshake van z'n zoontje de zweetaanvallen al begonnen.
Klopt, KETO is the way to go als het om DNP gaat. En zeker de veiligste, met de noodzakelijke supplementen erbij.
Voor mij was 250mg per dag goed te doen. Heb ook wel een 2 dagen op 500mg gepakt maar daar kreeg ik het op keto al te warm van.
dnp, is dat niet dat spul dat als je het per ongeluk een beetje overdoseert dat je dan inwendig jezelf levend kookt?
Mooi spul om ongeïnformeerd aan te beginnen![]()
Ben nog nooit zo snel gedaald in vet%. Per week 3,5kg afvallen is heel gewoon met DNP. Wel is het uitermate belangrijk dat je je houdt aan een goed protocol en dieet, HEEL BELANGRIJK. Daarom blijf ik het zeggen ook.Hoe ging je op dnp?
Ik wil nu voor het eerst 50 mcg t3 nemen voor 3 weken in de volgende cut
Misschien opbouwen naar 75 mcg
Dit met test e en tren a ernaast (250/300)
Wat is je ervaring met t3?
Voegt het veel toe?
Ik ben niet zo van de clen eca enzo
Dan kan je net zo goed meteen pep nemen haha
Ik ben zonder heel veel moeite en excessief gebruik( vind ik) van 25% naar 7,5% gegaan... Snap niet dat je zulke risicos neemt om vet te verliezen terwijl je door juiste voeding/AAS en training zoveel gedaan kan krijgen
Ik ben zonder heel veel moeite en excessief gebruik( vind ik) van 25% naar 7,5% gegaan... Snap niet dat je zulke risicos neemt om vet te verliezen terwijl je door juiste voeding/AAS en training zoveel gedaan kan krijgen
T3 heb ik wel wat aan gehad maar t is wel funest voor je spieren en volume, in mijn geval dan.... Wil je droger worden? Moet je minder eten dan je verbruikt... Met t3 kan je meer eten maar je verbruikt ook meer, dus waar doe je t voor?
T3 helpt wel goed als je op ene dood punt zit qua cutten. Ik zat op een gegeven moment dat ik niet meer afviel ook al was cals intake erg laag. Had ook geen honger meer. Ondanks veel cardio etc. Stofwisseling lag gewoon plat. T3 bracht toen alles weer in beweging