XXL Nutrition

DNP logje 200 mg per dag

Op welk vetpercentage was dit en had je ochtend cardio toegevoegd?

Jep, deed alles wat ik moest doen. Stond onder begeleiding en alles. Zat toen op 12% ongeveer. Kwam van 22%. Na 4-5 maanden natty cutten zat ik op 12% maar was al zo lang aan het cutten dat het allemaal niks meer deed hoe laag ik ook in cals ging en hoeveel cardio ik ook deed, hoeveel refeeds ik ook deed. Stofwisseling was gewoon stilgevallen.

Jep, deed alles wat ik moest doen. Stond onder begeleiding en alles. Zat toen op 12% ongeveer. Kwam van 22%. Na 4-5 maanden natty cutten zat ik op 12% maar was al zo lang aan het cutten dat het allemaal niks meer deed hoe laag ik ook in cals ging en hoeveel cardio ik ook deed, hoeveel refeeds ik ook deed. Stofwisseling was gewoon stilgevallen.

Huh
Ik word ook begeleid maar ik doe naturel 22-12% binnen 2 maanden...

Huh
Ik word ook begeleid maar ik doe naturel 22-12% binnen 2 maanden...

Tja, dat kan. Niet iedereen is het zelfde.

Het ging bij mij niet zo hard helaas. Waarschijnlijk omdat ik al jaren op 22 zat.

Van 22 naar 15 ging gemakkelijk, daarna ging het langzaam. Uiteindelijk wel tot 9% gekomen.

Tja, dat kan. Niet iedereen is het zelfde.

Het ging bij mij niet zo hard helaas. Waarschijnlijk omdat ik al jaren op 22 zat.

Van 22 naar 15 ging gemakkelijk, daarna ging het langzaam. Uiteindelijk wel tot 9% gekomen.

Huh wat raar
Je zou gewoon moeten blijven afvallen
En zeker onder professionele begeleiding...
Ik was echt van plan dnp te proberen tot ik las over blind worden
Nu raak ik die shit nooit aan
T3 misschien wel 2/3 weekjes op 75 mcg laatste weken van de cut naast test en tren voor het eerst
Ben benieuwd of ik weinig spierverlies ga hebben op t3

Terug
Naar boven