XXL Nutrition

Do you even beard ? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vandaag baardolie gemaakt 150ml jojoba olie 150ml amandelolie en wat ceder en nog wat extraxt. 20 eu bij de tuinen.
 
Bij welke lengte zou je baardolie moeten gebruiken?
 
Ik gebruik het puur om er wat grip op te krijgen. Heb nu 3cm oid

Olie dient ter verzorging, balm om het in model te brengen/houden
 
Bij welke lengte zou je baardolie moeten gebruiken?

Ik ken mensen met een stoppelbaard die het gebruiken maar ik ken er ook die een lange baard hebben en niets gebruiken ...
 
Vandaag baardolie gemaakt 150ml jojoba olie 150ml amandelolie en wat ceder en nog wat extraxt. 20 eu bij de tuinen.

Kwam ik net tegen op FB, iemand die zelf z'n balm gemaakt heeft

De helft van de pot is tijdelijk gesmolten kokosvet voor de consistentie, de rest is aangevuld met castorolie (voor een vollere groei) , jojobaolie (is eigenlijk een wax), arganolie (rijk aan vit. E) en amandelolie in gelijke delen (die zorgen dat het goedje snel intrekt). Tea tree olie (anti-septisch) zit er ook in, maar "slechts" 30 druppels. Voor de geur gebruik ik etherische olie van citrusschillen en lavendel naar wens. Easy peasy!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hou toch op met dat hipstergedoe man met al die balmpjes en zalfjes en vetten en weet ik wat

we zijn toch geen homo's
 
hou toch op met dat hipstergedoe man met al die balmpjes en zalfjes en vetten en weet ik wat

we zijn toch geen homo's

12.jpg
 
hou toch op met dat hipstergedoe man met al die balmpjes en zalfjes en vetten en weet ik wat

we zijn toch geen homo's

Als je je baard verzorgd er uit wil laten zien ben je inderdaad homo.....
Wat een onzin tiemen
 
oke sorry

hipster dan

sfen

haha ik schreef je naam verkeerd grappig he
dit maakt mijn post echt super ad rem en leuk
 
oke sorry

hipster dan

sfen

haha ik schreef je naam verkeerd grappig he
dit maakt mijn post echt super ad rem en leuk

Heb jij het niet super druk en zit je niet over je oren vol?
Heb je toch geen tijd voor deze onzin tiehmen
 
Heb jij het niet super druk en zit je niet over je oren vol?
Heb je toch geen tijd voor deze onzin tiehmen

goede argumentatie zfenn
misschien moet je wat gesmolten kokosvet nemen voor de consistentie in je grappen
 
  • Like
Waarderingen: hk95
goede argumentatie zfenn
misschien moet je wat gesmolten kokosvet nemen voor de consistentie in je grappen

Jij kan ook nog wel een potje vet gebruiken tyhman
En dan bedoel ik niet op je buik
 
hou toch op met dat hipstergedoe man met al die balmpjes en zalfjes en vetten en weet ik wat

we zijn toch geen homo's


Jawel maatje wij zijn allemaal homos en jij gaat ons allemaal oraal bevredigen.

OT: ik smeer die olie er eigenlijk nooit meer in na de eerste keer te hebben gedaan het werkt niet voor mn haargroeirichting om het wat netjes te maken. Wax zie ik eerlijk gezegd ook niet zitten man vet bekje de hele tijd niet zo geil voor mn vriendin
 
Ja die groeirichting is een bitch.
De ene kant bij mij helemaal perfect naar beneden en naar voren. De andere kant lijkt het alle kanten op de gaan behalve waar ik het heen wil hebben.
 
https://i.imgur.com/VBvkya0.jpg

Mijn mini-beard, denk 1 maand oud. Gelukkig gaat het langzaam goede kant op, groeit sneller, meer haar en is donkerder dan eerst toen het rood was. genetics ??? heb dit echt nodig voor mijn babyface dus wel jammer want ben al bijna 22
 
Back
Naar boven