XXL Nutrition

Do you even beard ?

Bezoekers in dit topic

11219612_102890730085115_4082469224976618357_n.jpg


'nuff said
 
Keep on bearding in 2016 !
31-12.jpg
 
heb je al eens een vuurpijl uit je baard geschoten sanca?:P
 
Heb regelmatig als ik m'n baard smorgens kam veel witte schilfers die eruit komen, is er een oplossing tegen?
 
Heb regelmatig als ik m'n baard smorgens kam veel witte schilfers die eruit komen, is er een oplossing tegen?

Goed uitspoelen bij het wassen, af en toe wassen met een baard shampoo of baard zeep en op tijd en stond een goede olie in masseren
 
Heb regelmatig als ik m'n baard smorgens kam veel witte schilfers die eruit komen, is er een oplossing tegen?
2-4 x per week conditioner erin doen, en dagelijks baard olie. Nergens last van hier.
 
Wat doen jullie tegen een rode en droge huid onder je baard? Zodra ik op 5 dagen zit word ik gek van de jeuk door dat.
 
Wat doen jullie tegen een rode en droge huid onder je baard? Zodra ik op 5 dagen zit word ik gek van de jeuk door dat.

Ik heb er zelf niet zo'n last van, de meeste jeuk krijg je in de eerste weken bij het groeien en verminderd/verdwijnt daarna.

Hoe verzorg je de baard ? Als je shampoo gebruikt, niet die voor de hoofdharen gebruiken maar wel aangepast aan de baard en sowieso altijd heel goed spoelen. Baardolie goed in masseren en doorkammen zodat de huid onderin ook verzorgd word

13.jpg
 
Weer een bestellinkje binnen :D

mv.jpg
 
Ben nu zelf bijna 2 weken verder zonder te scheren. Jeuk is niet te houden. Maar ben bang dat ik het niet vol krijg.

Sanca wat zeg jij ?
Weghalen of toch geduld hebben..[emoji5]

b9e3227a8e8381677e5ab9c77cd8f9a4.jpg
 
Ben nu zelf bijna 2 weken verder zonder te scheren. Jeuk is niet te houden. Maar ben bang dat ik het niet vol krijg.

Sanca wat zeg jij ?
Weghalen of toch geduld hebben..[emoji5]

Geduld hebben natuurlijk, de jeuk verdwijnt vanzelf over nog een paar weken, wordt ook vanzelf voller normaal in de loop der tijd

12834581_10205835255829922_1403115411_n.jpg
 
De neiging om te trimmen is groot, krijg allemaal van die haartjes die uitsteken overal omdat die lijkt wel harder groeien dan andere.
Hoop dat ik een volle baard kan krijgen, blijf gewoon geduld hebben.
Werk jij hem welleens bij of laat je alles gewoon groeien en hou je het in gareel met baardproducten?
 
De neiging om te trimmen is groot, krijg allemaal van die haartjes die uitsteken overal omdat die lijkt wel harder groeien dan andere.
Hoop dat ik een volle baard kan krijgen, blijf gewoon geduld hebben.
Werk jij hem welleens bij of laat je alles gewoon groeien en hou je het in gareel met baardproducten?

Om de 2 a 3 maanden laat ik de baard een beetje opfrissen, vooral aan de bakkebaarden/zijkanten

Van baardolie wordt de baard minder stug, een beetje zachter eigenlijk (beter voor de chicks) en tegelijkertijd verzorgd het de baard en de huid onderin.
Balm kan gebruikt worden om het netjes in model te brengen
 
Back
Naar boven