MuscleMeat

Do you even beard ?

Ondanks dat ik van nature erg trage haargroei heb (scheelt jaarlijks veel kapperskosten) heeft de baard mij waardig bevonden en draag ik hem met gepaste trots.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.362
Still bearding ;)

9.jpg

• #2.363
  • #2.364
Chapter looks good. In the next day or two we'll run a contest or something for some tees and product. Thanks for being on board brothers

Bericht van de zaakvoerder van MVBC, zorg dat je erbij bent als je iets wilt winnen ;)

14644410838231706517177.jpg

Op nr een echte baard.

Weer overnieuw begonnen.. Nu op 2 weken. :)
Als ik op 3,4 weken zit ziet het er een beetje onverzorgt uit. Moet ik het dan wat bijknippen of trimmen?
De kapper maakt wel de contouren strak.

Image1464557124.618628.jpg

Laatst bewerkt:
Image1464557998.856412.jpg

• #2.370
Epic stache !

Het onverzorgd uitzien is meestal in de beginfase, naarmate de baard groeit valt het beter te temmen

Zie profielfoto enzo
Paar maanden bezig maar behoorlijk vlassig :(

• #2.372
innerbeard.jpg

Ik heb nooit de intentie gehad om een baad te laten groeien, en al helemaal niet zo'n "blackbeard" als Sanca (aka the pirate). Ik heb gewoon een hekel aan scheren en ik vind een man die zich elke dag scheert verwijfd. 1 keer per week, anderhalve week doe ik het, met een ouderwetse krabber. Dat gaat veel makkelijker dan met die moderne scheermesjes. De krabber, die nog steeds te koop is op internet is veel effectiever tegen langer haar. Dus daar scheer ik me altijd mee. Maar ik heb me ooit een keer 3 maanden niet geschoren en mijn baard blijft op ongeveer een centimeter steken, hij groeit niet verder, Ik weet niet of dit normaal is. Maar dan zie ik er al onverzorgd uit, en dan gaan kinderen mij soms piraat of zwerver noemen en andere mensen ergeren zich eraan en noemen het onverzorgd. Is wel zo in mijn opinie. En het begint hinderlijk te jeuken en de tandpasta blijft erin kleven enzo. Maar jah das gewoon mijn filosofie dat ik een echte baard een brug te ver vind.

Ik heb nooit de intentie gehad om een baad te laten groeien, en al helemaal niet zo'n "blackbeard" als Sanca (aka the pirate). Ik heb gewoon een hekel aan scheren en ik vind een man die zich elke dag scheert verwijfd. 1 keer per week, anderhalve week doe ik het, met een ouderwetse krabber. Dat gaat veel makkelijker dan met die moderne scheermesjes. De krabber, die nog steeds te koop is op internet is veel effectiever tegen langer haar. Dus daar scheer ik me altijd mee. Maar ik heb me ooit een keer 3 maanden niet geschoren en mijn baard blijft op ongeveer een centimeter steken, hij groeit niet verder, Ik weet niet of dit normaal is. Maar dan zie ik er al onverzorgd uit, en dan gaan kinderen mij soms piraat of zwerver noemen en andere mensen ergeren zich eraan en noemen het onverzorgd. Is wel zo in mijn opinie. En het begint hinderlijk te jeuken en de tandpasta blijft erin kleven enzo. Maar jah das gewoon mijn filosofie dat ik een echte baard een brug te ver vind.

Te lui om je elke dag te scheren,dan noemen we iemand die zich elke dag scheert maar verwijfd lol :)

• #2.379
Terug
Naar boven