Prlwytzkofsky
Cool Novice
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chapter looks good. In the next day or two we'll run a contest or something for some tees and product. Thanks for being on board brothers

Ik heb nooit de intentie gehad om een baad te laten groeien, en al helemaal niet zo'n "blackbeard" als Sanca (aka the pirate). Ik heb gewoon een hekel aan scheren en ik vind een man die zich elke dag scheert verwijfd. 1 keer per week, anderhalve week doe ik het, met een ouderwetse krabber. Dat gaat veel makkelijker dan met die moderne scheermesjes. De krabber, die nog steeds te koop is op internet is veel effectiever tegen langer haar. Dus daar scheer ik me altijd mee. Maar ik heb me ooit een keer 3 maanden niet geschoren en mijn baard blijft op ongeveer een centimeter steken, hij groeit niet verder, Ik weet niet of dit normaal is. Maar dan zie ik er al onverzorgd uit, en dan gaan kinderen mij soms piraat of zwerver noemen en andere mensen ergeren zich eraan en noemen het onverzorgd. Is wel zo in mijn opinie. En het begint hinderlijk te jeuken en de tandpasta blijft erin kleven enzo. Maar jah das gewoon mijn filosofie dat ik een echte baard een brug te ver vind.

Te lui om je elke dag te scheren,dan noemen we iemand die zich elke dag scheert maar verwijfd lol![]()
omdat het moet jaWat is er schatje ben jij toevallig een persoon die elke dag scheert?

Lijkt me toch beter van wel
al kunnen sommigen daar inderdaad beter mee stoppen![]()