MuscleMeat

Do you even beard ?

FB_IMG_1586276985782.jpg
Wat een cuty :heart:

Wat een schatje, mooie wangen hoor. Helaas geen volle baard, komt vast wel.:baard:
Is niet nodig. Heb een tijdje minoxidil gebruikt om die gaps op te vullen, maar trimmed is sowieso het beste.

Niet meer. Heb je nog recente posts van mij gezien dan? Dit is nu mijn nieuwe huis.

Doe ik zoveel moeite om overal witte lijnen omheen te zetten, komen mensen er alsnog achter dat ik een catfish ben.

Heeft minoxidil bij jou geholpen? Bij mij niet echt en heb het wel zo'n twee maanden iedere ochtend en avond gebruikt @th0maz

Heeft minoxidil bij jou geholpen? Bij mij niet echt en heb het wel zo'n twee maanden iedere ochtend en avond gebruikt @th0maz
Zeker weten. Ik had eerst bijna niks en heb onderstaande foto toch weten te bereiken met Monoxidil(+ steroids om het process te versnellen). Nog steeds niet denderend, maar het was sowieso veel beter dan die gaten baard.

Overigens ziet de haarstructuur er wel anders uit als je het laat groeien met monoxidil imo.

thumbnail_IMG_0486-1100-44.jpg

Hmmm misschien dan maar weer beginnen met minoxidil

Jullie mogen wel wat haargroei van mij hebben

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.512
Pre afscherings 2 weken geleden. Iets van 4 maanden kweken.
Afgeschoren in verband met mijn werk en noodzakelijke hygiene in deze tijd. Maar hij gaat terugkomen want voel me naakt :roflol:
20200322_112626.jpg

Hmmm misschien dan maar weer beginnen met minoxidil
Ik weet niet precies wat voor protocol jij gevolgd hebt, maar je moet het sowieso minimaal 4 uur per dag op laten zitten.

Ik wil je niks aansmeren(voordat ik weer een PM krijg van een mod), maar steroids hebben zeker geholpen. Meer DHT is altijd beter voor meer lichaamsbeharing(en minder haar op je hoofd).

Uiteindelijk ben ik ermee gestopt omdat ik merkte dat me huid begon te verouderen. Schijnbaar heeft monoxidil ook invloed op je collageen productie. Zijn ook allemaal leuke horror verhalen over te vinden op 't internet.

Jullie mogen wel wat haargroei van mij hebben
Rug haar zeker

Ik weet niet precies wat voor protocol jij gevolgd hebt, maar je moet het sowieso minimaal 4 uur per dag op laten zitten.

Ik wil je niks aansmeren(voordat ik weer een PM krijg van een mod), maar steroids hebben zeker geholpen. Meer DHT is altijd beter voor meer lichaamsbeharing(en minder haar op je hoofd).

Uiteindelijk ben ik ermee gestopt omdat ik merkte dat me huid begon te verouderen. Schijnbaar heeft monoxidil ook invloed op je collageen productie. Zijn ook allemaal leuke horror verhalen over te vinden op 't internet.

Rug haar zeker

Nee dat heb ik nooit zo gedaan nee. Altijd een kwartiertje voor het slapen haha. Zal het maar weer oppakken.

Gebruik je nog steeds minoxidil? Ik heb namelijk gelezen dat er een kans is dat de haren uitvallen zodra je stopt

Nee dat heb ik nooit zo gedaan nee. Altijd een kwartiertje voor het slapen haha. Zal het maar weer oppakken.

Gebruik je nog steeds minoxidil? Ik heb namelijk gelezen dat er een kans is dat de haren uitvallen zodra je stopt
Dat is alleen van toepassing bij je hoofdharen, vraag mij niet hoe dat komt, ergens ooit gelezen.

ik gebruik zelf minoxidil voor mijn haren, en het is een topmiddel, soms hoofdpijn maar het helpt echt wel.

Heb het in het verleden ook voor mijn baard gebruikt, had kleine kale plekken, het vergt tijd maar het hielp echt wel.

Sowieso NOOIT voor het slapen toepassen. Dan bestaat er de kans dat het verspreid over je gehele gezicht. Dit wil je juist voorkomen, omdat je dan kans vergroot dat ook op andere plekken je huid gaat verouderen. Volgens mij komen die donkere kringen onder je ogen daar ook vandaan. Shit is no joke.

Dat was de reden dat ik er acuut mee gestopt ben. Ik merkte namelijk ook die sides.

Bij mij is er niks uitgevallen.

Ben overtuigd. Zal het weer gebruiken. 😎

Terug
Naar boven