- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat het meer uitstraling heeft dan een babyface
Ik doe het ook prima zonder baard.

nog veel actief op 4ch?
Is niet nodig. Heb een tijdje minoxidil gebruikt om die gaps op te vullen, maar trimmed is sowieso het beste.Wat een schatje, mooie wangen hoor. Helaas geen volle baard, komt vast wel.![]()
Niet meer. Heb je nog recente posts van mij gezien dan? Dit is nu mijn nieuwe huis.
ik gebruik nu bijna een jaar monoxidil. Nog steeds geen volle baard maar wel een groot verschil met een jaar terug.Heeft minoxidil bij jou geholpen? Bij mij niet echt en heb het wel zo'n twee maanden iedere ochtend en avond gebruikt @th0maz
Zeker weten. Ik had eerst bijna niks en heb onderstaande foto toch weten te bereiken met Monoxidil(+ steroids om het process te versnellen). Nog steeds niet denderend, maar het was sowieso veel beter dan die gaten baard.Heeft minoxidil bij jou geholpen? Bij mij niet echt en heb het wel zo'n twee maanden iedere ochtend en avond gebruikt @th0maz
Steek die haargroei maar in je kont, ik blijf bij mijn babyhuidje.

Daar mag het van mij wat minder groeien.Steek die haargroei maar in je kont, ik blijf bij mijn babyhuidje.![]()
Ik weet niet precies wat voor protocol jij gevolgd hebt, maar je moet het sowieso minimaal 4 uur per dag op laten zitten.Hmmm misschien dan maar weer beginnen met minoxidil
www.beardprofile.com
Rug haar zeker
Ik weet niet precies wat voor protocol jij gevolgd hebt, maar je moet het sowieso minimaal 4 uur per dag op laten zitten.
beardprofile.com - beardprofile Resources and Information.
beardprofile.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, beardprofile.com has it all. We hope you find what you are searching for!www.beardprofile.com
Ik wil je niks aansmeren(voordat ik weer een PM krijg van een mod), maar steroids hebben zeker geholpen. Meer DHT is altijd beter voor meer lichaamsbeharing(en minder haar op je hoofd).
Uiteindelijk ben ik ermee gestopt omdat ik merkte dat me huid begon te verouderen. Schijnbaar heeft monoxidil ook invloed op je collageen productie. Zijn ook allemaal leuke horror verhalen over te vinden op 't internet.
Rug haar zeker
Dat is alleen van toepassing bij je hoofdharen, vraag mij niet hoe dat komt, ergens ooit gelezen.Nee dat heb ik nooit zo gedaan nee. Altijd een kwartiertje voor het slapen haha. Zal het maar weer oppakken.
Gebruik je nog steeds minoxidil? Ik heb namelijk gelezen dat er een kans is dat de haren uitvallen zodra je stopt
Sowieso NOOIT voor het slapen toepassen. Dan bestaat er de kans dat het verspreid over je gehele gezicht. Dit wil je juist voorkomen, omdat je dan kans vergroot dat ook op andere plekken je huid gaat verouderen. Volgens mij komen die donkere kringen onder je ogen daar ook vandaan. Shit is no joke.Nee dat heb ik nooit zo gedaan nee. Altijd een kwartiertje voor het slapen haha. Zal het maar weer oppakken.
Gebruik je nog steeds minoxidil? Ik heb namelijk gelezen dat er een kans is dat de haren uitvallen zodra je stopt
Ieder zijn ding uiteraard, ik voel mij persoonlijk kaal met een kort baard, misschien omdat ik niet de kaaklijnen bezit die jij hebt

Ieder zijn ding uiteraard, ik voel mij persoonlijk kaal met een kort baard, misschien omdat ik niet de kaaklijken bezit die jij hebt![]()