XXL Nutrition

Do you even beard ? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Als je een vikingbaard wilt hebben moet je stoppen met trimmen.
 
Niet te vaak bij laten werken als je beetje baard op lengte wil
 
+-2 maanden weer aan het groeien.
Wordt tijd weer wat meer aan baardverzorging te gaan doen.

Bekijk bijlage 491677
20200622_174509.jpg

Weer maandje verder :cool:
 
Blijf er nu eens een paar maandjes af, gewoon af en toe hier en daar een wilde haar wegknippen.
Snor en zijkanten werk ik bij en moet ook echt, dat staat recht naar buiten.
 
Op zijn langst was het nog net iets langer dan dit. Tijd laten groeien zonder iets er aan te doen om te kijken wat dat deed. In de spiegel en vooral bij zijaanzicht was ik tevreden, maar toen ik foto's terug zag van voren vond ik het een beetje als een terrorist worden qua look of amish. Nog langer werd hij puntiger.

FB_IMG_1592844530299.jpg


Nu is het zo en dat vind ik best.

20200622_185205.jpg


Moet wel dringend weer naar de kapper, haar is geen razorfade meer en wil eventueel de baard ook een beetje faden vanaf de bakkenbaard, zoals hij ooit uit zichzelf groeide. De zijkant gaat niet zo hard bij mij.

FB_IMG_1592845178694.jpg


Overall ben ik wel tevreden. Dacht nooit dat hij vol genoeg zou worden. En zonder baard heb ik echt een babyface dus enige vorm zal altijd wel blijven. Moest op mijn 32ste nog legitimatie laten zien bij de slijter.

FB_IMG_1592845491119.jpg
 
Op zijn langst was het nog net iets langer dan dit. Tijd laten groeien zonder iets er aan te doen om te kijken wat dat deed. In de spiegel en vooral bij zijaanzicht was ik tevreden, maar toen ik foto's terug zag van voren vond ik het een beetje als een terrorist worden qua look of amish. Nog langer werd hij puntiger.

Bekijk bijlage 495187

Nu is het zo en dat vind ik best.

Bekijk bijlage 495188

Moet wel dringend weer naar de kapper, haar is geen razorfade meer en wil eventueel de baard ook een beetje faden vanaf de bakkenbaard, zoals hij ooit uit zichzelf groeide. De zijkant gaat niet zo hard bij mij.

Bekijk bijlage 495189

Overall ben ik wel tevreden. Dacht nooit dat hij vol genoeg zou worden. En zonder baard heb ik echt een babyface dus enige vorm zal altijd wel blijven. Moest op mijn 32ste nog legitimatie laten zien bij de slijter.

Bekijk bijlage 495190
Bij de eerste twee foto’s lijk je kalend en bij de derde heb je opeens een staartje :D
 
Op zijn langst was het nog net iets langer dan dit. Tijd laten groeien zonder iets er aan te doen om te kijken wat dat deed. In de spiegel en vooral bij zijaanzicht was ik tevreden, maar toen ik foto's terug zag van voren vond ik het een beetje als een terrorist worden qua look of amish. Nog langer werd hij puntiger.

Bekijk bijlage 495187

Nu is het zo en dat vind ik best.

Bekijk bijlage 495188

Moet wel dringend weer naar de kapper, haar is geen razorfade meer en wil eventueel de baard ook een beetje faden vanaf de bakkenbaard, zoals hij ooit uit zichzelf groeide. De zijkant gaat niet zo hard bij mij.

Bekijk bijlage 495189

Overall ben ik wel tevreden. Dacht nooit dat hij vol genoeg zou worden. En zonder baard heb ik echt een babyface dus enige vorm zal altijd wel blijven. Moest op mijn 32ste nog legitimatie laten zien bij de slijter.

Bekijk bijlage 495190
Met baard is inderdaad een stuk mooier :)
 
Jullie hebben allemaal al mooie baarden zeg.
Als ik deze probeer te laten groeien na 3.5 mm krijg ik al behoorlijk wat grijze haren op mijn kin bahhh
 
Niks mis met grijze haren in je baard.
Lijkt mij juist wel vet in mijn rode baard :cool:
 
Back
Naar boven