Fitness Seller

Do you even beard ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.662
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.665
Maar goed, anders verloor Ik deze constant, zelfs van sommige vrouwen :p
Doe mij maar rauw ipv een overstijlde hipsterbaard.

FB_IMG_1594811916588.jpg

Zondag weer naar de barbier, mijn vriendin vindt het nu echt te lang worden.

Ministukje eraf dus en langzaam door groeien :p
15977507409026731003558462845690.jpg

Ik ga ook weer een poging doen om te laten groeien, over 2 maanden update

Ingegroeid haartje bij mijn kaak, het wordt groter en groter, meestal trekt het vanzelf weg maar dat wordt weer ff zalf halen.

Laat hem liever mijn anus trimmen hou jij ook toch van schat
Ik heb hem wel eens laten waxen met van die waxstrips/harsstrips. Bleven ze lekker van aan elkaar plakken.

Misschien wel iets voor jou, gezien die van jou wel vaker aan elkaar plakken.

Helpt dat? Ik dacht dat vrouwen die shit waxte voor betere results. Ik had al medelijden met ze.

Jelly op baard, na 1j monoxidil smeren op mijn kinderlijk hoofd staat er nu schaamhaar op :(
Ik heb monoxidil gebruikt en voor mij hielp het best wel om die gaps op te vullen. Zodra je het langer laat groeien gaat het inderdaad lijken op schaamhaar.

Daarom laat ik het niet langer dan dit. Tenzij je een soyboy wilt zijn natuurljk.

1599242012134.png

Helpt dat? Ik dacht dat vrouwen die shit waxte voor betere results. Ik had al medelijden met ze.

Ik heb monoxidil gebruikt en voor mij hielp het best wel om die gaps op te vullen. Zodra je het langer laat groeien gaat het inderdaad lijken op schaamhaar.

Daarom laat ik het niet langer dan dit. Tenzij je een soyboy wilt zijn natuurljk.

1599242012134.png
Heb het ook ongeveer op die lengte, maar op mijn kaken veel grotere gaps. Onder mijn kin is het best vol geworden, maar een sik is ook maar k#t

Heb het ook ongeveer op die lengte, maar op mijn kaken veel grotere gaps. Onder mijn kin is het best vol geworden, maar een sik is ook maar k#t
Heb je het wel gebruikt met masteron? Masteron is wel een van de betere compounds die je kunt gebruiken tijdens 't gebruik van monoxidil. DHT = meer haar op je lichaam en minder op je hoofd(als je er gevoelig voor bent).

Je kunt het ook proberen to combineren met microneedling.

Idd, alleen een sik is helemaal fucking gay. :roflol:

Terug
Naar boven