- Waardering
- 22.485
Lijkt wel of er twee teelballen onder je lip hangen.
Zou daaronder toch niet zoveel weg scheren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt wel of er twee teelballen onder je lip hangen.
Die contouren zijn veel te strak gedaan imo. Heb je ook een pic als alles getrimd is?
Jij hebt dezelfde schaamhaar baard structuur als ik. Die Sinterklaas baarden zijn niet geschikt voor ons. Of ben je praktiserende moslim?Kon zo niet langer, helaas. Mijn kapper had vandaag geen tijd, dus zelf maar gedaan
![]()

www.beardprofile.com
Geen idee of dit serieus bedoeld is of als grapZou persoonlijk alles kort trimmen en test+mast draaien tot ie vol genoeg is.
Jij hebt dezelfde schaamhaar baard structuur als ik. Die Sinterklaas baarden zijn niet geschikt voor ons. Of ben je praktiserende moslim?
Anders masteron + minoxidil. Alleen steroids gaat niks uithalen als je geen
beardprofile.com - beardprofile Resources and Information.
beardprofile.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, beardprofile.com has it all. We hope you find what you are searching for!www.beardprofile.com
Bedoel je dat voor of na het bijwerken?Sorry maar serieus, mijn ongezouten mening is dat een baard vol moet zijn. Ik vind t geen porum van die half bedekte wangen, kale kin, vlassig snorretje en wat lang haar richting te nek.
Sorry maar serieus, mijn ongezouten mening is dat een baard vol moet zijn. Ik vind t geen porum van die half bedekte wangen, kale kin, vlassig snorretje en wat lang haar richting te nek.
Dan ben je met een kort getrimde baard 1000x beter af.
Ah, ja dat was ook serieus. Androgenen maken haren volwassen. Kan zijn dat je pech hebt en de haartjes er gewoon niet zitten, maar dan gaat niks het fixen.
Ah, ja dat was ook serieus. Androgenen maken haren volwassen. Kan zijn dat je pech hebt en de haartjes er gewoon niet zitten, maar dan gaat niks het fixen.
Je hebt zo te zien wel iets van Arabische genen en dat mast je haren volwassen maakt geldt voor heel je lichaam...
Ja inderdaad op die manier lijk je net een terrorist.Sorry maar serieus, mijn ongezouten mening is dat een baard vol moet zijn. Ik vind t geen porum van die half bedekte wangen, kale kin, vlassig snorretje en wat lang haar richting te nek.
Dan ben je met een kort getrimde baard 1000x beter af.
Ja inderdaad op die manier lijk je net een terrorist.
No offense, maar je hebt gewoon niet de juiste baardhaar structuur en heleboel gaten ertussen.Geen idee of dit serieus bedoeld is of als grap
Nou ja, schaamhaarbaard.Bedoel je dat voor of na het bijwerken?
No offense, maar je hebt gewoon niet de juiste baardhaar structuur en heleboel gaten ertussen.
Of gewoon trimmen of Monoixdil gebruiken om die gaten op te vullen. Dat heeft bij mij ook gewerkt. Echter blijft de haarstructuur nog steeds ruk. Als je het trimt zie je daar niks van.
![]()
Eigenlijk altijd tussen de 3-5 mm. Veel langer dan dit ziet er niet meer uit.
Heel af en toe doe ik 1mm om minder vaak te trimmen, al jaren niet meer helemaal glad geweest.
Die gaps kun je wel prima opvullen. Alleen kun je de haarstructuur niet veranderen. Zeker middels minoxidil gaan die haartjes er anders uitzien.Ik geloof niet dat minoxidil iets aan zijn genen kan veranderen. Wel aan de haarstructuur bijvoorbeeld en misschien op bepaalde plekken, wat extra baardgroei maar daar stopt het dan wel. Het is gewoon hoe zijn baard groeit.
Net zoals Beckham bv.
Gaat die knot er ook af hoop ik?
Balkje voor de ogen is wel weer stereotype maar goed ik bemoei niet.
Waarom
Opsporing verzochtBalkje voor de ogen is wel weer stereotype maar goed ik bemoei niet.