AndroidHealthClinic

Do you even beard ?

Mooi begin om door te laten groeien Silento, als Bryce het sexy vind wilt het zeggen dat ie langer moet maw, te korte baarden zijn gay

Maar ik heb je vriendin gezien dus ik weet wel 100% zeker dat je niet gay bent, laat het dan ook niet uitschijnen alsof het wel zo is :D
Sommige mensen hebben gewoon niet zo'n dikke bos :( Ik kan ongeveer net zo jaloers zijn op zo'n gruwelijk dicht begroeide baard als op ballonkuiten :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bloeddoping ftw!

• Topic Starter Topic Starter
haha, ik heb maar een zielig baardje als ik die pics hier zie
:fuu:

Sommige mensen hebben gewoon niet zo'n dikke bos :( Ik kan ongeveer net zo jaloers zijn op zo'n gruwelijk dicht begroeide baard als op ballonkuiten :(

bloeddoping ftw!

Wat voor werk doe je? Ziet er rustig uit.

MV5BMTQwNzI3NjIwMV5BMl5BanBnXkFtZTcwMzA1OTIwMw@@._V1._SY314_CR0,0,214,314_.jpg

http://ia.media-imdb.com/images/M/M...TcwMzA1OTIwMw@@._V1._SY314_CR0,0,214,314_.jpg
Echt een baas

Laatst bewerkt:
Ik dacht ook dat ik maar een baard had met veel blanco plekjes ertussen, maar nu ik het flink heb laten groeien voor een paar maanden is het toch een mooie volle baard geworden. Technisch een full beard maar wel kort. Nek is kaal, en mijn haargrens begint een stukkie lager dan Ovo. Je scheert hem te hoog op, binkie.

Wat voor werk doe je? Ziet er rustig uit.

Ja ik begin altijd te vroeg zodat ik eerder weg kan.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 13:15 ----------

Ik dacht ook dat ik maar een baard had met veel blanco plekjes ertussen, maar nu ik het flink heb laten groeien voor een paar maanden is het toch een mooie volle baard geworden. Technisch een full beard maar wel kort. Nek is kaal, en mijn haargrens begint een stukkie lager dan Ovo. Je scheert hem te hoog op, binkie.

Dat heeft de gettokapper gisteren gedaan, 10 euro voor baard en haar door een mocro zonder diploma. Mij hoor je niet klagen maar hij is idd veel te hoog, maar hij is iig weer vrij symetrisch.

Mooi begin om door te laten groeien Silento, als Bryce het sexy vind wilt het zeggen dat ie langer moet maw, te korte baarden zijn gay

Dit.

Zelf heb ik altijd best een redelijke baard als ik een week niet scheer. Goede baardgroei genen gelukkig. :D Alleen heb ik wel 2 van die lichtbehaarde plekjes die bijna elke man heeft. :(

• Topic Starter Topic Starter
Pic van een oude Dbb legende, lights out, game over :D

Ja ik begin altijd te vroeg zodat ik eerder weg kan.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 13:15 ----------

Dat heeft de gettokapper gisteren gedaan, 10 euro voor baard en haar door een mocro zonder diploma. Mij hoor je niet klagen maar hij is idd veel te hoog, maar hij is iig weer vrij symetrisch.

Vind big-t wel goed dat je eerder begint en hoe laat begint Eric dan om jou te vervangen?

bloeddoping ftw!
Heb je al wat rattenvallen in je huis gezet? Je baard wordt er niet mooier op op deze manier.

Terug
Naar boven