MuscleMeat

Do you even beard ?

Iemand nog tips voor het estabilishen van een neck line? Heb amper baardgroei (nek kin groeit hard, alleen wangen zijn 3x niks) maar ga toch kijken hoever ik kan komen (inmiddels 3 weken ofzo). Wil in de tussentijd alleen wel m'n neckline trimmen om het zwerver gehalte tot een minimum te behouden.

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

nice ree

Naar ghettokapper gaan die het rechtmaken, en dan zelf bijhouden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
Die baardolie, baarshampoo en wax zijn echt super, had ik veel eerder moeten halen

• #1.304
Damn right I'm fabulous :D

bulkmode in progress

Laatst bewerkt:
Baard = baard , baard = win :cool:

Voor mij nooit meer een baard :o wat een trieste haargroei heb ik haha. Baal ik wel een beetje van, had graag een mooie volle baard gehad.
Dit was na 2 of 3 maanden :roflol: Ik kan in ieder geval zeggen dat ik het geprobeerd heb.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Valt nog mee hoor, bij mij is het nog erger :D

Zonde inderdaad. Anders zou je wel een soort viking zijn. Overigens kan je baard zich nog prima ontwikkelen gezien je leeftijd.

voel je niet beledigd als ik zeg dat ik je toen ik naar je ogen keek je op breivik vond lijken.

moest het toch ff kwijt, vaker gehoord ?

• #1.313

:cool: Nice !!

Zonde inderdaad. Anders zou je wel een soort viking zijn. Overigens kan je baard zich nog prima ontwikkelen gezien je leeftijd.

Grappig dat je viking zegt. Er was laatst een fotograve die me graag vast wilde leggen omdat ik volgens haar zo erg op een viking leek.
Ik ga in ieder geval nooit meer mijn baard laten staan :D

voel je niet beledigd als ik zeg dat ik je toen ik naar je ogen keek je op breivik vond lijken.

moest het toch ff kwijt, vaker gehoord ?

Haha, nee, nog nooit eerder gehoord. Zal wel aan de foto liggen.

Voor mij nooit meer een baard :o wat een trieste haargroei heb ik haha. Baal ik wel een beetje van, had graag een mooie volle baard gehad.
Dit was na 2 of 3 maanden :roflol: Ik kan in ieder geval zeggen dat ik het geprobeerd heb.

Ben je toevallig familie van Brock Lesnar?

am1500kyle_1287847522_Lesnarbeard.jpg

Vandaag voor het eerst een klein beetje beardsicle :)

Best wel potential. Goeie vikingkop, gewoon doorzetten srs.

Terug
Naar boven