Lars035
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 282
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das zonde gek. Zie er ook veel beter uit met baard.
Wie is het eigenlijk? Komt me bekend voor...
Oow, niceIk heb besloten om mij in januari niet meer te scheren. Ik heb het nooit langer volgehouden dan een week dus ik ben benieuwd wat het gaat geven...
8 days and counting!

Prima baard al Ray!
Voor de baardenboys; ik heb mijn teerbeminde onlangs een zooi producten van Damn Good cadeau gedaan, beardbalm, olie, baardzeep etc.
Hij is er ontzettend tevreden over en ik ook ^_^ Oogt voller en glanzender en pakt haar mooi bij elkaar voor een goeie buffe look. Komt in discrete, uiterst mannelijke verpakking:
http://www.jackz.nl/baard-en-snor/
Misschien hebben jullie er ook iets aan.
thx voor de tipSanka als ik zo'n baard als jij of haatbaardje wil laten groeien, mag ik dan m'n nekhaar afscheren en tot waar? Ik vind het heel onverzorgd overkomen als ik m'n nekbaard laat staan.
Gaarne antwoorden op de vraag.
Thanks.Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres want ik laat het haar op mijn hals meegroeien
Sanka als ik zo'n baard als jij of haatbaardje wil laten groeien, mag ik dan m'n nekhaar afscheren en tot waar? Ik vind het heel onverzorgd overkomen als ik m'n nekbaard laat staan.
Nee ; hoeft ook niet. de Balm is wel lekker voor elke dag en dan eens/twee keer per week de olie erin.