MuscleMeat

Do you even beard ?

Gas_Monkey_Garage_Aaron_Kaufman_no_beard_.jpg

Das zonde gek. Zie er ook veel beter uit met baard.

Wie is het eigenlijk? Komt me bekend voor...

Ik heb besloten om mij in januari niet meer te scheren. Ik heb het nooit langer volgehouden dan een week dus ik ben benieuwd wat het gaat geven...

8 days and counting!

Ik heb besloten om mij in januari niet meer te scheren. Ik heb het nooit langer volgehouden dan een week dus ik ben benieuwd wat het gaat geven...

8 days and counting!
Oow, nice :)
Ik scheer me nooit meer , alleen in me nekje...

Ik gebruik een Babyliss Pro 45 (bij de MediaMarkt gehaald). Heerlijk ding. Voor de baard het 6mm opzetstuk, voor de snor 3mm opzetstuk. Bovenop de standaard 3mm waarde van dat ding zelf. Dan ziet het er het beste uit. Het is overigens wel langer dan de lengte van de opzetstukjes.

Eigenlijk zou ik het elke week even bij moeten trimmen, maar daar heb ik dan weer geen zin in.

Prima baard al Ray!

Voor de baardenboys; ik heb mijn teerbeminde onlangs een zooi producten van Damn Good cadeau gedaan, beardbalm, olie, baardzeep etc.
Hij is er ontzettend tevreden over en ik ook ^_^ Oogt voller en glanzender en pakt haar mooi bij elkaar voor een goeie buffe look. Komt in discrete, uiterst mannelijke verpakking:

http://www.jackz.nl/baard-en-snor/

Misschien hebben jullie er ook iets aan.

ik heb die spullen ook nu sjors :D thx voor de tip

Sanka als ik zo'n baard als jij of haatbaardje wil laten groeien, mag ik dan m'n nekhaar afscheren en tot waar? Ik vind het heel onverzorgd overkomen als ik m'n nekbaard laat staan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.270
  • Like
Waarderingen: mat
yesss! baardgroeier meld zich :)
had een supermooie baard, maar afgeschoren voor movember. daarna een paar keer getwijfeld en afgeschoren maar sinds een weekje of 2 groeit ie weer mooi aan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.274
Sanka als ik zo'n baard als jij of haatbaardje wil laten groeien, mag ik dan m'n nekhaar afscheren en tot waar? Ik vind het heel onverzorgd overkomen als ik m'n nekbaard laat staan.

Afscheren tot de lengte van twee vingers vanaf de adamsappel. Een echte barbier doet dat altijd heel nice.

Ik ga zo weer wat scheren , hoofd en nek..
hij groei weer lekker :D

Terug
Naar boven