Fitness Seller

Do you even beard ?

Ik ben er net geweest (carpe diem) maar hij was niet open (en het was toch echt al 10:20). Damn. Nou ja misschien kom ik vanmiddag nog wel even in stad.

Dat heb ik ook al eens gehad, het zijn lamme hondjes. De eigenaar moet dat ding openen alleen die gaat vaak stappen 's avonds. Zo'n jongetje dat er werkt stond toen buiten te wachten, heb een x 3 kwartier met hem buiten gestaan en toen kwam er een of andere gangster aan in een enorme vette bak die de tent open gooide en er meteen weer vandoor ging.
Als je doordeweeks overdag heen gaat dan betaal je de helft van de prijs geloof ik.

Dat heb ik ook al eens gehad, het zijn lamme hondjes. De eigenaar moet dat ding openen alleen die gaat vaak stappen 's avonds. Zo'n jongetje dat er werkt stond toen buiten te wachten, heb een x 3 kwartier met hem buiten gestaan en toen kwam er een of andere gangster aan in een enorme vette bak die de tent open gooide en er meteen weer vandoor ging.
Als je doordeweeks overdag heen gaat dan betaal je de helft van de prijs geloof ik.

Die mentaliteit :roflol:

Alles gaat ook zwart daar is me wel eens uitgelegd door een ibo die er werkt (we hadden een connectie omdat onze namen op elkaar lijken en we allebei een k*t jeugd hebben gehad). Ze mogen al het geld zelf houden wat ze er verdienen en niemand staat er op papier. Schijnt ook totaal geen controle op te zijn, daarom hebben dat soort lui vaak van zulke winkels.

Alles gaat ook zwart daar is me wel eens uitgelegd door een ibo die er werkt (we hadden een connectie omdat onze namen op elkaar lijken en we allebei een k*t jeugd hebben gehad). Ze mogen al het geld zelf houden wat ze er verdienen en niemand staat er op papier. Schijnt ook totaal geen controle op te zijn, daarom hebben dat soort lui vaak van zulke winkels.

Hij was er pas om 12 uur, tja een man moet ook wel eens uitslapen .... tsss.. k*t-allochtonen (zijn woorden), maar als een turk met een mes op je keel staat, wie ben ik dan om te klagen :) Geinige zaak inderdaad. Baard is weer netjes, en zelfs mijn vriendin is blij (bijzaak, maar toch).

Klinkt als een aangename ervaring. :roflol:

De ghetto experience, draaiden ze nog een beetje normale muziek of was het hiphop met kattengejammer er doorheen?

beardddddddddddddd.jpg

Vergeten te kammen :p

Iemand nog tips voor het estabilishen van een neck line? Heb amper baardgroei (nek kin groeit hard, alleen wangen zijn 3x niks) maar ga toch kijken hoever ik kan komen (inmiddels 3 weken ofzo). Wil in de tussentijd alleen wel m'n neckline trimmen om het zwerver gehalte tot een minimum te behouden.

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

http://s2.postimg.org/ww6lbwt89/beardddddddddddddd.jpg

Vergeten te kammen :p

nice ree

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.296
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

22 days and counting :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.299
Terug
Naar boven