XXL Nutrition

Do you even beard ?

3 maanden baard nu! Beste wat ik ooit met mijn leven heb gedaan! :D
En is het al een flinke baard?

Ik heb een vraagje voor de baardgroeiers hier, heb nu ongeveer een week niet geschoren en het jeukt fcking hard. Jaja ik weet het hoort erbij maar is er iets om te jeuk wat te verminderen?
Ik scheer me ook altijd met een scheermes ipv apparaat en had gelezen dat dit ook voor meer jeukt gaat zorgen?

Jeuk gaat vrij snel over als het eenmaal wat langer word , even geduld nog ;)
ik heb geen idee of er wat (middel) voor is, ga wel even kijken...

Ik heb een vraagje voor de baardgroeiers hier, heb nu ongeveer een week niet geschoren en het jeukt fcking hard. Jaja ik weet het hoort erbij maar is er iets om te jeuk wat te verminderen? Ik scheer me ook altijd met een scheermes ipv apparaat en had gelezen dat dit ook voor meer jeukt gaat zorgen?

Hier gaat het fout

Ik heb een vraagje voor de baardgroeiers hier, heb nu ongeveer een week niet geschoren en het jeukt fcking hard. Jaja ik weet het hoort erbij maar is er iets om te jeuk wat te verminderen?
Ik scheer me ook altijd met een scheermes ipv apparaat en had gelezen dat dit ook voor meer jeukt gaat zorgen?
Gaat wel over zodra het wat langer is hoor.

31 days and counting

jeuk gaat over

Oke dus valt weinig aan te doen gewoon negeren, ben benieuwd of ik het vol houd.

Hmm das raar. Ik heb nooit jeuk door mijn baard gehad.
Volhouden man.

Ik krijg ook mega jeuk en dikke rode bulten in mijn hals, het gaat gewoon irriteren. Mijn gezicht wilt gezien worden en verzet zich gewoon hard tegen haar. :D

Ik krijg ook mega jeuk en dikke rode bulten in mijn hals, het gaat gewoon irriteren. Mijn gezicht wilt gezien worden en verzet zich gewoon hard tegen haar. :D

Bij mij net omgekeerd vroeger.:p Als ik scheerde kreeg ik pas echt jeuk en rode bultjes.

ik krijg ook jeuk als ik mij scheer, maar als ik mij niet scheer heb ik maar een paar haartjes op mijn kin:(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.371
Update:

Sick afgedaan en herbegonnen, wat denken jullie ervan?

Heb nog wat onzekerheden over de kale plekken, wat te doen?

Goed begin bro', nu vooral geduld hebben, die kale plekken groeien er vanzelf uit

Na een week of 2-3 stopt de jeuk vanzelf, dat is het keerpunt dat bepaalt of je een echte man bent of niet ;)

Ik krijg ook mega jeuk en dikke rode bulten in mijn hals, het gaat gewoon irriteren want ik ben een mietje :(

True ! Als je gezicht gezien wou worden had het wel een knapper koppie gewezen :D

Ik heb nooit last van jeuk (bij me zak ook nooit) komt dat omdat ik alleen dons heb ofzo?

Thanks Sancaman! Weer een dagje dichter bij epic beardness!

PZyvfyb.jpg

Update!!

2eej72e.jpg

Laatst bewerkt:
nice hoor lars!

Streefbaard! Snor mag wel iets langer.

Goeie baard idd, Leonidas beard genetics. Werk je m bij oid of groeit ie vanzelf zo?

Terug
Naar boven