XXL Nutrition

Do you even beard ?

De jeuk was gisteren echt niet te houden, zat thuis te werken aan school en werd er helemaal para van. S'avonds gaan trainen en tijdens totaal geen last, echt nul. Wijze les; veel trainen :P. Vandaag lijkt de jeuk btw al een stuk minder dan gisteren, dus gaat goed :D.

Echt een hel inderdaad en niks helpt. Weekje afzien en dan is het over.

srs na 2 weken jeukt het niks meer en ben je alleen maar aan het genieten van de zachtheid

Comments?

2d191d0.jpg

Ja, haal een nieuw hoesje..
en dat gaat ****ing snel bij u :cool:

Ik vind je baard mooi hoor, stop de haat op zijn telefoon.

Dan hebben mensen 'n hoesje om hun mobiel 'mooi' te houden, en vervolgens lopen ze 24/7 met een lelijk, en in jouw geval bijzonder lelijk, hoesje. :D

nee ik heb een hoesje zodat als de telefoon valt hij niet meteen stuk is, en het scherm te beschermen tegen sleutelbossen.

boeit mij wat dat het hoesje half kapot is

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Ik vind je baard mooi hoor, stop de haat op zijn telefoon.

thx vriend

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Ja, haal een nieuw hoesje..
en dat gaat ****ing snel bij u :cool:

valt mee hoor, niet super snel

Thanks ben nu met die webshop man aan het chatten en hij is ****ing dubbelzinnig.
Dit gaf hij als antwoord.

in principe niet, uiteindelijk weer wel
:roflol: Bij mij toen ook. Hij is ofwel allochtoon en kan niet zo goed Nederlands (no racism) of hij is achterlijk. :dunno:

Ik ben nu ook al een maand een baard aan het sparen,alleen hij wil niet echt hard groeien :(

Ik ben nu ook al een maand een baard aan het sparen,alleen hij wil niet echt hard groeien :(
Tip:

Effect of testosterone administration on the beard growth of elderly males.
Pdf

The investigation was carried out on 11 males ranging in age from 52 to 82 years. None of the subjects resented abnormalities of the beard or of other secondary coïtus characters. The results of the eterminations showed that the administration of testosterone produced a marked stimulus to beard growth. The average daily production in weight of beard before treatment was 46 mg. It rose to 67 mg. After one month of androgen administration and to 71 mg. at the end of 2 months.

Examination of the figures shows that the greatest response is obtained in the first four weeks of treatment when the average increase for the group is 45 per cent, whereas in the second four weeks the average increase is only 10 per cent above the initial level and in 3 cases there was actually a slight decline. The percentage increases obtained in the individuals are shown in fig. 1.
frm00031.jpg

Ongeveer 1.5 IN nu, jeuk was vandaag weer minder dus denk dat het ergste voorbij is :D

1o8ub6.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.420
Cute :P

Terug
Naar boven