Fitness Seller

Do you even beard ?

bazenbaard lars

beardsicle.jpg

zo mooi was'ie bepaald niet, maar je krijgt het idee :)

http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=beardsicle&defid=7456879

Wat heb je met me ghettokapper gedaan? Ik wou vandaag heen en de hele zaak was leeg. Je hebt de belastingdienst toch niet op ze afgestuurd he?

Wat heb je met me ghettokapper gedaan? Ik wou vandaag heen en de hele zaak was leeg. Je hebt de belastingdienst toch niet op ze afgestuurd he?

whut.. damn. Vind ik ook een keer een goed kapper.. nee natuurlijk niet. Leven en laten leven. ... Onbetrouwbare buitenlanders ...grrrr

/out na 31 dagen

Al maand niet geschoren :D

Bedankt..
laat maar hangen...

Sjors, baard kammetjes waar haalt ik die ??

Jackz.nl

Wel duur. Beter haal je gewoon een tandenkam van hout bij de Etos ofzo, of beter nog :
[Link niet meer beschikbaar]

een afrokam bij een toko.

Sorry Sjors volgens mij had je dit al gedeeld..
maar bedankt weer , ik ga maandag even kijken :)

Ziet er heel bruut uit, helaas heb ik op dit moment nog geen fatsoenlijke beharing op mn kaken.

Jackz is super

Nu ik bijna een maand in het buitenland ben ga ik me ook niet scheren.
Ben wel benieuwd hoe het er uit gaat zien.

whut.. damn. Vind ik ook een keer een goed kapper.. nee natuurlijk niet. Leven en laten leven. ... Onbetrouwbare buitenlanders ...grrrr

na 2 dagen zoeken heb ik eindelijk een soort gelijke gevonden aan het gedempte zuiderdiep. ziet er wel stijlvol uit ben benieuwd wat ik kwijt ben straks.

De jeuk was gisteren echt niet te houden, zat thuis te werken aan school en werd er helemaal para van. S'avonds gaan trainen en tijdens totaal geen last, echt nul. Wijze les; veel trainen :P. Vandaag lijkt de jeuk btw al een stuk minder dan gisteren, dus gaat goed :D.

Terug
Naar boven