XXL Nutrition

Do you even beard ?

• Topic Starter Topic Starter
Niet haten op ovosnovo, hij lift iedereen eruit dus hij is mannelijk genoeg, jammer dat de baard dit niet bevestigd maar het is wel zo

Al eens hair extensions overwogen trouwens ?

Wat nu als ik lange baarden heel sexy zou vinden, Sanca, is een lange baard dan opeens ook "gay" en zou je je baard afscheren?:p

Ik heb wel een gatbaard, is dat ook goed? :dunno:

Als ik mijn baard laat staan lijk ik wel een stekelvarken of een cactus :(

Varieert. Soms elke dag, maar soms laat ik ook eens 1 of meerdere dagen, tot een week tussen.

Wil ook mijn baard laten groeien. heb namelijk epic baardgroei. alleen mag niet op m'n werk met een baard rondlopen:mad:

Hahahaha hij is echt wel veel te kort. En ook te kort geknipt, of nog lang niet volgroeid. Maar gewoon volhouden.

nice :roflol: thanks man ik doe men best!

Niet haten op ovosnovo, hij lift iedereen eruit dus hij is mannelijk genoeg, jammer dat de baard dit niet bevestigd maar het is wel zo

Al eens hair extensions overwogen trouwens ?

er groeit toch gewoon haar op me harses?

Wil ook mijn baard laten groeien. heb namelijk epic baardgroei. alleen mag niet op m'n werk met een baard rondlopen:mad:

ik heb dat op schiphol in de beveiliging meegemaakt, kwestie van een vast contract krijgen en hem dan laten staan.

Ik heb nog geen baardgroei :roflol: srs

Ja, maar het is zo weinig :P

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 20:10 ----------

Kijk, dat bedoelde ik :roflol:

ow ik dacht dat je het over me kapsel had en dat ik kaal werd ofzo. gvd zeg heerlijk dit, ik moet vaker foto's van mezelf op het internet zetten dit is dolle pret :roflol:

Ik heb regelmatig een baard, maar zo niet dan haal ik het maar 1 keer wer week weg en laat ik een randje staan.
Scana zoals jij het heb zo heb ik het ook af en toe na 3 maand niet scheren, kan ook langer zijn dan 3 maand maar vind het wel fijn omdat je dan niet hoeft te scheren. Mijn baardgroei is zeer snel gegaan overgens na de eerste kuurtjes en dat houd ook niet meet op. Zo heb ik ook meer haar op de borst en buik gekregen maar dat haal ik alleen in de zomer er af.

Ik heb regelmatig een baard, maar zo niet dan haal ik het maar 1 keer wer week weg en laat ik een randje staan.
Scana zoals jij het heb zo heb ik het ook af en toe na 3 maand niet scheren, kan ook langer zijn dan 3 maand maar vind het wel fijn omdat je dan niet hoeft te scheren. Mijn baardgroei is zeer snel gegaan overgens na de eerste kuurtjes en dat houd ook niet meet op. Zo heb ik ook meer haar op de borst en buik gekregen maar dat haal ik alleen in de zomer er af.

Ik zou haast gaan kuren om een vollere baard te krijgen als ik dit zo hoor :D

Op mn borst en buik heb ik nu ook een mooi vachtje, in de, in de zomer gaat het normaal eraf maar mn coach noemde me onlangs een mietje toen ie hoorde dat ik in de zomer glad rondloop, dilemma, dillema

Ik zou haast gaan kuren om een vollere baard te krijgen als ik dit zo hoor :D

Op mn borst en buik heb ik nu ook een mooi vachtje, in de, in de zomer gaat het normaal eraf maar mn coach noemde me onlangs een mietje toen ie hoorde dat ik in de zomer glad rondloop, dilemma, dillema

verkapt ik heb een coach post.

rot toch op met die coach van je naar je eigen land jonguh

Terug
Naar boven