MuscleMeat

Do you even beard ?

Op mn borst en buik heb ik nu ook een mooi vachtje, in de, in de zomer gaat het normaal eraf maar mn coach noemde me onlangs een mietje toen ie hoorde dat ik in de zomer glad rondloop, dilemma, dillema

Je coach heeft gelijk, Sanca !
Wat is dat nu, borsthaar afscheren!

Dit is een forum onder Vlaamse moderatie, dus rot zelf eens terug op naar je eigen land :mad:

vlaamse moderatie, gvd doe maar weer dapper met je scholing.

Bigt is toch een nederlander van vlees en bloed die het nederlandse volk vertegenwoordigd in belgie?

Sanca is dan ook een echte metroseksueel:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Eerste keer niet .... maar nu kuur ik gewoon het hele jaar door. Alles voor mijn baard!

**** it, ik ga ook aan de kuur, zal vast wel een vrijstelling krijgen dan van het gele busje als ze horen dat het voor mn baard is

Je coach heeft gelijk, Sanca !
Wat is dat nu, borsthaar afscheren!

Dat zeg je alleen maar omdat je er graag doorwoelt !

vlaamse moderatie, gvd doe maar weer dapper met je scholing.

Bigt is toch een nederlander van vlees en bloed die het nederlandse volk vertegenwoordigd in belgie?

Hahaha, Tijl is zo vlaams als manneke pis naar mijn weten

Sanca is dan ook een echte metroseksueel:trollface:

Dan liever homoseksueel

Tijd voor de wederhereniging en onafhankelijkheid van de beide Limburgen, Sanca.

Daar pleit ik al langer voor Limburgse Broeder

dan heb ik niks gezegd, viva la belgique!

Ik ben Turks dus ik heb standaard een baard en een snor 8)

Grapje natuurlijk (Naja behalve de gedeelte over de snor als ik het niet zou bijhouden...)

Jongens en mannen met een (wel onderhouden) baard zijn sexy. Ik vind het heerlijk mannelijk. Mijn vriend laat ook altijd een baard staan en ben er echt blij mee. Van zijn moeder moet zijn baard juist eraf :(

Ik ben Turks dus ik heb standaard een baard en een snor 8)

Grapje natuurlijk (Naja behalve de gedeelte over de snor als ik het niet zou bijhouden...)

Jongens en mannen met een (wel onderhouden) baard zijn sexy. Ik vind het heerlijk mannelijk. Mijn vriend laat ook altijd een baard staan en ben er echt blij mee. Van zijn moeder moet zijn baard juist eraf :(

Daten ? :heart:

XtremeBB: foto's van mijn baard en snor? Ik heb geen baard en snor hoor haha! Zoals ik al zei haal ik de haartjes van mijn potentiele snor weg 8) ik houd het allemaal netjes bij.

Sanca: Hahah heb je een snor/baard fetisj ofzo? :p

Hahaha :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

elke x dat jij mij kwoot sterft er een stukje baard in mij. in het begin van het jaar zag het er nog zo uit

vieze vuile k*tpiraat
ik heb tenminste guns, de enige gun die jij hebt die hou je vast.

elke x dat jij mij kwoot sterft er een stukje baard in mij. in het begin van het jaar zag het er nog zo uit

vieze vuile k*tpiraat
ik heb tenminste guns, de enige gun die jij hebt die hou je vast.

Nog een 30-tal keertjes quoten en je bent een meisje, mwuhahahaha, dat zal je leren om je deadliftgains niet te komen brengen

baard, niet te extreem gewoon zo 1.5-2 mm (durft wel eens wat langer groeien)
Doen jullie ander lichaams haar ook af (aint talking about your genital area )

Terug
Naar boven