AndroidHealthClinic

Do you even beard ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Eerst en vooral laten groeien

• #1.762
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wil ook wel een baard eig:cool:

Alleen wil die nog niet echt doorkomen:-( Als ik een week niet scheer zit er wel haar, maar is 't niet echt een baard???:roflol:

Een oude klasgenoot die een flinke baard heeft adviseerde mij om elke dag te scheren totdat de baard heel snel komt, maar dan blijf je toch de plekken zonder haar zonder haar houden??????

scheren voor snellere baardgroei is een fabeltje

ofc doe ik dat, maar hij zegt dat het geen zin heb in ieder geval niet voor meer en snellere baardgroei...

Ik scheer me tot nu toe (sinds me 18e) nog steeds met de scheerapparaat en heb minder baardgroei dan me neefje van 16 die het met scheermesjes doet. Hij begon een half jaar terug met het wegscheren van zijn (beetje) snor en nu heeft ie nog meer baardgroei dan dat ik heb., dus dat zegt genoeg...

Ik scheer me tot nu toe (sinds me 18e) nog steeds met de scheerapparaat en heb minder baardgroei dan me neefje van 16 die het met scheermesjes doet. Hij begon een half jaar terug met het wegscheren van zijn (beetje) snor en nu heeft ie nog meer baardgroei dan dat ik heb., dus dat zegt genoeg...

Dat zegt helemaal niet genoeg

• #1.771

Vraag eens of hij na zijn snor de wang aan 1 kant wilt doen, als daar dan baardgroei op komt en op de andere wangt niet, dan ben ik overtuigd

(Ik ga ervan uit dat je al goed en eiwitrijk eet.)

Als je echt desperate bent:
- Calcium/Magnesium/Zinc/D3 tabletten, goedkoop bij de action te verkrijgen.
- Vitamine B complex tabletten, ook goedkoop bij de action te verkrijgen.
- Baardstreek elke dag insmeren met een gezonde olie. Gewone olijfolie moet ook wel prima zijn.

Een gruwelijk resultaat kan ik je niet garanderen, maar het kan wel helpen.

conchita_wurst_orf_02_orf_by_thomas_ramstorfer.jpg

Nee.

Ik kan maanden wachten en dan ben ik louter vergezeld door een pluis-bal. Die vreet ik op, trap ik weg, en weg is mijn mannelijkheid.

Hoe de **** houd je een baard bij en zorg je ervoor dat die nog steeds groeit? Telkens rond week 3/4 moet ik wel bij trimmen omdat ik er echt verwaarloosd uitzie. Met als resultaat dat ik al maanden met een halfbaard rondloop..

Hoe de **** houd je een baard bij en zorg je ervoor dat die nog steeds groeit? Telkens rond week 3/4 moet ik wel bij trimmen omdat ik er echt verwaarloosd uitzie. Met als resultaat dat ik al maanden met een halfbaard rondloop..

Je kunt toch op 100 verschillende lengtes trimmen?

Hello Boys x

:roflol:
6icfgl.jpg

is dat chu silentio?

Terug
Naar boven