AndroidHealthClinic

Do you even beard ?

Zal blij zijn als de baard hype weer over is

Ziet er niet uit .

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.786
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: macf
Nice! Heeft die man naast je geen baard en probeert hij zijn meisjesgezicht te verbergen?

• #1.788
Update

foto.jpg

Ik heb nog nieteens een baard, meer een geitensik en een flassnor:roflol: ( moet ik 1x in de 2 weken scheren anders ziet het er niet uit )

Ik ben er ook aan begonnen. Maar de snor gaat er wel af want dat verdraag ik echt niet. Mijn vrouw zegt: "bah, je lijkt wel weggelopen bij de amish".

• #1.796

Hij is nu echt goed dik en redelijk vol. Wil hem nu nog zes weken laten staan en kijken wat ervan komt. Maar wil 'm wel echt verzorgd houden. Gewoon een echte mannenbaard. En niet zo'n zwerverlook. Nog tips?

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Hij is nu echt goed dik en redelijk vol. Wil hem nu nog zes weken laten staan en kijken wat ervan komt. Maar wil 'm wel echt verzorgd houden. Gewoon een echte mannenbaard. En niet zo'n zwerverlook. Nog tips?

http://www.beards.org/neck.php

Hier was ik naar op zoek. Vind die baarden, die bij de kaaklijn worden afgeschoren wel echt heel lelijk en goedkoop.

Gadver:

Mijn baard, geen idee hoelang ik me niet meer geschoren heb.

Terug
Naar boven