MuscleMeat

Do you even beard ?

Goeie foto, lekker op ze kop ook.

• Like
Waarderingen: mat
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.804
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit topic is niet aan mij besteed. Ik ben blij dat ik na een half jaar nu eindelijk eens 20 lange haren op mijn kaaklijn heb.

Sanca, hoelang wil je je baard laten groeien uiteindelijk?

• #1.809
je kunt beter vragen hoelang de vrouw het toestaat

:roflol:
Die van mij doet er gelukkig niet echt moeilijk over.

Ze had laatst nog een discussie met zo een geordie shore dude die beweerde dat een baard gelijk stond aan onverzorgdheid en er gewoon niet uitzag, waarop ze aan hem vroeg of zijn vriendje hem dat verteld had :D

Word of the day: BARBIGEROUS - having a beard.

• #1.812

alpha as phuck :)

tumblr_mzcq2gIUdB1qb1nolo2_500.jpg

Dit topic doet me geen goed. 20 fucking jaar en het enige wat ik naast wat dons heb ik wat donkere haartjes op de onderkant van mijn kin.

Aan de andere kant, mijn vader heeft epic baardgroei, en ik loop al heel lang lichamelijk minstens 2 jaar achter op mijn leeftijdsgenoten. Als het geen 4 jaar is.

• #1.817
Bearder is better :D

Dit topic doet me geen goed. 20 fucking jaar en het enige wat ik naast wat dons heb ik wat donkere haartjes op de onderkant van mijn kin.

Aan de andere kant, mijn vader heeft epic baardgroei, en ik loop al heel lang lichamelijk minstens 2 jaar achter op mijn leeftijdsgenoten. Als het geen 4 jaar is.

komt goed

20 is niks in baardleeftijd

Die baarden moeten me denken aan Maarten el Hollandi.

Terug
Naar boven