- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er ook nog een joy division? Ik hou wel van een jodinnetje op zn toid.

"The German LSD version of Kate Bush!"
Komt idd als een dolgedraaide of een met hondsdolheid geïnfecteerde Kate Bush over.
Volgens mij had Herman Brood nog een associatie met haar. Vond het maar een gaar wijf
Sneu...Kon iemand die ook koketeerde dat ie bevriend was met Brood. Hij haalde zn hele bestaansrecht zowat uit die vriendschap.
Brood, Rotten, Hagen... Ze kunnen me allemaal de moord stikken met hun overtrokken, doorgaans geacteerd(e), gedrag. Er is mijns inziens een groot verschil tussen een act en mensen die zich, om welke reden dan ook, constant zo gedragen.Vond het maar een smerige gare door de media overschatte kerel.
Lach sowieso nooit oprecht om vrouwen alleen als ik mn masker opzet krijgen ze een prachtige neplach van me. Mattie van me moet daar altijd om lachen die zegt zo en als je dan de trap oploopt als je naar bed ga denk je weer van zo ik heb ze allemaal weer te pakken gehadDie zijn zo stug daar, geen humor.
In het zuiden, Brabant ofzo teer je iets in op looks maar krijg je wat meer plezier voor terug voor de overige 23 uur van een dag.
idd.