AndroidHealthClinic

Documentaires & Reportages

Bezoekers in dit topic

Geen gemotoriseerd verkeer. Alleen de galop van de paarden. De vogels hoorde je. De slagersjongen had nog een aria paraat. Eiffeltoren was nieuwbouw. Je zag nog echte Fransen met moustaches en stokbrood in hun handen. Had ik maar een delorean :(
 
Ah, in het Oosten hadden ze openlijk affaires met plaatselijke vrouwen. Misschien valt daar iets te rapen. 🤷‍♂️🤭
 
Of ergens in de beginmaanden van '45 in Oost-Duitsland fkes de deuren langsgaan op zoek naar een parelke.
 
I Love You, Now Die: The Commonwealth v. Michelle Carter (2019)

1596027421161.png


Link

Cara Delevingne-esque uiterlijk :thinking:
 

Moet altijd meteen denken aan Rasputin die zonder toezicht de koninklijke kinderkamers mocht bezoeken.
 

"The German LSD version of Kate Bush! :)"

Komt idd als een dolgedraaide of een met hondsdolheid geïnfecteerde Kate Bush over.
Volgens mij had Herman Brood nog een associatie met haar. Vond het maar een gaar wijf

Cover van Rammstein. (en beter)

In deze documentaire Buying the band van Teus van Sintmaartensdijk zien we een succesvolle vastgoedondernemer, Jan 't Hoen, die besluit zijn jeugddroom waar te maken: drummer worden in Herman Brood’s Wild Romance. De zanger zelf is er allang niet meer, maar de zakenman investeert duizenden euro’s om iedereen die dichtbij hem stond weer ‘on the road’ te krijgen. Manager Koos van Dijk, David Hollestelle, Dany Lademacher en Nina Hagen. Het is het verhaal van de beste Nederlandse muziekdocumentaire in jaren, die zich als een lopend vuurtje onder muzikanten verspreidde. Nu is ie eindelijk officieel te zien, bij 3voor12: Buying the band.

Samenvatting: kapsones
 
Kon iemand die ook koketeerde dat ie bevriend was met Brood. Hij haalde zn hele bestaansrecht zowat uit die vriendschap. Vond het maar een smerige gare door de media overschatte kerel.
 
Kon iemand die ook koketeerde dat ie bevriend was met Brood. Hij haalde zn hele bestaansrecht zowat uit die vriendschap.
Sneu...
Vond het maar een smerige gare door de media overschatte kerel.
Brood, Rotten, Hagen... Ze kunnen me allemaal de moord stikken met hun overtrokken, doorgaans geacteerd(e), gedrag. Er is mijns inziens een groot verschil tussen een act en mensen die zich, om welke reden dan ook, constant zo gedragen.
 
Rotten is gewoon een act. Of hij is goed opgedroogd laatste jaren. Brood was Brood.
 
Laatst bewerkt:
Die komen bij niet binnen in ieder geval. En dan als aanhang een hele pikey familie? :emo:

Geef mij maar een (West)-Fries blondje die van aanpakken weet.
 
Die zijn zo stug daar, geen humor.
In het zuiden, Brabant ofzo teer je iets in op looks maar krijg je wat meer plezier voor terug voor de overige 23 uur van een dag.
 
Die zijn zo stug daar, geen humor.
In het zuiden, Brabant ofzo teer je iets in op looks maar krijg je wat meer plezier voor terug voor de overige 23 uur van een dag.
Lach sowieso nooit oprecht om vrouwen alleen als ik mn masker opzet krijgen ze een prachtige neplach van me. Mattie van me moet daar altijd om lachen die zegt zo en als je dan de trap oploopt als je naar bed ga denk je weer van zo ik heb ze allemaal weer te pakken gehad :roflol: idd.


Hou niet zo van bourgondische vrouwen. Zien er anders uit.
 
Back
Naar boven