Fitness Seller

Dode in Badhoevedorp was topsporter

BobbyV

Competitive Bodybuilder
Waardering
205
Lengte
1m91
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Ik schrijf dit topic, omdat gister van mij een trainingsmaatje vermoord is. Het was alom in het nieuws en pas vanochtend hoorde ik pas dat het om een mede-sportscholer ging. Bas (uit respect zal ik zn achternaam achterwege laten) was 36 jaar, en woonde nog thuis, 'want een topsporter kan zich geen baan ernaast verloorloven' vertelde hij me. Zijn hele leven, en dat van zijn vader en moeder was gewijd aan hun zoon en zijn sport. Zijn vader kwam ook bijna altijd mee naar de sportschool, die op een steenworp afstand staan van zijn huis. Zijn voorkomen was impressive, zijn stats nog erger. Ik kwam als ecto de sport school binnen rollen met 68 kilo en bankte misschien 50 kilo. Hij 205 cm en 115 kilo en bankte 160 kilo setjes. Het was duidelijk dat ik hem geen hulp kon bieden bij het trainen, maar hij stond altijd paraat om me te helpen en serieuze tips te geven om mijn prestaties te verbeteren. Altijd respectvol en behulpzaam, tijdens het trainen voor de kwalificaties van het meerkamp, olympische spelen. Het zou zijn laatste poging zijn om het te maken in de topsport en een carrière van te kunnen maken.

Bas, ik mis je pik! Helaas heb je het nooit waar kunnen maken, maar ik weet zeker dat het je gelukt was! Rust in vrede.

http://www.nu.nl/binnenland/2683377/doden-badhoevedorp-en-zaandam-waren-familie.html

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ymir
RIP
Mooie tekst dorpsgenoot.

sick.

sterkte en rip man.

Wreed man, die Pa heeft zijn zoon en vrouw vermoord en is zelf uit de flat gesprongen ?

RIP Bas.

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie wel! Ja de vader heeft (waarschijnlijk) zijn zoon en vrouw vermoord en toen zichzelf gedood door van 14hoog te springen. Verder weet ik weinig inhoudelijk over de precieze toedracht, en ga dus ook niet oordelen daarover. Ik vind het allemaal heel erg hoe het leven kan lopen voor sommige :(

Laatst bewerkt:
Dank jullie wel! Ja de vader heeft (waarschijnlijk) zijn dochter en vrouw vermoord en toen zichzelf gedood door van 14hoog te springen. Verder weet ik weinig inhoudelijk over de precieze toedracht, en ga dus ook niet oordelen daarover. Ik vind het allemaal heel erg hoe het leven kan lopen voor sommige :(

Wie is Bas dan?
Wel erg voor de nabestaanden.

dat is wel hard rip

Vraag me af hoe de vader zo een beer van een zoon kan doden. Pistool? Stiekem met en mes? RIP Trouwens. Las het vandaag in de krant en op teletekst heb er een tijd over na gedacht.

Vraag me af hoe de vader zo een beer van een zoon kan doden. Pistool? Stiekem met en mes? RIP Trouwens. Las het vandaag in de krant en op teletekst heb er een tijd over na gedacht.
Gewoon in zn slaap mssn? Het is niet moeilijk om iemand in zn slaap te vermoorden. Zijn dag indeling was trainen eten slapen en weer trainen eten slapen.

Nu/straks in sbs6 komt er meer info over de moord

Damn zie het net op SBS..R.I.P.

gek dat nieuws zo dicht bij huis (zelf hoofddorper) toch net wat meer impact heeft. thnx voor dit topic, geeft een anonieme dode toch net het gezicht van de sport fanatiekeling die hij dus was. blijf verder met talloze vragen zitten; waarom, hoe, wat speelde er bij vader.....maar in elk geval een rip voor een medesporter.

Laatst bewerkt:
Rip.

geeft een anonieme dode toch net het gezicht van de sport fanatiekeling die hij dus was. blijf verder met talloze vragen zitten; waarom, hoe, wat speelde er bij vader.....
Als ik zo vrij mag zijn om te speculeren; Bas de Vos was al 36, in de herfst van zijn carriere. Nooit de top bereikt, maar toch telkens weer een jaar extra eten, train, slapen en weer eten etc. Werken deed hij niet, alles in het teken van de topsport. Zijn vader zette zijn hele leven in teken van zijn getalenteerde zoon. Maar hij en Bas wisten diep van binnen dat het er toch niet meer in zat, maar ze gingen toch door. Ieder jaar weer en Bas werd steeds ouder. Hierdoor kwamen er irritaties en strubbelingen in het gezin en pa was al afgekeurd door psychische problemen door wat hij allemaal bij de brandweer heeft meegemaakt. En ja, dan ineens valt de bom.

Als ik zo vrij mag zijn om te speculeren; Bas de Vos was al 36, in de herfst van zijn carriere. Nooit de top bereikt, maar toch telkens weer een jaar extra eten, train, slapen en weer eten etc. Werken deed hij niet, alles in het teken van de topsport. Zijn vader zette zijn hele leven in teken van zijn getalenteerde zoon. Maar hij en Bas wisten diep van binnen dat het er toch niet meer in zat, maar ze gingen toch door. Ieder jaar weer en Bas werd steeds ouder. Hierdoor kwamen er irritaties en strubbelingen in het gezin en pa was al afgekeurd door psychische problemen door wat hij allemaal bij de brandweer heeft meegemaakt. En ja, dan ineens valt de bom.
Dat is de pijn/frustratie van elke topsporter; haak ik af of ga ik door?

Wanneer is het punt? en ben je bereid om alles wat je gegeven hebt om je doel proberen te halen, op te geven?

Ik kan niet oordelen want ik heb nooit in zulke schoenen gestaan, maar ik kan begrijpen dat het de moeilijkste keuze van je leven is aangezien ie al 20 jaar zijn leven er aan heft toegewijd.

LIFE FOR NOTHING, DIE FOR SOMETHING

helaas.....

wat heeft hij gepresteerd als topsporter? Vind niks terug.

Terug
Naar boven