AndroidHealthClinic

Dode in Badhoevedorp was topsporter

@Jaap Uiteraard mag je de foto('s) gebruiken

En een mooi stukje trouwens dat je geschreven hebt op je blog.

Egt een reus zo buff op 1.98m. Nogmaals rip.

Vandaag is bekend geworden dat Bas en zijn moeder gedood zijn door letsel dat toegebracht werd aan hun schedels met een stomp voorwerp. Ik vrees dat ik wel weet wat dat voorwerp is geweest ...

Mijn medeleven aan iedereen die bas en zijn familie kenden en hierdoor geraakt zijn.

Ik kende hem niet, maar hij moet heel veel hebben opgegeven en heel erg toegewijd zijn geweest om zo te leven en nooit op te geven. Als je zulke offers kan brengen voor je ambities en bereid bent werkelijk alles te geven dan ben je al een winnaar in mijn ogen.

De slachtoffers waren niet identificeerbaar?:eek:

wat heeft hij gepresteerd als topsporter? Vind niks terug.

ik ook niet, met alle respect hoor maar als je tot je 35ste nog thuis woont onder het mom van 'topsport'... en dan ook niet eens een baan hebben :rolleyes: vind ik wel beetje raar als ik eerlijk mag zijn. je moet op een gegeven moment wel eerlijk tegen je zelf zijn imo. niet iedereen kan een professioneel level bereiken, en al helemaal niet in bodybuilding.. kijk naar alle pro's op hun 18 of 19'de, hoe ze er toen al bij stonden, shit is geen grap.
99,9% heeft de genetische aanleg er niet voor of de drive om zo ver te komen, dat moet je gewoon inzien op een gegeven moment.

RIP bas

ik ook niet, met alle respect hoor maar als je tot je 35ste nog thuis woont onder het mom van 'topsport'... en dan ook niet eens een baan hebben :rolleyes: vind ik wel beetje raar als ik eerlijk mag zijn. je moet op een gegeven moment wel eerlijk tegen je zelf zijn imo. niet iedereen kan een professioneel level bereiken, en al helemaal niet in bodybuilding.. kijk naar alle pro's op hun 18 of 19'de, hoe ze er toen al bij stonden, shit is geen grap.
99,9% heeft de genetische aanleg er niet voor of de drive om zo ver te komen, dat moet je gewoon inzien op een gegeven moment.

RIP bas

hgh + aas x shitload vergeten

Ontopic: RIP Bas, rotnieuws :(

Laatst bewerkt:

RIP bas

Hij was helemaal geen bodybuilder hij was bezig in de atletiek, Hij heeft mede door peg met blessures de top waarschijnlijk nooit kunnen halen.
Dat hij niet werkte vindt ik zelf ook een beetje raar,
Maar ik denk dat dat erg kwam door de invloed van zijn ouders, Hij was immers de laatste periode van zijn leven bezig met een baan zoeken en wou volgens mij op Schiphol gaan werken.

Terug
Naar boven