Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een beer van een kerel was het, die kogel lijkt bij hem een 4kg.
wat heeft hij gepresteerd als topsporter? Vind niks terug.
vind ik wel beetje raar als ik eerlijk mag zijn. je moet op een gegeven moment wel eerlijk tegen je zelf zijn imo. niet iedereen kan een professioneel level bereiken, en al helemaal niet in bodybuilding.. kijk naar alle pro's op hun 18 of 19'de, hoe ze er toen al bij stonden, shit is geen grap.ik ook niet, met alle respect hoor maar als je tot je 35ste nog thuis woont onder het mom van 'topsport'... en dan ook niet eens een baan hebbenvind ik wel beetje raar als ik eerlijk mag zijn. je moet op een gegeven moment wel eerlijk tegen je zelf zijn imo. niet iedereen kan een professioneel level bereiken, en al helemaal niet in bodybuilding.. kijk naar alle pro's op hun 18 of 19'de, hoe ze er toen al bij stonden, shit is geen grap.
99,9% heeft de genetische aanleg er niet voor of de drive om zo ver te komen, dat moet je gewoon inzien op een gegeven moment.
RIP bas

ik ook niet, met alle respect hoor maar als je tot je 35ste nog thuis woont onder het mom van 'topsport'... en dan ook niet eens een baan hebbenvind ik wel beetje raar als ik eerlijk mag zijn. je moet op een gegeven moment wel eerlijk tegen je zelf zijn imo. niet iedereen kan een professioneel level bereiken, en al helemaal niet in bodybuilding.. kijk naar alle pro's op hun 18 of 19'de, hoe ze er toen al bij stonden, shit is geen grap.
99,9% heeft de genetische aanleg er niet voor of de drive om zo ver te komen, dat moet je gewoon inzien op een gegeven moment.
RIP bas