Persoonlijk zou ik zeggen dat die ik elk geval niet ís afgenomen.Vinden jullie dat jullie vrijheid de afgelopen 10 a 20 jaar is toegenomen of is afgenomen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Persoonlijk zou ik zeggen dat die ik elk geval niet ís afgenomen.Vinden jullie dat jullie vrijheid de afgelopen 10 a 20 jaar is toegenomen of is afgenomen?
Dus lockdowns vond jij geen inperking van de vrijheid?De vrijheid is hetzelfde.
De mensen hangen alleen tegenwoordig teveel op "de overheid" en verdommen om het heft in eigen handen te nemen. Maar wel het hardste roepen dat de vrijheden worden ingeperkt en/of dat ze vast zitten in hun situatie. Geen van beiden is waar.
Het is vooral een een kwestie van " hoeveel ruggegraat heeft men verloren de afgelopen 10 a 20 jaar.
Nu ga je kortdurende en zeer uitzonderlijke situaties gebruiken om je gelijk te halen. Over het algemeen is het de laatste 20 jaar niet verslechterd, maar ook zeker niet verbeterd.
Je hebt het over privacy nu. Dat is wat anders als vrijheid(beperking)verandering in vrijheid. Niet per se een beperking, maar ook weer wel.
mag ik 5 ton lenen van jou?
Tegen 8% rente kunnen we dat mss wel regelen🫡
Yes, ik kan verhuizen!! Danku papa mindcontrolTegen 8% rente kunnen we dat mss wel regelen🫡
Maar als ik 8 jaar je pooier mag zijn is dat ook prima.
Ik ben te oud om dat als beperking te ervaren. Binnen mijn vriendengroep hebben we wel zo nu en dan gezegd dat wat wij rond ons 18de levensjaar deden we niet op die wijze hadden gedaan als toen iedereen al een mobieltje met een camera had.20 jaar geleden had je geen mobiel internet, geen mobieltjes met camera.
Je kon dansen zonder gefilmd te worden
Naakt op het strand liggen.
Hoe koop en verkoop jij jouw crypto(met winst)?jaar geleden had je geen mobiel internet, geen mobieltjes met camera.
Nee ik ben gewoon benieuwd hoe jij daar over denkt.Nu ga je kortdurende en zeer uitzonderlijke situaties gebruiken om je gelijk te halen. Over het algemeen is het de laatste 20 jaar niet verslechterd, maar ook zeker niet verbeterd.
Je krijgt wat, je laat wat.
20 jaar geleden had je geen mobiel internet, geen mobieltjes met camera.
Je kon dansen zonder gefilmd te worden
Naakt op het strand liggen.
Om slechts een paar voorbeelden te noemen van verandering in vrijheid. Niet per se een beperking, maar ook weer wel.
Dus lockdowns vond jij geen inperking van de vrijheid?

Ik vond dat die situatie niet de schoonheidsprijs verdiend, integendeel.Nee ik ben gewoon benieuwd hoe jij daar over denkt.
Hadden ze 20 jaar geleden camera's? Wow, meen je niet.20 jaar geleden bestonden er ook gewoon cameras he
Vrijheid is anders dan privacy.
Er is wel een verschil tussen camera's en mobiele telefoons met digitale camera's en 5G internet.20 jaar geleden bestonden er ook gewoon cameras he
Vrijheid is anders dan privacy.
Hadden ze 20 jaar geleden camera's? Wow, meen je niet.
Er is wel een verschil tussen camera's en mobiele telefoons met digitale camera's en 5G internet.
Of je nu in je blote togus op het strand ligt of iets doet uit jeugdige onbezonnenheid, het staat zomaar op het internet en gaat nooit meer weg.
Ik moet helemaal niks.Apfelstrudel moet geen argument mbt privacy maken als er wordt gevraagd over vrijheid.
Dit was dus mijn punt idd.Er is wel een verschil tussen camera's en mobiele telefoons met digitale camera's en 5G internet.
Of je nu in je blote togus op het strand ligt of iets doet uit jeugdige onbezonnenheid, het staat zomaar op het internet en gaat nooit meer weg.
Ik moet helemaal niks.
Over vrijheid gesproken.
Privacy en vrijheid gaan in mijn optiek aardig hand in hand. Kan je vrijheid hebben zonder privacy?
Dit was dus mijn punt idd.
Je snapt het niet, maakt niet uit.Als je het verschil tussen vrijheid en privacy niet snapt, dan zie jij al snel alles 'tegen je vrijheid ingaan' en heeft erover praten helemaal geen zin.
Ja, je kunt vrijheid hebben zonder privacy. Je raakt niet ineens je vrijheid om te dansen kwijt als iemand er een wereldberoemde meme van maakt..
En m.b.t. vrijheid van meningsuiting, die ligt steeds meer en meer onder vuur. In buurlanden wordt je inmiddels al opgepakt als je het asielbeleid bekritiseert.
Kritiek op woke en transwaanzin is transfobie en hatespeech.
Kritiek op islam is islamofobie en xenofobie.
Zelfde geldt voor kritiek op asielbeleid.