AndroidHealthClinic

Dodenherdenking

Nja mij boeit het niet, maar voorheen ging het off topic en toen was het

let it go GIF

Vandaar.
Maar het gaat nu toch niet offtopic?

We herdenken de doden die hebben gevochten voor onze vrijheid. Het bespreken en erkennen van die vrijheden is dus cruciaal.
Wat is vrijheid?
Welke vrijheid?
Is onze vrijheid in het geding? Zo ja, waar, hoe, waarom, door wie?

Anyway, normaal doe ik geen stilte houden, maar dit jaar was ik bij m'n ouders dus wel gedaan, keken naar de TV.

Als het hier in Engeland stilte is dan ga ik niet lomp geluid maken of praten, maar doe gewoon verder m'n ding want dat doet iedereen eigenlijk wel :o volk hier is toch iets minder respectvol daarmee. Misschien in bepaalde delen in Londen wat beter, geen idee.

Vind altijd wel mooi te zien hoe bijvoorbeeld een jongere van de fiets afstapt en stil blijft staan, uit respect. Of gewoon even niks zeggen of harde geluiden maken. Als je daartoe in staat bent.

Dat is toch gewoon normaal.

Maar het gaat nu toch niet offtopic?

We herdenken de doden die hebben gevochten voor onze vrijheid. Het bespreken en erkennen van die vrijheden is dus cruciaal.
Wat is vrijheid?
Welke vrijheid?
Is onze vrijheid in het geding? Zo ja, waar, hoe, waarom, door wie?

Dan was dat van mindcontrol eerder ook niet off topic ;) ging over vechten voor vrijheid.

Dus.

Waar is @EricR wanneer je hem nodig hebt?

#EricR DBB President 2025 – Make DBB Great Again!​

Kan mijn touwtje van de voordeur niet meer uit de brievenbus hangen zonder dat er ineens crimineel binnen staat. Kan geen normale gezinswoning kopen voor een normaal bedrag. Boodschappen zijn heel veel duurder geworden, nog niet te spreken over benzine. Waar ik woon lijkt het eerder op marokko dan op nederland, en niet in goede zin. Zwarte piet mag niet meer, want racisme. Het is ineens normaal om je p**mel eraf te hakken. Je mag je ineens identificeren als van alles en nog wat.
ligt dat aan de achteruitgang van de maatschappij?
Of het gebrek aan vooruitgang in jouw persoonlijke situatie. De kansen liggen momenteel letterlijk voor het oprapen. Je moet ze zien en pakken, thats all.

laatste stukje vanaf zwarte piet ben ik.met je eens.

ligt dat aan de achteruitgang van de maatschappij?
Of het gebrek aan vooruitgang in jouw persoonlijke situatie. De kansen liggen momenteel letterlijk voor het oprapen. Je moet ze zien en pakken, thats all.

laatste stukje vanaf zwarte piet ben ik.met je eens.
Wat kan hij er nou weer aan doen dat zijn wijk islamiseert?

Maar dat maakt zijn wijk toch niet beter?

Althans, niet minder islamitisch :D
Dat is dan zijn wijk en dus zijn zorg ook niet meer✌️

Zoveel dingen waar je controle over hebt. Maar dan moet je die controle wel nemen en niet af laten hangen van de keuzes in Den Haag

Dat is dan zijn wijk en dus zijn zorg ook niet meer✌️

Zoveel dingen waar je controle over hebt. Maar dan moet je die controle wel nemen en niet af laten hangen van de keuzes in Den Haag
Dat is m'n punt niet.

Maar is dat een aantoonbare achteruitgang die alleen aan de Islamisering toe te schrijven is?

Ik kan zo snel geen data van langer terug vinden.
IMG_4230.jpeg
Ja

Ga eens naar Kanaleneiland, Osdorp of Molenbeek.

Ga eens naar Kanaleneiland, Osdorp of Molenbeek.
Je kan ook tal van wijken opnoemen die de afgelopen decennia verbeterd zijn.

Als het allemaal zo overduidelijk jaar in jaar uit gedurende tientallen jaren verslechterd moet dat toch eenvoudig met cijfers te onderbouwen zijn?

Je kan ook tal van wijken opnoemen die de afgelopen decennia verbeterd zijn.

Als het allemaal zo overduidelijk jaar in jaar uit gedurende tientallen jaren verslechterd moet dat toch eenvoudig met cijfers te onderbouwen zijn?
Ok,
Noem een paar wijken die beter zijn geworden door een toename van moslims.

Noem er 1.

Vinden jullie dat jullie vrijheid de afgelopen 10 a 20 jaar is toegenomen of is afgenomen?

Vinden jullie dat jullie vrijheid de afgelopen 10 a 20 jaar is toegenomen of is afgenomen?
De vrijheid is hetzelfde.

De mensen hangen alleen tegenwoordig teveel op "de overheid" en verdommen om het heft in eigen handen te nemen. Maar wel het hardste roepen dat de vrijheden worden ingeperkt en/of dat ze vast zitten in hun situatie. Geen van beiden is waar.

Het is vooral een een kwestie van " hoeveel ruggegraat heeft men verloren de afgelopen 10 a 20 jaar.

Terug
Naar boven