Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je mist de grapDwing je mij nou om rustig te doen! Nou breekt gvd mijn klomp!
Jullie
.Dwing je mij nou om rustig te doen ! Nou breekt gvd mijn klomp ☺️ je beperkt me nu in mijn vrijheid !

Jij hebt mijn Anne Frank gerapporteerd hea! Niet lief🥺. Wat heeft die meid jou ooit misdaan.
Gelukkig heb ik de vrijheid om niet grappige grapjes te maken.
Gelukkig heb ik de vrijheid om niet grappige grapjes te maken.
Daardoor misten kijkers van het duel twee doelpunten.
gvd @royboyironIk vind het zo oerdom dat men de aanleiding van de 2de wereldoorlog nooit en te never benoemd, als aanleiding voor de 2de wereldoorlog.
Denken jullie dat de Duitsers en de nsb' ers géén betere toekomst voor hun kinderen wilde ?
En dan de offers die de Nazi's gebracht hebben voor die idealen?
Zomaar... een paar vrije mijmeringen.
En what the f**k doen die Israëliërs met hun vrijheid?
De overwinning en de waarheid gaan hand in hand.Ik vind het zo oerdom dat men de aanleiding van de 2de wereldoorlog nooit en te never benoemd, als aanleiding voor de 2de wereldoorlog.
Denken jullie dat de Duitsers en de nsb' ers géén betere toekomst voor hun kinderen wilde ?
De aanleiding voor de 2e wereldoorlog is te vinden in het eindigen en de nasleep van de eerste wereldoorlog. Het ging vooral om een stuk eer en trots terugkrijgen wat hun na de 1e wereldoorlog waren kwijtgeraakt en toen kwamen er ook nog legers uit andere landen in duitsland de bevolking op straat vernederen en kleineren. De aanleiding van de 2e wereldoorlog is een hele lange.Ik vind het zo oerdom dat men de aanleiding van de 2de wereldoorlog nooit en te never benoemd, als aanleiding voor de 2de wereldoorlog.
Ja gvd dat is wel kut van ziggo. 2 freaking doelpunten ook gwn ! Dovbyk is wel op dreef zeg, the ghost of kiev 🤣![]()
Ziggo Sport grijpt in tijdens Nationale Dodenherdenking: grote gevolgen voor kijkers
Ziggo Sport heeft de topper in de Spaanse competitie tussen Girona en Barcelona zaterdagavond onderbroken vanwege de Nationale Dodenherdenking op de Dam in Amsterdam.www.fcupdate.nl
gvd @royboyiron
En de mensen die daar zo belachelijk op reageren komen aan hun naam te zien uit een ander land waarnaar ze van mij zo weer mogen terugkeren. Als je die twee doelpunten belangrijker vindt dan de dodenherdenking kun je linea recta terug op de boot.![]()
Ziggo Sport grijpt in tijdens Nationale Dodenherdenking: grote gevolgen voor kijkers
Ziggo Sport heeft de topper in de Spaanse competitie tussen Girona en Barcelona zaterdagavond onderbroken vanwege de Nationale Dodenherdenking op de Dam in Amsterdam.www.fcupdate.nl
gvd @royboyiron
De aanleiding voor de 2e wereldoorlog is te vinden in het eindigen en de nasleep van de eerste wereldoorlog. Het ging vooral om een stuk eer en trots terugkrijgen wat hun na de 1e wereldoorlog waren kwijtgeraakt en toen kwamen er ook nog legers uit andere landen in duitsland de bevolking op straat vernederen en kleineren. De aanleiding van de 2e wereldoorlog is een hele lange.
Je hoeft het niet te doen. Zolang je anderen maar wel die ruimte geeft. Als jij in de tuin van een rijtjeshuis de verjaardag houdt, geef je de buren niet die ruimte. Doe je dat binnen, dan wel.Als we het dan doen omdat iedereen het doet maar er niets van leren waarom zouden we het dan nog doen?
Ik vind ook niet dat we het niet moeten doen, of in elk geval de andere de mogelijkheid niet moeten ontnemen. Dus voor zo’n schreeuwer als een paar jaar terug of mensen die spandoeken willen demonstreren om 20:00 op 4 mei heb ik geen goed woord over.Je hoeft het niet te doen. Zolang je anderen maar wel die ruimte geeft. Als jij in de tuin van een rijtjeshuis de verjaardag houdt, geef je de buren niet die ruimte. Doe je dat binnen, dan wel.
Wat is er om 20:00 op 5 mei zo belangrijk, dat je anderen die ruimte moet ontnemen? Je eist dan letterlijk alle aandacht op.
Geen idee, maar dodenherdenking is om 20:00 op 4 mei.Wat is er om 20:00 op 5 mei zo belangrijk, dat je anderen die ruimte moet ontnemen? Je eist dan letterlijk alle aandacht op