Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een ****ing nerd ben jij dat je vanuit het niets met deze twee posts komt, die kant noch wal raken.
jij bent echt zo'n nerd die zich heel stoer vindt in z'n apenpakkie in de lokale vechtschool, maar op straat meteen gaat huilen als je een tik op je neus krijgt van de lokale batty boy.
Of weg rent onder het mom van "ja maar onze grootmeester zegt dat je alleen in nood geweld mag gebruiken"
ga hier maar ff op rukken;
![]()
Ontopic; ik zit er al heel lang over na te denken om op MMA te gaan, lijkt me echt superwijs, maar ik twijfel nog omdat ik eigenlijk een groot gedeelte van m;n vrije tijd in bb stop, en dan heb ik helemaal niks meer over.
moeilijk moeilijk....
Meest kleine smalle ventje kan raar uit de hoek komen,BBuilders hebben over het algemeen showspieren.
Een breedgeschoudert iemand maakt in die zin op mij niet echt indruk,lookout the underdog.
vind je iron mike tyson niet breed dan?ik doe al 2jaar boksen , en powertraining ,maar ik ben gestopt met boksen reden omdat ik breed wil wordenmss dat ik ooit trg begin en dan naar wedstrijden overstap

ik bedoel iig dat het wel samen kan gaan.. je kunt je gewichtstraining afstemmen op boksen en dat betekent niet dat je er ooit uit zult komen te zien als ronnie, maar wel een goed, gespierd lichaam kunt krijgen. (en als je die aanleg niet hebt zul je net zo min makkelijk breed worden met alleen bb)Ja die is breed geworden van 't boksen.. van nature was die een schrale ecto![]()
ik bedoel iig dat het wel samen kan gaan.. je kunt je gewichtstraining afstemmen op boksen en dat betekent niet dat je er ooit uit zult komen te zien als ronnie, maar wel een goed, gespierd lichaam kunt krijgen. (en als je die aanleg niet hebt zul je net zo min makkelijk breed worden met alleen bb)
rest is allemaal max 15 jaar. Maar ach, boeie, iedereen moet ergens beginnen toch.