AndroidHealthClinic

Doe jij aan vechtsport?

Peiling Peiling Doe jij aan vechtsport?

• Totaal stemmers
    398
wat een ****ing nerd ben jij dat je vanuit het niets met deze twee posts komt, die kant noch wal raken.

jij bent echt zo'n nerd die zich heel stoer vindt in z'n apenpakkie in de lokale vechtschool, maar op straat meteen gaat huilen als je een tik op je neus krijgt van de lokale batty boy.
Of weg rent onder het mom van "ja maar onze grootmeester zegt dat je alleen in nood geweld mag gebruiken"

ga hier maar ff op rukken;

karate_kid.jpg

Ontopic; ik zit er al heel lang over na te denken om op MMA te gaan, lijkt me echt superwijs, maar ik twijfel nog omdat ik eigenlijk een groot gedeelte van m;n vrije tijd in bb stop, en dan heb ik helemaal niks meer over.
moeilijk moeilijk....

loze opmerking

Meest kleine smalle ventje kan raar uit de hoek komen,BBuilders hebben over het algemeen showspieren.
Een breedgeschoudert iemand maakt in die zin op mij niet echt indruk,lookout the underdog.

ik doe al 2jaar boksen , en powertraining ,maar ik ben gestopt met boksen reden omdat ik breed wil worden :( mss dat ik ooit trg begin en dan naar wedstrijden overstap

Hij is zeker breed maar ik sta er nog altijd van verstelt hoe die zo breed is geworden zal wel wat kuren zeker voor het bij te houden al die zwaargewichten...

Kickboxing rullezzz :D

Maar met BB is het moeilijk te combineren, maar krachttraining erbij is zeker wel noodzakelijk wil je nog een beetje lekkah kunnen poeieren.

Tyson heeft niet gekuurd. Kijk maar naar hoe grrot hij was toen hij 15 was. Hij had gewoon aanleg en heel veel training.

dat klopt want ik heb hier dvd's liggen en hij was al een beer toen he zo jong was ongelofelijk wel ...:rolleyes:

Judo maar dit is sinds het gezinsleven zijn intrede heeft gedaan op een laag pitje komen te staan. BB is een uitstekende sport om te combineren.

Ja die is breed geworden van 't boksen.. van nature was die een schrale ecto :rolleyes:
ik bedoel iig dat het wel samen kan gaan.. je kunt je gewichtstraining afstemmen op boksen en dat betekent niet dat je er ooit uit zult komen te zien als ronnie, maar wel een goed, gespierd lichaam kunt krijgen. (en als je die aanleg niet hebt zul je net zo min makkelijk breed worden met alleen bb)

ik bedoel iig dat het wel samen kan gaan.. je kunt je gewichtstraining afstemmen op boksen en dat betekent niet dat je er ooit uit zult komen te zien als ronnie, maar wel een goed, gespierd lichaam kunt krijgen. (en als je die aanleg niet hebt zul je net zo min makkelijk breed worden met alleen bb)

Uiteraard maar als je aanleg niet zo geweldig is, maak je 't jezelf wel heel erg lastig door naast 't bodybuilden andere calorievretende sporten te beoefenen.

Sinds deze week doe ik aan shotokan karate!

Net twee lessen gehad en vind het echt heel erg leuk om te doen. Wel moet ik nog een stuk leniger worden in mijn heupen voor het trappen, maar dat komt wel met de tijd neem ik aan.
Ben de enige van mijn leeftijd met een witte band :D rest is allemaal max 15 jaar. Maar ach, boeie, iedereen moet ergens beginnen toch.
Ik heb er nu iig lol in!

Tom

Doe nu een poosje; Commando Krav Maga.
Echt super vet, dikke aanrader!! begin er zo langzamer hand ook nog goed in te worden...
gewoon lekker doorgaan!, heb wel het gevoel dat het naast bodybuilding ook wel goed voor je is (rekken strekken etc..)

jaren tae kwon do
jaartje hapkido
tijdje kravmaga (k*t trouwens , wordt snel vervelend)
3-4 jaar kickboxen op redelijk hoog niveau
enkele weken WT gedaan , viel me ook tegen met die moeilijk moves en moest mijn kickbox achtergrond volledig achter mij laten volgens de leraar

nu ga ik beginnen met free fight :)
lijkt me wel lekker hard , straatgericht en gewoon bokken uitdelen dat de straatstenen daveren :)

Zal binnenkort een gevechtsport uitvoeren, maar ik weet nog niet juist wat.

Terug
Naar boven