Vandaag met een vriend (meer een bekende eigenlijk) op het onderwerp gekomen over GH gebruik. Hij zweert hier bij en gebruikt dan ook al een half jaar GH nu. Ik quote even beknopt wat hij ongeveer zei...
Ik was het hier niet mee eens maar wist het niet echt technisch te onderbouwen en hem te overtuigen dat het onzin was. Mijn beste weerwoord was dat een lege waterballon net zo leeg/plat is als een normale ballon...
Nu begin ik echter ook nog aan mij zelf te twijfelen haha. Ik heb toch gelijk?
AAS gebruikers zijn dom of kiezen bewust voor tijdelijke massa, hypertropy vergroot je cellen maar laat ze ook net zo makkelijk weer krimpen wanneer deze niet voldoende onderhouden worden door voeding en training.
GH daar in tegen zorgt voor hyperplasia, maakt nieuwe cellen aan, deze zijn natuurlijk groter te maken door te combineren met AAS maar zullen niet verdwijnen naarmate ze niet meer goed onderhouden worden
Ik was het hier niet mee eens maar wist het niet echt technisch te onderbouwen en hem te overtuigen dat het onzin was. Mijn beste weerwoord was dat een lege waterballon net zo leeg/plat is als een normale ballon...
Nu begin ik echter ook nog aan mij zelf te twijfelen haha. Ik heb toch gelijk?