Fitness Seller

Domme vraag? GH is beter dan AAS?

Krueger

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Vandaag met een vriend (meer een bekende eigenlijk) op het onderwerp gekomen over GH gebruik. Hij zweert hier bij en gebruikt dan ook al een half jaar GH nu. Ik quote even beknopt wat hij ongeveer zei...

AAS gebruikers zijn dom of kiezen bewust voor tijdelijke massa, hypertropy vergroot je cellen maar laat ze ook net zo makkelijk weer krimpen wanneer deze niet voldoende onderhouden worden door voeding en training.

GH daar in tegen zorgt voor hyperplasia, maakt nieuwe cellen aan, deze zijn natuurlijk groter te maken door te combineren met AAS maar zullen niet verdwijnen naarmate ze niet meer goed onderhouden worden

Ik was het hier niet mee eens maar wist het niet echt technisch te onderbouwen en hem te overtuigen dat het onzin was. Mijn beste weerwoord was dat een lege waterballon net zo leeg/plat is als een normale ballon...

Nu begin ik echter ook nog aan mij zelf te twijfelen haha. Ik heb toch gelijk?

Stats van je kameraad?

JUIST.....

CASE CLOSED

Dan is die maat van je stupid as hel zoiets vertelt nou alleen een kwiep hoe komt ie erbij hgh massa verdwijnt net zo rap of heeft die coleman,cutler nog niet gezien wheeler,levrone ?

Dit is nog wel het domste wat ik ooit gehoord heb geloof ik....te triest gewoon

edit: Hij klinkt als een eencellige dus misschien dat hij daarom hyperplasia wil bewerkstelligen :roflol:

Maar als het verdwijnt..heb je toch nog steeds een groter potentieel om te groeien,right?
Ik bedoel de nieuwe spiercellen verdwijnen toch niet of zie ik dat verkeerd?

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 00:54 ----------

Dit is nog wel het domste wat ik ooit gehoord heb geloof ik....te triest gewoon

edit: Hij klinkt als een eencellige dus misschien dat hij daarom hyperplasia wil bewerkstelligen :roflol:

lol @ edit :D

• Topic Starter Topic Starter
Stats van je kameraad?

JUIST.....

CASE CLOSED
Zie niet in wat zijn stats met deze vraag te maken hebben?

Maar als het verdwijnt..heb je toch nog steeds een groter potentieel om te groeien,right?
Ik bedoel de nieuwe spiercellen verdwijnen toch niet of zie ik dat verkeerd?
lol @ edit :D
Hier kan ik me dan wel weer iets bij indenken.

Maar is er ook iemand die mij dit op een technische manier kan uitleggen? Vind niets op internet over het verlies van spiermassa na gebruik van GH. Wil hem graag kunnen aantonen dat bij spierverlies in beide situaties geldt dat zowel celinhoud als het aantal cellen afneemt.

"Maar als het verdwijnt..heb je toch nog steeds een groter potentieel om te groeien,right?"

Kan me hier ook iets bij voorstellen. T'mag ook voor het prijsplaatje en added risico.

Maar eens je stopt..vele platte ballonnetjes zijn bijna even plat als een paar platte ballonnetjes.

@Filmpje Kai Green. Toffe gast maar lelijke gut.

Als hij alleen maar gh neemt wordt hij waarschijnlijk door iedereen die aas neemt geownd w, daarom dus.
Tis niet zo dat hij GH-only doet... hij is gestart de 2e maand met een aantal korte esters voor 8 weken. Ook goed te zien daar niet van. Meende dat hij tegen de winter nog een keer iets er bij wilde pakken en totaal minimaal 2 jaar aan de GH wilde blijven. Weet zijn stats ook niet exact, hij zit net over de 100kg nu en schat hem rond de 15%. Iets groter dan mij, denk rond 1,86 -> 1,90.

Tis niet zo dat hij GH-only doet... hij is gestart de 2e maand met een aantal korte esters voor 8 weken. Ook goed te zien daar niet van. Meende dat hij tegen de winter nog een keer iets er bij wilde pakken en totaal minimaal 2 jaar aan de GH wilde blijven. Weet zijn stats ook niet exact, hij zit net over de 100kg nu en schat hem rond de 15%. Iets groter dan mij, denk rond 1,86 -> 1,90.

LOL @ 100kg 15% 1.86-90 en 2j GH xD

Dat hij niet GH-only doet wordt niet duidelijk in je verhaal.

Dat hij niet GH-only doet wordt niet duidelijk in je verhaal.
Sorry, leek mij niet relevant in mijn vraag. Gaat mij niet om de te behalen resultaten maar puur om het feit dat hij meende dat deze massa (nieuwe cellen) niet verdwijnen door achterstallig onderhoud.

Sorry, leek mij niet relevant in mijn vraag. Gaat mij niet om de te behalen resultaten maar puur om het feit dat hij meende dat deze massa (nieuwe cellen) niet verdwijnen door achterstallig onderhoud.

Een cel verdwijnt niet meer lijkt mij nee, maar als je geen trainingsprikkels meer krijgt zal deze dus leeglopen zoals de rest van je spiercellen en je er weer als een ecto uit zien.

Terug
Naar boven