apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Dats geen antwoord op de vraag.Bevat geen essentiële aminozuren. Biologische waarde zoals gelatine, nihil
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dats geen antwoord op de vraag.Bevat geen essentiële aminozuren. Biologische waarde zoals gelatine, nihil
Bevat geen essentiële aminozuren. Biologische waarde zoals gelatine, nihil. Het is van waarde voor je huid en haar, niet voor spieropbouw
handig dan, wordt als 'protein water' verkocht, oa in de gym 
Volgens mij is nihil onderdreven.Bevat geen essentiële aminozuren. Biologische waarde zoals gelatine, nihil. Het is van waarde voor je huid en haar, niet voor spieropbouw
Volgens mij niet
Marketing hahaOhhandig dan, wordt als 'protein water' verkocht, oa in de gym
![]()

Marketing haha
Je zou gelatine ook kunnen verkopen als eiwit met 0 kcal![]()
Dat is wel onjuist, gelatine heeft wel gewoon een calorische waarde.Je zou gelatine ook kunnen verkopen als eiwit met 0 kcal![]()
bij drinken heb je soms ook 0 calorieën op de verpakking staan terwijl dat het er wel in zit. Maar dan mogen ze afronden naar beneden 😐Dat is wel onjuist, gelatine heeft wel gewoon een calorische waarde.
Het is geen percentage. Uitgangspunt was ei, ei is 100. Dat lijkt het meest op het menselijk eiwit.Ja, maar ik dacht gewoon weer eens te ver na. Als je veel eiwitten eet met een biologische waarde die groter is dan 100, dan heb je er wel iets aan.
Bedoel je niet hetgeen waarmee gelatine pudding wordt gezoet en op smaak gebracht wordt?Dat is wel onjuist, gelatine heeft wel gewoon een calorische waarde.
Geen idee. De hype is om runder collageen, dat zal zo wel z'n redenen hebbenMaar is collageen eiwit/peptide dan gewoon hetzelfde als collageen (in het algemeen)?
Gelatine levert net als andere eiwitten gewoon ca. 4kcal per gram.bij drinken heb je soms ook 0 calorieën op de verpakking staan terwijl dat het er wel in zit. Maar dan mogen ze afronden naar beneden 😐
Geen idee. De hype is om runder collageen, dat zal zo wel z'n redenen hebben
Ja. Bij saus ook.drinken heb je soms ook 0 calorieën op de verpakking staan terwijl dat het er wel in zit. Maar dan mogen ze afronden naar beneden 😐
Kom ik nog op terug.Het is geen percentage. Uitgangspunt was ei, ei is 100. Dat lijkt het meest op het menselijk eiwit.
Door bewerking kan je een hogere waarde krijgen, zoals je eiwitshake.

Oh ja, binnen de EU wel, je hebt gelijkGelatine levert net als andere eiwitten gewoon ca. 4kcal per gram.
Hoe weet jouw lichaam of je binnen of buiten de EU bent?
Denk dat ze jou wel vaker iets wijs maken.Ohhandig dan, wordt als 'protein water' verkocht, oa in de gym
![]()